Urząd Miasta i Gminy w Daleszycach ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
nazwa urzędu: Urząd Miasta i Gminy w Daleszycach
adres urzędu: pl. Staszica 9, 26-021 Daleszyce
stanowisko urzędnicze: podinspektor ds. ochrony środowiska i melioracji.
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
- wykształcenie wyższe;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- co najmniej roczny staż pracy w administracji publicznej na stanowiskach związanych
z ochroną środowiska, ochroną przyrody lub melioracją; - umiejętność obsługi komputera w zakresie programów Word i Excel;
- znajomość przepisów dotyczących m.in.: samorządu terytorialnego, ochrony środowiska, postępowania administracyjnego, Prawo zamówień publicznych;
- prawo jazdy;
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
- Wymagania dodatkowe:
- umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa;
- rzetelność, odpowiedzialność, zaangażowanie, samodyscyplina, umiejętność pracy w zespole.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Realizowanie zadań z zakresu ochrony i kształtowania środowiska w szczególności poprzez:
a) ochronę wód i zbiorników wodnych w oparciu o posiadane pozwolenia wodnoprawne oraz instrukcje gospodarowania wodą na piętrzenie i retencjonowanie,
b) podejmowanie czynności kontrolnych w ramach uprawnień ustawowych.
2) Kontrola wykonania obowiązków właścicieli nieruchomości dotyczących właściwej realizacji gospodarowania ściekami (obowiązek przyłączenia do sieci, eksploatacja przydomowych oczyszczalni ścieków i zbiorników bezodpływowych) - prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych oraz przydomowych oczyszczalni ścieków.
3) Wykonywanie obowiązków wynikających z ustawy o ochronie przyrody, w tym:
a) monitorowanie i realizacja zadań z zakresu ochrony pomników przyrody,
b) wydawanie zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów z terenów nieruchomości.
4) Współpraca z kołami łowieckimi.
5) Ewidencjonowanie publicznych i niepublicznych urządzeń i obiektów stanowiących zagrożenie dla środowiska i przeciwdziałanie tym zagrożeniom.
6) Koordynowanie prac związanych z utrzymaniem i konserwacją urządzeń melioracyjnych.
7) Poświadczanie okresów pracy w gospodarstwie rolnym na podstawie złożonych dokumentów.
8) Współpraca z ZUK w Daleszycach w zakresie realizacji zadań statutowych, w sprawach objętych niniejszym zakresem obowiązków.
9) Przygotowanie opisu przedmiotu zamówień zgodnie z planem zamówień publicznych dla organizowanych przetargów w ramach zadań wynikających z zakresu czynności.
10) Prowadzenie ekoportalu, w zakresie wykonywanych zadań.
11) Udział w pracach komisji ds. szacowania skutków klęsk żywiołowych.
12) Współpraca z: Państwowym Gospodarstwem Wodnym Wody Polskie, Agencją Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Lasami Państwowymi i instytucjami samorządowymi.
13) Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień, których wartość nie przekracza równowartości 130 000 PLN oraz prowadzenie rejestru tych zamówień zgodnie
z zarządzeniem Burmistrza Miasta i Gminy Daleszyce.
14) Parafowanie oraz uzgadnianie treści przygotowanych dokumentów z Kierownictwem wydziału.
15) Prowadzenie spraw z związanych z opłatami ponoszonymi za tzw. Zmniejszenie naturalnej retencji wód opadowych i roztopowych.
16) wykonywanie innych zadań, wynikających z przepisów prawa i będących obowiązkiem pracowniczym.
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny, CV zawierające numer telefonu oraz oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą
z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1781) oraz zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 4.05.2016); - kwestionariusz osobowy, wg wzoru dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, udostępniony na stronie BIP Urzędu (załącznik nr 4 do Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze
w Urzędzie Miasta i Gminy w Daleszycach oraz na wolne stanowiska kierowników gminnych jednostek organizacyjnych, ustalony zarządzeniem Nr 113/2023 Burmistrza Miasta i Gminy Daleszyce z dnia 21 sierpnia 2023 r. w sprawie regulaminu naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze - https://bip.daleszyce.pl/index.php/urzad-gminy/zarzadzenia-burmistrza-gminy-daleszyce-2020r/category/112-2023-zarzadzenia-bmig-daleszyce); - kserokopie świadectw pracy (jeśli kandydat takie posiada, poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub oświadczenie kandydata o zatrudnieniu w przypadku trwającego stosunku pracy;
- kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska;
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać
w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze pełnego etatu; - inne dokumenty o posiadanych dodatkowych kwalifikacjach i umiejętnościach.
- Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- wymiar czasu pracy: pełny etat;
- liczba stanowisk pracy: 1 stanowisko;
- rodzaj umowy: pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony, z możliwością zawarcia kolejnej umowy na czas nieokreślony;
- praca administracyjno-biurowa, w terenie poza Urzędem;
- czas pracy jednozmianowy, od poniedziałku do piątku, od godz. 7.30 do godz. 15.30 w siedzibie Urzędu;
- obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe; nierównomierny napływ interesantów;
- stanowisko pracy jest wyposażone w sprzęt biurowy i komputerowy (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów), środki łączności; wymaga obsługi programów specjalistycznych;
- praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych
i szkodliwych warunków pracy; nie istnieją bariery utrudniające wykonywanie pracy; - wynagrodzenie zgodne z Regulaminem Wynagradzania Pracowników w Urzędzie Miasta
i Gminy Daleszyce (https://bip.daleszyce.pl/index.php/urzad-gminy/zarzadzenia-burmistrza-gminy-daleszyce-2020r/category/112-2023-zarzadzenia-bmig-daleszyce).
- Dodatkowe informacje:
- Wymagane dokumenty aplikacyjne (tylko w formie pisemnej) należy złożyć lub przesłać pocztą (decyduje data wpływu do Urzędu) w terminie do dnia 11 marca 2024 r. do godz. 15:30 na adres: Urząd Miasta i Gminy w Daleszycach, pl. Staszica 9, 26-021 Daleszyce w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: podinspektor ds. ochrony środowiska i melioracji w Urzędzie Miasta
i Gminy w Daleszycach”. - Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Kandydaci spełniający wymagania formalne i dopuszczeni do II etapu naboru zostaną o tym powiadomieni telefonicznie. Informacja upubliczniona będzie poprzez zamieszczenie listy na stronie https://bip.daleszyce.pl (https://bip.daleszyce.pl/index.php/praca-w-urzedzie-miasta-i-gminy) oraz tablicy ogłoszeń w Urzędzie.
- Informacja o wyniku naboru będzie niezwłocznie, po przeprowadzonym naborze, umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (https://bip.daleszyce.pl) (https://bip.daleszyce.pl/index.php/praca-w-urzedzie-miasta-i-gminy) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni i nie odbiorą ich osobiście w ciągu 14 dni od dnia rozstrzygnięcia konkursu zostaną zarchiwizowane.
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy w Daleszycach, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6 %. - Z Regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta i Gminy
w Daleszycach oraz na wolne stanowiska kierowników gminnych jednostek organizacyjnych można zapoznać się w Urzędzie Miasta i Gminy w Daleszycach (pok. 204) oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej https://bip.daleszyce.pl. (https://bip.daleszyce.pl/index.php/urzad-gminy/zarzadzenia-burmistrza-gminy-daleszyce-2020r/category/112-2023-zarzadzenia-bmig-daleszyce). - Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 41 317 16 93.
- Burmistrz Miasta i Gminy Daleszyce zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu bez podania przyczyny.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016), zwanego dalej RODO informujemy, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Daleszyce, pl. Staszica 9, 26-021 Daleszycach, kontakt e-mail pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;
- w sprawach związanych z danymi osobowymi można kontaktować się z Robertem Pytlikiem, Inspektorem ochrony danych w Urzędzie Miasta i Gminy w Daleszycach pod adresem e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. 604 901 125;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procedury naboru na wolne stanowisko pracy, rozpatrywania kandydatur, wyboru kandydata, archiwizacji;
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia RODO w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia RODO w zakresie danych wskazanych w przepisach prawa (m.in. art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, art. 6 w zw. z art. 13 ust. 2b ustawy dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych), art. 6 ust. 1 lit. a rozporządzenia RODO
w zakresie innych danych podanych przez Pana/Panią dobrowolnie np. w liście motywacyjnym, CV na podstawie wyrażonej przez Pana/Panią zgody. Jeżeli w dokumentach zawarte będą dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 rozporządzenia RODO (tzw. szczególne kategorie danych osobowych), podstawą przetwarzania jest również Pana/Pani wyraźna zgoda (art. 9 ust. 2 lit. a rozporządzenia RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie; - Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych;
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania oraz przez okres wynikający z przepisów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji
w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; - w związku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo żądania od administratora: dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, usunięcia danych; wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. W przypadku danych przetwarzanych na podstawie zgody ma Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody w każdym czasie. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych dokonanego na jej podstawie przed jej wycofaniem;
- podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest wymogiem ustawowym, niezbędnym w procesie naboru. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości wzięcia udziału
w procesie naboru. Podanie przez Panią/Pana innych danych jest dobrowolne; - Pani/Pana dane nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.