Burmistrz Miasta i Gminy Daleszyce ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miasta i Gminy Daleszyce – zastępstwo.
I. Określenie stanowiska:
„Referent ds. gospodarki gruntami i rolnictwa”
II. Wymagania w stosunku do kandydata:
1) Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe (geodezyjne o spec. gospodarka nieruchomościami i kataster lub podobne),
- wymagany minimum 1-roczny staż pracy w jednostce samorządowej,
- znajomość przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami i ustawy o samorządzie gminnym, Kodeksu postępowania administracyjnego,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
2) Wymagania dodatkowe:
1. znajomość przepisów z zakresu ustaw: prawo geodezyjne i kartograficzne, prawo geologiczne i górnicze, ustawa o zagospodarowaniu wspólnot gruntowych,
2. doświadczenie zawodowe geodezyjne,
3. praktyka zawodowa z zakresu wyceny nieruchomości,
4. zaangażowanie, inicjatywa, kreatywność oraz samodyscyplina,
5. dobra znajomość obsługi komputera Microsoft Office,
6. dobra znajomość obsługi programów graficznych (EW Mapa, EW Opis)
7. zdolność szybkiego przyswajania informacji,
8. dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole,
9. czynne prawo jazdy kat. B.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Prowadzenie spraw dotyczących gospodarki gruntami w zakresie uregulowanym ustawą, w szczególności gospodarowanie i zarządzanie komunalnymi gruntami zabudowanymi i niezabudowanymi, w tym zbywanie, oddawanie w użytkowanie wieczyste, użyczenie lub trwały zarząd.
2. Prowadzenie spraw związanych z dodatkami mieszkaniowymi, energetycznymi, czynszami i opłatami za lokale mieszkalne i użytkowe.
3. Prowadzenie spraw z zakresu ustalania granic sołectw, tworzenia, łączenia i podziału gminy, zmiany nazw miejscowości i nadawania nazw ulicom.
4. Realizacja procesu komunalizacji mienia gminy i jego przekazywanie na stan majątku gminy.
5. Prowadzenie ewidencji gminnego rejestru nieruchomości.
6. Przygotowywanie uchwał w sprawie sprzedaży gruntów zabudowanych lub przeznaczonych pod budowę domów jednorodzinnych, domów mieszkalno-pensjonatowych i pod budownictwo zagrodowe – osobom fizycznym i prawnym oraz spółdzielniom mieszkaniowym.
7. Wydawanie decyzji o przekazanie gruntów w trwały zarząd państwowym jednostkom organizacyjnym oraz zezwoleń na zawarcie umów o przekazanie nieruchomości między tymi jednostkami bądź umów o nabyciu nieruchomości.
8. Określenie udziału we współużytkowaniu wieczystym gruntu przy sprzedaży lokali.
9. Nadawanie numerów porządkowych dla nieruchomości zabudowanych
i niezabudowanych.
10. Udział w organizowaniu zadań na rzecz spisu rolnego.
11. Realizacja zadań określonych ustawą o lasach oraz przeznaczania gruntów pod zalesienia.
12. Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień, których wartość nie przekracza równowartości 130 000 PLN oraz prowadzenie rejestru tych zamówień zgodnie
z zarządzeniem Burmistrza Miasta i Gminy Daleszyce.
13. Parafowanie oraz uzgadnianie treści przygotowanych dokumentów z kierownictwem Wydziału.
I. W zakresie innych spraw:
1. Współpraca z notariuszami i Sądem Rejonowym.
2. Współdziałanie w realizacji zadań obronnych, zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej wynikających ze szczególnych uregulowań prawnych i opracowanych planów,
a w szczególności:
a) zadań w zakresie zapobiegania zagrożeniu życia, zdrowia lub mienia oraz zagrożeniom środowiska, bezpieczeństwa i utrzymania porządku publicznego, zapobiegania klęskom żywiołowym i innym nadzwyczajnym zagrożeniom oraz zwalczania i usuwania ich skutków na zasadach określonych w ustawach,
b) uczestniczenie w szkoleniu obronnym,
c) udział w pracach komisji ds. szacowania szkód powstałych w wyniku klęsk żywiołowych.
IV. Warunki pracy na oferowanym stanowisku:
Praca przy komputerze, praca w terenie.
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- CV ze zdjęciem – opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji – zgodnie z ustawą z dnia
29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (j.t. Dz.U. z 2019 r., poz. 1781 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (j.t. Dz.U. z 2022 r., poz. 530 ze zm.), z własnoręcznym podpisem,
- kwestionariusz osobowy,
- kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń o miejscu ostatniej pracy lub oświadczenie kandydata w przypadku trwającego stosunku pracy,
- kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i umiejętności,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na ww. stanowisku,
- oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków
w wymiarze pełnego etatu.
Uwaga: kopie dokumentów należy potwierdzić za zgodność z oryginałem przez kandydata.
VI. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub przesłać pocztą (decyduje data wpływu aplikacji do UMiG) w terminie do dnia 2 listopada 2023 r. do godz. 15:30 w zamkniętych kopertach z dopiskiem:
„dotyczy naboru na stanowisko „referent ds. gospodarki gruntami i rolnictwa”
na adres:
Urząd Miasta i Gminy Daleszyce
pl. Staszica 9
26-021 Daleszyce
VII. Dodatkowe informacje:
- informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnieniu niepełnosprawnych – wynosi co najmniej 6%
- kontakt w sprawie naboru na stanowisko osobiście lub tel. 041 317 16 93,
- aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta i Gminy po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
- oferty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni ulegną zwrotowi lub komisyjnemu zniszczeniu,
- Burmistrz Miasta i Gminy Daleszyce zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu bez podania przyczyn,
- lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne zostanie ogłoszona na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta i Gminy w Daleszycach oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu (bip.daleszyce.pl).
Rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się w dniu 6 listopada 2023 r. o godz. 9:00
Burmistrz Miasta i Gminy Daleszyce
/-/ Dariusz Meresiński
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO) (Dz. Urz. UE L119/1) informujemy, że:
Administratorem danych osobowych jest Urząd Miasta i Gminy w Daleszycach z siedzibą w Daleszycach, ul. Sienkiewicza 11, 26-021 Daleszycach, kontakt e-mail pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze.
Osobom uczestniczącym w rekrutacji przysługuje prawo żądania od administratora dostępu do ich danych osobowych dotyczących sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia danych.
Przysługuje tym osobom również prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w każdym czasie.
Na działania Administratora przysługuje ww. osobom skarga do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.