Informacja o wynikach naboru na stanowisko:

Podinspektor ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych

Wyniki I etapu naboru - Plik

Wyniki naboru - Informacja

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrany/a Pani Jolanta Smołuch zamieszkała Daleszyce

Wyniki naboru - Uzasadnienie dokonanego wyboru

Pani Jolanta Smołuch spełnia wszystkie wymagania wskazane w ogłoszeniu o konkursie na ww. stanowisko określone w ustawie o pracownikach samorządowych. Posiada wykształcenie wyższe oraz odpowiedni staż pracy. Zarówno podczas oceny merytorycznej dokumentów, jak i rozmowy kwalifikacyjnej Komisja stwierdziła, że kandydat, uzyskując od członków Komisji wysoką liczbę punktów, posiada odpowiednie predyspozycje, wiedzę i doświadczenie gwarantujące prawidłowe wykonywanie powierzonych obowiązków na stanowisku Podinspektor ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych w Wydziale Administracji i Rozwoju Urzędu Miasta i Gminy w Daleszycach.

Osoba / instytucja zgłaszająca ofertę pracy

Burmistrz Miasta i Gminy Daleszyce

Ostateczny termin składania ofert

17-02-2022 16:30

Oferowane stanowisko:

Podinspektor ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych

Wymiar czasu:

Pełny etat

Miejsce składania ofert:

Urząd Miasta i Gminy w Daleszycach

Burmistrz Miasta i Gminy Daleszyce ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miasta i Gminy w Daleszycach.

I. Określenie stanowiska
„Podinspektor ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych”

II. Wymagania w stosunku do kandydata:

1) Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe, preferowane – administracja,
- wymagany minimum 2 lata doświadczenia pracy w administracji w tym przynajmniej 2 lata w ewidencji ludności i dowodach osobistych,
- znajomość przepisów Ustawy o Samorządzie Gminnym, Kodeksu postępowania administracyjnego, przepisów z zakresu o ewidencji ludności i dowodów osobistych,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.

2) Wymagania dodatkowe:
– umiejętność obsługi aplikacji „ŹRÓDŁO”,
– umiejętność interpelacji i stosowania przepisów prawa,
– posiadanie doświadczenia zawodowego związanego z prowadzeniem spraw objętych zakresem czynności na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór,
– umiejętność analitycznego myślenia, pracy w zespole, punktualność i dokładność, samodzielność i kreatywność, wysoka kultura osobista, łatwość nawiązywania kontaktów, dyspozycyjność, zdolności organizacyjne,
– ogólna wiedza o gminie Daleszyce.

III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Ewidencja ludności:
1) prowadzenie spraw z zakresu ewidencji ludności w systemie informatycznym w formie rejestru mieszkańców oraz rejestru zamieszkania cudzoziemców,
2) aktualizowanie ewidencji ludności w aplikacji „ŹRÓDŁO”,
3) dokonywanie rejestracji danych w rejestrze PESEL, identyfikujących tożsamość oraz status administracyjny osób fizycznych,
5) występowanie do właściwego ministra o nadanie numeru PESEL,
6) wydawanie z rejestru mieszkańców oraz rejestru zamieszkania cudzoziemców zaświadczeń, zawierających pełny odpis przetwarzanych danych dotyczących tej osoby,
7) udostępnianie ze zbiorów meldunkowych danych innym podmiotom uprawnionym wymienionym w ustawie o ewidencji ludności,
8) przekazywanie do szkół aktualnych danych dotyczących obowiązku szkolnego,
9) sporządzanie sprawozdań do Urzędu statystycznego dotyczących ludności zameldowanej na pobyt czasowy.
2. Dowodów osobistych:
1) przyjmowanie wniosków o wydanie dowodu osobistego, rejestracja wydanych
i unieważnionych dowodów osobistych w systemie informatycznym oraz wydawanie dowodów osobistych,
2) przyjmowanie zgłoszeń, rejestracja oraz wydawanie zaświadczeń o utracie dowodu osobistego i informowanie wystawcy dowodu osobistego o jego unieważnieniu w związku
z wydaniem nowego dowodu,
3) aktualizowanie ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych oraz Lokalnej Bazy Danych w aplikacji „ŻRÓDŁO” w zakresie serii i numeru dowodu osobistego.

IV. Warunki pracy na oferowanym stanowisku:
• Praca przy komputerze.

V. Wymagane dokumenty:
– list motywacyjny,
– CV ze zdjęciem – opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji - zgodnie z ustawą z dnia
29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (j.t. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282), z własnoręcznym podpisem,
– kwestionariusz osobowy,
– kserokopie świadectw pracy,
– kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i umiejętności,
– kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
– oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
– oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na ww.
stanowisku,
– oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie
pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie
obowiązków w wymiarze pełnego etatu.

Uwaga: kopie dokumentów należy potwierdzić za zgodność z oryginałem przez kandydata.

VI. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub przesłać pocztą tradycyjną (decyduje data wpływu aplikacji do UMiG) w terminie do 17 lutego 2022 r.
w zamkniętych kopertach z dopiskiem:
„dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych”
na adres:
Urząd Miasta i Gminy w Daleszycach
plac Staszica 9
26-021 Daleszyce
Adres do korespondencji:
ul. Sienkiewicza 11
26-021 Daleszyce

VII. Dodatkowe informacje:
– informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnieniu niepełnosprawnych – wynosi co najmniej 6%,
– kontakt w sprawie naboru na stanowisko osobiście lub tel. 041 317 16 94,
– aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta i Gminy w Daleszycach po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
– Burmistrz Miasta i Gminy zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu bez podania przyczyn,
– lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne zostanie ogłoszona na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta i Gminy w Daleszycach oraz Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu (bip.daleszyce.pl).
Rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się w dniu 22 lutego 2022 r.

Burmistrz Miasta i Gminy Daleszyce
/-/ Dariusz Meresiński

 

 

Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/79 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych), publ. Dz.U.EU.L.206.119.1 - zwanej dalej RODO, informuje się iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Daleszyce z siedzibą: Daleszyce,
pl. Staszica 9, 26-021 Daleszyce, tel. 41/317-16-94.
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych pod adresem e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
3. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest realizacja przez Gminę obowiązków wynikających z ustawy
z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
4. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane uprawnionym podmiotom.
Odbiorcą Pani/Pana danych może być także serwis oprogramowania dziedzinowego w związku z realizacją umowy opieki autorskiej nad tymże oprogramowaniem (usuwanie usterek, modyfikacja lub rozbudowa programu).
5. Dane będą przetwarzane przez okres przewidziany w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia18 stycznia 2011 r., sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011r., Nr 14, poz. 67).
6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.
7. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu.
8. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, zajmującego się ochroną danych osobowych jeżeli uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie tych danych narusza przepisy RODO.
9. Podanie danych osobowych jest obowiązkowe ze względu na przepisy prawa.
10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym profilowaniu o czym stanowi art. 22 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.



Metryczka

Załączniki

Brak załączników.

Historia zmian

Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został zmieniony. poniedziałek, 07 luty 2022 14:00 Rafał Kraska
Artykuł został zmieniony.
Dodane załączniki
poniedziałek, 07 luty 2022 14:02 Rafał Kraska
Artykuł został zmieniony. niedziela, 27 luty 2022 07:39 Super User
Artykuł został zmieniony. niedziela, 06 marzec 2022 12:17 Super User