Burmistrz Miasta i Gminy Daleszyce ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miasta i Gminy Daleszyce.
I. Określenie stanowiska
„Inspektor ds. rozliczeń energii elektrycznej i oświetlenia ulicznego”
II. Wymagania w stosunku do kandydata:
1) Wymagania niezbędne:
1. Obywatelstwo polskie,
2. Wykształcenie wyższe,
3. Staż pracy min. 3 lata,
4. Znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym,
5. Znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych,
6. Znajomość przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
7. Znajomość przepisów prawnych dotyczących zagadnień z zakresu zajmowanego stanowiska w tym Ustawy: Prawo Energetyczne, Prawo Budowlane, Prawo Zamówień Publicznych
8. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
9. Brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
10. Nieposzlakowana opinia,
11. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.
2) Wymagania dodatkowe:
1. Umiejętność sporządzania wniosków aplikacyjnych o środki z funduszy strukturalnych, pomocowych, unijnych.
2. Umiejętność kosztorysowania w programie kosztorysowym.
3. Znajomość zagadnień z zakresu odnawialnych źródeł energii.
4. Znajomość zagadnień z zakresu systemów inteligentnego sterowania oświetleniem.
5. Znajomość zagadnień z zakresu optymalizacji kosztów zużycia energii elektrycznej.
6. Znajomość przebiegu procesu budowlanego.
7. Biegła umiejętność pracy na komputerze w szczególności znajomość obsługi arkuszy kalkulacyjnych.
8. Zaangażowanie, inicjatywa, kreatywność oraz samodyscyplina.
9. Dyspozycyjność.
10. Umiejętność budowania relacji i pracy w zespole.
11. Prawo jazdy kat. B
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Prowadzenie spraw związanych z realizacją inwestycji gminnych (rozpoczęcie etapu realizacji budowy poprzez wprowadzenie wykonawcy na budowę, nadzór nad pracami, przygotowanie i przeprowadzenie odbioru wykonanych robót, rozliczenie z wykonawcą, przekazanie inwestycji przyszłemu użytkownikowi i przekazywanie na majątek gminy)
w zakresie oświetlenia ulicznego i zadań energetycznych.
2. Rozliczanie kosztów zadań inwestycyjnych i remontowych realizowanych ze środków własnych gminy i przekazywanie na majątek Gminy.
3. Nadzór nad realizacją podpisanych umów w zakresie działalności Wydziału.
4. Sporządzanie sprawozdawczości i analiz z realizacji inwestycji i prac remontowych wykonanych ze środków własnych gminy oraz współdziałanie w tym zakresie
z innymi wydziałami.
5. Współdziałanie i współpraca z innymi urzędami i instytucjami w zakresie procedur związanych z procesem inwestycji i odbioru.
6. Współprowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej.
7. Organizowanie i uczestnictwo w odbiorach oddawanych do użytku obiektów budowlanych realizowanych w procesie inwestycyjnym oraz remontowych w zakresie oświetlenia ulicznego i energetycznym.
8. Współdziałanie z wydziałami w opracowywaniu wniosków dotyczących dotacji, pożyczek, kredytów itp.
9. Współdziałanie z innymi wydziałami Urzędu i jednostkami organizacyjnymi Gminy
w zakresie opracowywania projektów i przygotowania wniosków o dofinansowanie zadań ze środków pozabudżetowych.
10. Prowadzenie spraw inwestycyjnych i remontowych oraz sprawowanie nadzoru merytorycznego w zakresie oświetlenia ulicznego na terenie Gminy, monitorowanie
i administrowanie, dostawami energii do lokali będącymi własnością Gminy
11. Współudział w realizacji funduszu sołeckiego.
12. Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień, których wartość nie przekracza równowartości 130 000 PLN oraz prowadzenie rejestru tych zamówień zgodnie
z Zarządzeniem Burmistrza Miasta i Gminy Daleszyce do spraw określonych zakresem czynności.
13. Przygotowanie projektów uchwał na sesje Rady oraz aktualizacja podjętych uchwał.
14. Prowadzenie nadzoru nad eksploatacją i utrzymaniem przydomowych oczyszczalni ścieków zrealizowanych w ramach PROW 2014 – 2020 do czasu zakończenia trwałości projektu.
15. Kontrola nad wykonaniem obowiązków właścicieli nieruchomości dotyczących właściwej realizacji gospodarowania ściekami (eksploatacja przydomowych oczyszczalni ścieków i zbiorników bezodpływowych) – prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych i przydomowych oczyszczalni.
IV. Warunki pracy na oferowanym stanowisku:
Praca przy komputerze, praca w terenie.
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- CV ze zdjęciem – opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji – zgodnie
z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (j.t. Dz.U. z 2019 r., poz. 1781 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (j.t. Dz.U. z 2022 r., poz. 530 ze zm.) z własnoręcznym podpisem,
- kwestionariusz osobowy,
- kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń o miejscu ostatniej pracy lub oświadczenie kandydata w przypadku trwającego stosunku pracy,
- kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i umiejętności,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na ww. stanowisku,
- oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze pełnego etatu.
Uwaga: kopie dokumentów należy potwierdzić za zgodność z oryginałem przez kandydata.
VI. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub przesłać pocztą (decyduje data wpływu aplikacji do UMiG) w terminie do dnia 15 lipca 2022 r. do godz. 12:00 w zamkniętych kopertach z dopiskiem:
„dotyczy naboru na stanowisko „Inspektor ds. rozliczeń energii elektrycznej i oświetlenia ulicznego”.
na adres:
Urząd Miasta i Gminy Daleszyce
ul. Sienkiewicza 11
26-021 Daleszyce
VII. Dodatkowe informacje:
- informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnieniu niepełnosprawnych – wynosi co najmniej 6%,
- kontakt w sprawie naboru na stanowisko osobiście lub tel. 041 317 16 93,
- aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta i Gminy po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
- oferty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni ulegną komisyjnemu zniszczeniu,
- Burmistrz Miasta i Gminy zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu bez podania przyczyn,
- lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne zostanie ogłoszona na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta i Gminy oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu (bip.daleszyce.pl).
Rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się w dniu: 22 lipca 2022 r. od godz. 9:00.
Burmistrz Miasta i Gminy Daleszyce
/-/ Dariusz Meresiński
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO) (Dz. Urz. UE L119/1) informujemy, że: Administratorem danych osobowych jest Urząd Miasta i Gminy w Daleszycach z siedzibą w Daleszycach, ul. Sienkiewicza 11, 26-021 Daleszycach, kontakt e-mail pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze.
Osobom uczestniczącym w rekrutacji przysługuje prawo żądania od administratora dostępu do ich danych osobowych dotyczących sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia danych.
Przysługuje tym osobom również prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w każdym czasie.
Na działania Administratora przysługuje ww. osobom skarga do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.