Biuletyn Informacji Publicznej Miasto i Gmina Daleszyce





Wyniki naboru - plik

Informacja o wynikach naboru na stanowisko:

Podinspektor ds. pozyskiwania środków pozabudżetowych w Wydziale Administracji i Rozwoju Urzędu Miasta i Gminy w Daleszycach

Wyniki I etapu naboru - Plik

Osoba / instytucja zgłaszająca ofertę pracy

Burmistrz Miasta i Gminy Daleszyce

Ostateczny termin składania ofert

26-08-2022 15:00

Oferowane stanowisko:

Podinspektor ds. pozyskiwania środków pozabudżetowych

Wymiar czasu:

pełny etat

Miejsce składania ofert:

Urząd Miasta i Gminy w Daleszycach

Burmistrz Miasta i Gminy Daleszyce ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta i Gminy Daleszyce.

I. Określenie stanowiska

„Podinspektor ds. pozyskiwania środków pozabudżetowych”.

II. Wymagania w stosunku do kandydata:

1) Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe, preferowane – ekonomiczne,
- wymagany staż pracy – minimum 1 rok doświadczenia w dziale pozyskiwania środków unijnych lub pozabudżetowych,
- znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym, kodeksu postępowania administracyjnego,
- znajomość założeń polityki spójności UE na lata 2021-2027 i zasad realizacji programów, projektów i innych działań dostępnych dla samorządów a współfinansowanych ze środków zewnętrznych,
- znajomość przepisów prawnych dotyczących funduszy unijnych, procedur aplikowania, wytycznych i regulaminów konkursowych oraz zasad rozliczania dotacji, umiejętność ich interpretacji oraz praktycznego wykorzystania,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.

2) Wymagania dodatkowe:
- umiejętność obsługi centralnego systemu teleinformatycznego SL2014,
- umiejętność rozliczania projektów finansowanych ze środków pozabudżetowych,
- umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawa,
- posiadanie doświadczenia zawodowego związanego z prowadzeniem spraw objętych zakresem czynności na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór,
- umiejętność analitycznego myślenia, pracy w zespole, punktualność i dokładność, samodzielność i kreatywność, wysoka kultura osobista, łatwość nawiązywania kontaktów, dyspozycyjność, zdolności organizacyjne,
- ogólna wiedza o gminie Daleszyce.

 III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) prowadzenie działań umożliwiających pozyskiwanie środków pozabudżetowych krajowych i zagranicznych, w tym dotacji z Unii Europejskiej na realizację zadań Gminy,
2)
bieżące monitorowanie dostępności funduszy w kontekście potrzeb Gminy oraz podległych jej jednostek organizacyjnych,
3)
prowadzenie czynności związanych z merytorycznym i formalnym przygotowaniem oraz wypełnianiem wniosków aplikacyjnych, w których Gmina lub jej jednostki mogą być beneficjentami,
4) współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta i Gminy przy wdrażaniu projektów, ich rozliczaniu, przygotowaniu wniosków o płatność, opracowaniu sprawozdań merytorycznych,
5) opracowywanie i modyfikacja planów, programów, strategii rozwoju Gminy w kontekście pozyskiwania funduszy unijnych,
6) inicjowanie przedsięwzięć dotyczących współpracy z krajowymi i międzynarodowymi instytucjami, w celu realizacji projektów wspólnych,
7) prowadzenie kontaktów z instytucjami koordynującymi przydział funduszy,
8) inicjowanie spotkań informacyjnych, szkoleń, konsultacji dla instytucji, organizacji społecznych, przedsiębiorców, mieszkańców Gminy w celu wzmacniania potencjału organizacyjnego i pozyskiwania środków na rozwój działalności ukierunkowanej na rozwój Gminy,
9) prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją powierzonych zadań,
10) promocja zadań współfinansowanych ze środków pozabudżetowych.

IV. Warunki pracy na oferowanym stanowisku:

- Praca przy komputerze.

V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy,
- CV ze zdjęciem – opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji - zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (j.t. Dz.U. z 2022 poz. 530),
z własnoręcznym podpisem.
- kserokopie świadectw pracy,
- kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i umiejętności,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na ww. stanowisku,
- oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków
w wymiarze pełnego etatu.

Uwaga: kopie dokumentów należy potwierdzić za zgodność z oryginałem przez kandydata.

VI. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub przesyłać pocztą (decyduje data wpływu aplikacji do UMiG) w terminie do dnia 26 sierpnia 2022 r. do godz. 15:00 w zamkniętych kopertach z dopiskiem:

„Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora ds. pozyskiwania środków pozabudżetowych”
na adres:
Urząd Miasta i Gminy w Daleszycach
plac Staszica 9
26-021 Daleszyce
Adres do korespondencji:
Urząd Miasta i Gminy w Daleszycach
ul. Sienkiewicza 11
26-021 Daleszyce

VII. Dodatkowe informacje:

- informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnieniu niepełnosprawnych – wynosi co najmniej 6%,
- kontakt w sprawie naboru na stanowisko – osobiście lub pod nr. tel. 041 317 16 94,
- aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta i Gminy w Daleszycach po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
- Burmistrz Miasta i Gminy Daleszyce zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu bez podania przyczyn,
- lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne zostanie ogłoszona na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta i Gminy w Daleszycach oraz Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu (bip.daleszyce.pl).

Rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się w dniu: 30 sierpnia 2022 r.

Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/79 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych), publ. Dz.U.EU.L.206.119.1 - zwanej dalej RODO. informuje się iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Daleszyce z siedzibą: Daleszyce. pl. Staszica 9, 26-021 Daleszyce, tel. 41/317-16-94.
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych pod adresem e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
3. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest realizacja przez Gminę obowiązków wynikających z ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. 2022 poz. 530).
4. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane uprawnionym podmiotom.
Odbiorcą Pani/Pana danych może być także serwis oprogramowania dziedzinowego w związku z realizacją umowy opieki autorskiej nad tymże oprogramowaniem (usuwanie usterek, modyfikacja lub rozbudowa programu).
5. Dane będą przetwarzane przez okres przewidziany w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2011 r., sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. z 2011 r., Nr 14. poz. 67).
6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.
7. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu.
8. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, zajmującego się ochroną danych osobowych jeżeli uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie tych danych narusza przepisy RODO.
9. Podanie danych osobowych jest obowiązkowe ze względu na przepisy prawa.
10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym profilowaniu o czym stanowi art. 22 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.



Metryczka

Załączniki

Brak załączników.

Historia zmian

Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został zmieniony. piątek, 05 sierpień 2022 13:43 Michał Kapela
Artykuł został zmieniony.
Dodane załączniki
piątek, 05 sierpień 2022 13:44 Michał Kapela