Wyniki naboru - plik

Wyniki I etapu naboru - Plik

Osoba / instytucja zgłaszająca ofertę pracy

Burmistrz Miasta i Gminy Daleszyce

Ostateczny termin składania ofert

16-08-2023 15:30

Oferowane stanowisko:

Specjalista ds. inwestycji

Wymiar czasu:

pełny etat

Miejsce składania ofert:

Urząd Miasta i Gminy Daleszyce Pl. Staszica 9 26-021 Daleszyce

Burmistrz Miasta i Gminy Daleszyce ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze  w Urzędzie Miasta i Gminy Daleszyce.

I. Określenie stanowiska:

„Specjalista ds. inwestycji”

II. Wymagania w stosunku do kandydata:

1) Wymagania niezbędne:
‒ obywatelstwo polskie,
‒ wykształcenie wyższe,
‒ doświadczenie w pracy: minimum 3 lata w administracji publicznej na stanowiskach związanych z budownictwem,
‒ znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym,
‒ znajomość przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
‒ znajomość przepisów Prawa budowlanego,
‒ pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
‒ brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
‒ stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.
2) Wymagania dodatkowe:
‒ znajomość przepisów z zakresu ustaw: o pracownikach samorządowych i o ochronie danych osobowych,
‒ zaangażowanie, inicjatywa, kreatywność oraz samodyscyplina,
‒ posiadanie doświadczenia zawodowego związanego z prowadzeniem spraw na stanowisku pracy, na które przeprowadzany jest nabór,
‒ dyspozycyjność,
‒ pisemna swoboda wypowiedzi,
‒ zdolność szybkiego przyswajania informacji,
‒ umiejętność budowania relacji,
‒ umiejętność pracy w zespole,
‒ umiejętność obsługi komputera, znajomość programu AutoCad,
‒ czynne prawo jazdy kat. B,
‒ znajomość specyfiki Gminy.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Realizowanie zadań z zakresu inwestycji budowlanych w szczególności poprzez:
- przygotowywanie planów realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych w zakresie:
a) budowy obiektów kubaturowych, drogowych i mostowych,
b) programów rewitalizacji,
c) zadań realizowanych w ramach funduszy sołeckich,
d) obiektów małej architektury (place zabaw, boiska),
- przygotowywanie wniosków o rozpoczęcie postępowań i przedmiotu zamówienia publicznego w zakresie inwestycji gminnych,
- przygotowanie szczegółowych opisów przedmiotu zamówień do procedur przetargowych,
- sporządzanie sprawozdawczości i analizy z realizacji inwestycji oraz prac remontowych,
- kompletowanie dokumentów i ich uzgadnianie z odpowiednimi instytucjami oraz przygotowywanie wniosków o pozwolenia na budowę zaplanowanych do realizacji inwestycji i zgłaszanie zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych,
- organizowanie odbiorów i uczestnictwo w odbiorach oddawanych do użytku obiektów budowlanych.
2. Przygotowanie wniosków wraz z wymaganymi dokumentami o pozyskanie środków pozabudżetowych na zadania realizowane w ramach Wydziału.
3. Zgłaszanie rozpoczęcia i zakończenia realizacji inwestycji w celu uzyskania pozwoleń na ich użytkowanie, jeżeli jest wymagane.
4. Sprawowanie nadzoru nad inwestycjami w trakcie przygotowania do wykonania, wykonawstwa, rozliczania wykonania, jak również po ich wykonaniu.
5. Nadzór nad realizacją podpisanych umów.
6. Bieżąca współpraca z kierownikami obiektów stanowiących mienie gminne oraz sprawowanie nadzoru nad zaplanowanymi i prowadzonymi remontami lub nowymi inwestycjami.
7. Przygotowanie projektów uchwał na sesje Rady Miejskiej oraz aktualizacja podjętych uchwał w zakresie wynikającym z przydzielonych obowiązków.
8. Współdziałanie z innymi wydziałami UMiG w sporządzaniu rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych oraz sprawozdawczości i analiz z ich przygotowania oraz realizacji.
9. Uzgadnianie treści przygotowanych dokumentów z kierownictwem Wydziału.
10. Współdziałanie w realizacji zadań obronnych, zarządzania kryzysowego i OC wynikających ze szczególnych uregulowań prawnych i opracowanych planów,
a w szczególności zadań w zakresie zapobiegania zagrożeniu życia, zdrowia lub mienia oraz zagrożeniom środowiska, bezpieczeństwa i utrzymania porządku publicznego, zapobiegania klęskom żywiołowym i innym nadzwyczajnym zagrożeniom oraz zwalczania i usuwania ich skutków na zasadach określonych w ustawach.

