Burmistrz Miasta i Gminy Daleszyce ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta i Gminy Daleszyce.
I. Określenie stanowiska:
„Inspektor ds. drogownictwa i transportu”
II. Wymagania w stosunku do kandydata:
1) Wymagania niezbędne:
‒ obywatelstwo polskie,
‒ wykształcenie wyższe,
‒ doświadczenie w pracy: minimum 3 lata w administracji publicznej,
‒ znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym,
‒ znajomość przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
‒ znajomość przepisów Ustawy o publicznym transporcie zbiorowym, Ustawy o drogach publicznych,
‒ pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
‒ brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
‒ stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.
2) Wymagania dodatkowe:
‒ znajomość przepisów z zakresu ustaw: o pracownikach samorządowych i o ochronie danych osobowych,
‒ zaangażowanie, inicjatywa, kreatywność oraz samodyscyplina,
‒ posiadanie doświadczenia zawodowego związanego z prowadzeniem spraw na stanowisku pracy, na które przeprowadzany jest nabór,
‒ dyspozycyjność,
‒ pisemna swoboda wypowiedzi,
‒ zdolność szybkiego przyswajania informacji,
‒ umiejętność budowania relacji,
‒ umiejętność pracy w zespole,
‒ umiejętność obsługi komputera, znajomość programu AutoCad,
‒ czynne prawo jazdy kat. B,
‒ znajomość specyfiki Gminy.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Zarządzanie drogami gminnymi, a w szczególności:
a) przeprowadzanie odbiorów przywracania pasa drogowego do stanu pierwotnego,
b) wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego, na przejazd po drogach pojazdów o masie nacisku osi lub wymiarach przekraczających wielkości określone w odrębnych przepisach,
c) naliczanie opłat za zajęcie pasa drogowego,
d) wydawanie zgody na lokalizację zjazdów z dróg gminnych.
2. Wykonywanie zadań z zakresu gospodarki komunalnej, a w szczególności organizowanie funkcjonowania komunikacji na terenie Gminy.
3. Koordynacja i prowadzenie spraw z zakresu transportu publicznego realizowanego na terenie Gminy Daleszyce.
4. Przeprowadzanie kontroli przedsiębiorców, którym wydano licencje na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką, zgodnie z art. 84 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym.
5. Przeprowadzanie kontroli warunków realizacji przewozów zgodnie z art. 45 ustawy z dnia 16 grudnia 2010 o publicznym transporcie zbiorowym.
6. Prowadzenie spraw związanych z realizacją inwestycji gminnych (rozpoczęcie etapu realizacji budowy poprzez wprowadzenie wykonawcy na budowę, nadzór nad pracami, przygotowanie i przeprowadzenie odbioru wykonanych robót, rozliczenie z wykonawcą, przekazanie inwestycji przyszłemu użytkownikowi i przekazywanie
na majątek gminy).
7. Rozliczanie kosztów zadań inwestycyjnych i remontowych realizowanych ze środków własnych gminy i przekazywanie na majątek Gminy.
8. Nadzór nad realizacją podpisanych umów w zakresie działalności Wydziału.
9. Sporządzanie sprawozdawczości i analiz z realizacji inwestycji i prac remontowych wykonanych ze środków własnych gminy oraz współdziałanie w tym zakresie z innymi wydziałami.
10. Współdziałanie i współpraca z innymi urzędami i instytucjami w zakresie procedur związanych z procesem inwestycji i odbioru.
11. Organizowanie i uczestnictwo w odbiorach oddawanych do użytku obiektów budowlanych realizowanych w procesie inwestycyjnym oraz remontowych.
12. Współdziałanie z wydziałami w opracowywaniu wniosków dotyczących dotacji, pożyczek, kredytów itp.
13. Współdziałanie z innymi wydziałami Urzędu i jednostkami organizacyjnymi Gminy w zakresie opracowywania projektów i przygotowania wniosków o dofinansowanie zadań ze środków pozabudżetowych.
14. Współudział w realizacji funduszu sołeckiego.
15. Współpraca przy przygotowaniu projektów planów dot. zakresu rzeczowo - finansowego zadań inwestycyjnych i remontowych w zakresie:
a. zaopatrzenia w wodę wraz z obiektami kubaturowymi,
b. oczyszczalni ścieków wraz z obiektami kubaturowymi,
c. kanalizacji sanitarnej wraz z obiektami kubaturowymi.
16. Przygotowanie projektów uchwał na sesje Rady oraz aktualizacja podjętych uchwał.
III. Warunki pracy na oferowanym stanowisku:
Praca przy komputerze. Praca w terenie.
IV. Wymagane dokumenty:
‒ list motywacyjny,
‒ CV ze zdjęciem – opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz.U. z 2019 r., poz. 1781 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (j.t. Dz.U. z 2022 r., poz. 530 ze zm.) z własnoręcznym podpisem,
‒ kwestionariusz osobowy, stanowiący załącznik do niniejszego ogłoszenia,
‒ kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń o miejscu ostatniej pracy lub oświadczenie kandydata w przypadku trwającego stosunku pracy,
‒ kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i umiejętności,
‒ kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
‒ oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
‒ oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na ww. stanowisku,
‒ oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze pełnego etatu.
Uwaga: kopie dokumentów należy potwierdzić za zgodność z oryginałem przez kandydata.
V. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub przesłać pocztą (decyduje data wpływu aplikacji do UMiG) w terminie do dnia 1 września 2023 r. do godz. 15:30 w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Inspektor ds. drogownictwa i transportu”.
na adres:
Urząd Miasta i Gminy Daleszyce
pl. Staszica 9
26-021 Daleszyce
VI. Dodatkowe informacje:
‒ informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnieniu niepełnosprawnych – wynosi co najmniej 6%,
‒ kontakt w sprawie naboru na stanowisko osobiście lub tel. 041 317 16 93,
‒ aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta i Gminy po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
‒ oferty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni ulegną komisyjnemu zniszczeniu,
‒ Burmistrz Miasta i Gminy zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu bez podania przyczyn,
‒ lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne zostanie ogłoszona na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta i Gminy oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu (bip.daleszyce.pl).
Rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się w dniu: 4 września 2023 r. od godz. 9:00.
Burmistrz Miasta i Gminy Daleszyce
/-/ Dariusz Meresiński
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO) (Dz. Urz. UE L119/1) informujemy, że:
Administratorem danych osobowych jest Urząd Miasta i Gminy w Daleszycach z siedzibą w Daleszycach, pl. Staszica 9, 26-021 Daleszyce, kontakt e-mail pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze.
Osobom uczestniczącym w rekrutacji przysługuje prawo żądania od administratora dostępu do ich danych osobowych dotyczących sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia danych.
Przysługuje tym osobom również prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w każdym czasie.
Na działania Administratora przysługuje ww. osobom skarga do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.