Biuletyn Informacji Publicznej Miasto i Gmina Daleszyce





Numer:

WIN.ZP.271.11.2022.MD

Ostateczny termin składania ofert:

29-03-2022 14:00

Termin otwarcia ofert

29-03-2022 14:00

Kategoria

Zapytanie o cenę

Znak sprawy: WIN.ZP.271.11.2022.MD

Załącznik nr 3
do Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta i Gminy Daleszyce, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 złotych netto

Daleszyce, dnia 23.03.2022 r.

 

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

1. Zamawiający: Urząd Miasta i Gminy w Daleszycach, 26-021 Daleszyce, Pl. Staszica 9, www.daleszyce.pl, Wydział Inwestycji, Ochrony Środowiska i Nieruchomości tel. (041) 317-16-93 wew. 125, fax (015) 317-16-93, zaprasza do złożenia ofert na „Wykonanie projektu mebli i rozmieszczenia wyposażenia pomieszczeń biurowych budynku Urzędu Miasta i Gminy Daleszyce”.

Rodzaj zamówienia: usługa
2. Wymagania dotyczące:
2.1 terminu wykonania
Wymagany / pożądany termin realizacji zamówienia – 25 dni od dnia podpisania umowy.
2.2 parametrów technicznych – Opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 2
2. 3 funkcjonalności – nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 2
2.4 terminu płatności
Rozliczenie za wykonanie zadania nastąpi na podstawie faktury wystawionej po dostawie przedmiotu zamówienia. Podstawą do wystawienia faktury jest podpisany przez obie strony protokół zdawczo – odbiorczy. Termin zapłaty faktury wynosi do 14 dni, licząc od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.

2.5 gwarancji – nie dotyczy.
2.6 realizacja zamówienia
Określenie przedmiotu zamówienia:
Zadanie polegające na wykonaniu projektu mebli i rozmieszczeniu wyposażenia pomieszczeń biurowych budynku Urzędu Miasta i Gminy Daleszyce”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 2

2.7 inne
2.7.1
Opis wymagań stawianych wykonawcy:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 2

2.7.2
Opis sposobu wyboru oferty najkorzystniejszej:

1. Cena ofertowa – 100 %

A. Wspólny Słownik (kod CPV):
79934000-0 Usługi projektowania mebli
B. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście
w siedzibie zamawiającego - Urząd Miasta i Gminy w Daleszycach, ul. Sienkiewicza 11, pok.
nr 4 lub telefonicznie pod numerem tel. 41 317-16-94 (wew. 125) lub (wew. 121).
Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są: Marcin Długosz, Sebastian Jaworski.
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego, nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert, kierując swoje pytanie w formie elektronicznej na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .
Zamawiający podkreśla, iż w celu zachowania reguł równego traktowania Wykonawców, nie będzie udzielał ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane do Zamawiającego pytania, w sprawach wymagających formy pisemnej. Wszelkie ewentualnie udzielone telefonicznie informacje nie będą wiążące dla Zamawiającego
i Wykonawców, nie wywołują skutków prawnych dla toczącego się postępowania i nie mogą być podstawą jakichkolwiek roszczeń.
UWAGA!
Złożenie oferty cenowej na przedmiotowe zapytanie nie gwarantuje otrzymania zlecenia na wykonanie przedmiotowego zadania.
W przypadku oferty składanej za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście, ofertę należy umieścić w kopercie z adnotacją: „Wykonanie projektu mebli i rozmieszczenia wyposażenia pomieszczeń biurowych budynku Urzędu Miasta i Gminy Daleszyce”.
Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Oferta powinna być napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką.

Oferta powinna zawierać: wypełniony i podpisany Zał. nr 1 - formularz ofertowy.

Oferta niekompletna zostanie odrzucona.
Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. W przypadku ustanowienia pełnomocnika – należy do oferty załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli oferta i załączniki nie będą podpisane przez osobę/y wskazaną/e w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej wykonawcy) z podaniem zamawiającego, jakiego zamówienie dotyczy oraz jego przedmiotu.
Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać do jakich czynności prawnych dana osoba/y została/y umocowana/e [w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza za zgodność z oryginałem.
Oferta, która wpłynie po wyznaczonym terminie składania ofert będą odsyłane bez otwierania.
Zamawiający, w toku badania i oceny ofert, może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Zamawiający poprawia oczywiste omyłki pisarskie i oczywiste omyłki rachunkowe,
z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.

Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku gdy:
1) jej treść nie odpowiada treści zaproszenia do składania ofert oraz opisowi przedmiotu zamówienia przedstawionemu przez Zamawiającego;
2) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
3) przedstawi nieprawdziwe informacje;
4) złożył ofertę po terminie;

C. Zamawiający unieważni postępowanie w przypadku gdy:
- cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższy kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
- nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
- wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
-postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

D. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano zostanie opublikowana na tablicy ogłoszeń oraz wysłane elektronicznie do podmiotów które złożyły oferty.

E. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy:
Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana faksem/ e:mail lub telefonicznie* wykonawcy, którego ofertę wybrano.

3. Miejsce i termin złożenia oferty:
Oferty należy składać w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Daleszycach, 26-021 Daleszyce, Pl. Sienkiewicza 11, sekretariat – pokój nr 2, osobiście, pocztą tradycyjną, pocztą elektroniczną na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., przesłać faksem na nr (0 41) 317-16-93 w terminie do dnia 29.03.2022 r. do godz. 12:00. Informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty. Oferta winna być sporządzona na Zał. nr 1 -Formularz oferty cenowej.

4. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) Administratorem danych osobowych jest Gmina Daleszyce, Plac Staszica 9, 26-021 Daleszyce, kontakt email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
2) Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym można się kontaktować w sprawie swoich danych osobowych, kontakt email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
3) Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 2 ust 1 Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2016 r., poz. 1764 ze zm.)
5) Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z obowiązującym prawem oraz przepisami o archiwach.
6) Każda osoba posiada prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania - w ramach dopuszczonych przepisami prawa oraz prawo do przeniesienia danych.
7) Każda osoba posiada prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych, ale cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tej zgody przed jej wycofaniem.
8) W związku z przetwarzaniem każdy ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
9) Administrator nie zamierza przekazywać danych osobowych zawartych w formularzu do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych.
10) Dane osobowe zawarte w formularzu zostaną ujawnione jedynie organom upoważnionym do tego przepisami prawa.
11) W oparciu o dane osobowe zawarte w formularzu administrator nie będzie podejmował zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.
12) Podanie danych osobowych jest obowiązkowe ze względu na przepisy prawa (za wyjątkiem danych, na które wyrażono zgodę).

6. Załączniki
1) Zał. nr 1 - Treść oferty,
2) Zał. nr 2 - Opis przedmiotu zamówienia
3) Zał. nr 3 - Wzór umowy

 



Metryczka

Załączniki

Brak załączników.

Historia zmian

Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został zmieniony.
Dodane załączniki
środa, 23 marzec 2022 10:22 Rafał Kraska
Artykuł został zmieniony.
Dodane załączniki
czwartek, 24 marzec 2022 08:48 Michał Kapela