 

III. Warunki pracy na oferowanym stanowisku:
Praca przy komputerze. Praca w terenie.

IV. Wymagane dokumenty:

‒ list motywacyjny,
‒ CV ze zdjęciem – opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji – zgodnie
z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz.U. z 2019 r., poz. 1781 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (j.t. Dz.U. z 2022 r., poz. 530 ze zm.) z własnoręcznym podpisem,
‒ kwestionariusz osobowy, stanowiący załącznik do niniejszego ogłoszenia,
‒ kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń o miejscu ostatniej pracy lub oświadczenie kandydata w przypadku trwającego stosunku pracy,
‒ kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i umiejętności,
‒ kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
‒ oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
‒ oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na
ww. stanowisku,
‒ oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze pełnego etatu.
Uwaga: kopie dokumentów należy potwierdzić za zgodność z oryginałem przez kandydata.

V. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub przesłać pocztą (decyduje data wpływu aplikacji do UMiG) w terminie do dnia 16 sierpnia
2023 r. do godz. 15:30 w zamkniętych kopertach z dopiskiem:
„dotyczy naboru na stanowisko „Specjalista ds. inwestycji”.

na adres:
Urząd Miasta i Gminy Daleszyce
pl. Staszica 9
26-021 Daleszyce

VI. Dodatkowe informacje:

‒ informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnieniu niepełnosprawnych – wynosi co najmniej 6%,
‒ kontakt w sprawie naboru na stanowisko osobiście lub tel. 041 317 16 93,
‒ aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta i Gminy po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
‒ oferty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni ulegną komisyjnemu zniszczeniu,
‒ Burmistrz Miasta i Gminy zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu bez podania przyczyn,
‒ lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne zostanie ogłoszona na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta i Gminy oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu (bip.daleszyce.pl).
Rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się w dniu: 18 sierpnia 2023 r. od godz. 9:00.

 

Burmistrz Miasta i Gminy Daleszyce
/-/ Dariusz Meresiński

 


Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO) (Dz. Urz. UE L119/1) informujemy, że:
Administratorem danych osobowych jest Urząd Miasta i Gminy w Daleszycach z siedzibą w Daleszycach, pl. Staszica 9, 26-021 Daleszyce, kontakt e-mail pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze.
Osobom uczestniczącym w rekrutacji przysługuje prawo żądania od administratora dostępu do ich danych osobowych dotyczących sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia danych.
Przysługuje tym osobom również prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w każdym czasie.
Na działania Administratora przysługuje ww. osobom skarga do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.



Metryczka

Załączniki

Tytuł Typ Rozmiar Data Dodany przez
Wyniki I etapu naboru pdf 226.99 KB 2023-08-17 12:33:16 Michał Kapela
Wynik naboru pdf 292.56 KB 2023-08-22 08:30:13 Michał Kapela

Historia zmian

Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został zmieniony. czwartek, 03 sierpień 2023 10:24 Rafał Kraska
Artykuł został zmieniony.
Dodane załączniki
czwartek, 17 sierpień 2023 12:33 Michał Kapela
Artykuł został zmieniony.
Dodane załączniki
wtorek, 22 sierpień 2023 08:30 Michał Kapela