Wyniki naboru - plik

Informacja o wynikach naboru na stanowisko:

Referent ds. gospodarki gruntami i odszkodowań

Wyniki I etapu naboru - Plik

Osoba / instytucja zgłaszająca ofertę pracy

Burmistrz Miasta i Gminy Daleszyce

Ostateczny termin składania ofert

24-10-2022 12:00

Oferowane stanowisko:

Referent ds. gospodarki gruntami i odszkodowań

Wymiar czasu:

pełny etat

Miejsce składania ofert:

Urząd Miasta i Gminy w Daleszycach

Burmistrz Miasta i Gminy Daleszyce ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miasta i Gminy Daleszyce.

I. Określenie stanowiska:

„Referent ds. gospodarki gruntami i odszkodowań”

II. Wymagania w stosunku do kandydata:

1) Wymagania niezbędne:
‒ obywatelstwo polskie,
‒ wykształcenie wyższe,
‒ doświadczenie w pracy: minimum 2 lata w administracji publicznej, w tym co najmniej 1 rok w gospodarce nieruchomościami,
‒ znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym,
‒ znajomość przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
‒ znajomość przepisów o gospodarce nieruchomościami oraz umiejętność ich interpretacji i praktycznego zastosowania,
‒ pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
‒ brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
‒ stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.
2) Wymagania dodatkowe:
‒ znajomość przepisów z zakresu ustaw: o pracownikach samorządowych i o ochronie danych osobowych,
‒ zaangażowanie, inicjatywa, kreatywność oraz samodyscyplina,
‒ posiadanie doświadczenia zawodowego związanego z prowadzeniem spraw objętych zakresem czynności na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór,
‒ dyspozycyjność,
‒ pisemna swoboda wypowiedzi,
‒ zdolność szybkiego przyswajania informacji,
‒ umiejętność budowania relacji,
‒ umiejętność pracy w zespole,
‒ umiejętność obsługi komputera,
‒ czynne prawo jazdy kat. B,
‒ znajomość specyfiki Gminy.

III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Prowadzenie rejestru aktów notarialnych i ich archiwizowanie.
2. Podejmowanie czynności związanych z prowadzeniem postępowań w sprawach wydawania decyzji administracyjnych.
3. Prowadzenie postępowań administracyjnych dot. naliczania opłaty adiacenckiej.
4. Weryfikacja operatów szacunkowych w zakresie uznania ich jako dowodów
w postępowaniu.
5. Prowadzenie spraw w zakresie wypłacania odszkodowań za przejmowane grunty wydzielone pod budowę dróg.
6. Sporządzanie protokołów uzgodnień rokowań po przeprowadzanych negocjacjach.
7. Monitorowanie i dokonywanie corocznych zleceń dot. przeglądów technicznych lokali mieszkalnych na terenie gminy.
8. Współpraca ze Starostwem Powiatowym w zakresie regulacji odszkodowań za grunty wydzielone pod budowę dróg.
9. Wykonywanie zadań z porozumienia zawartego z WFOŚiGW w Kielcach w ramach programu Czyste Powietrze.
10. Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień, których wartość nie przekracza równowartości 130.000 PLN oraz prowadzenie rejestru tych zamówień zgodnie
z zarządzeniem Burmistrza Miasta i Gminy Daleszyce do spraw określonych zakresem czynności.

IV. Warunki pracy na oferowanym stanowisku:
Praca przy komputerze.

V. Wymagane dokumenty:

‒ list motywacyjny,
‒ CV ze zdjęciem – opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji – zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz.U. z 2019 r., poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (j.t. Dz.U.
z 2022 r., poz. 530) z własnoręcznym podpisem,
‒ kwestionariusz osobowy, stanowiący załącznik do niniejszego ogłoszenia,
‒ kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń o miejscu ostatniej pracy lub oświadczenie kandydata w przypadku trwającego stosunku pracy,
‒ kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i umiejętności,
‒ kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
‒ oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
‒ oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na
ww. stanowisku,
‒ oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze pełnego etatu.
Uwaga: kopie dokumentów należy potwierdzić za zgodność z oryginałem przez kandydata.

VI. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub przesłać pocztą (decyduje data wpływu aplikacji do UMiG) w terminie do dnia 24 października
2022 r. do godz. 12:00 w zamkniętych kopertach z dopiskiem:
„dotyczy naboru na stanowisko „Referent ds. gospodarki gruntami i odszkodowań”.

na adres:
Urząd Miasta i Gminy Daleszyce
pl. Staszica 9
26-021 Daleszyce

VII. Dodatkowe informacje:

‒ informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnieniu niepełnosprawnych – wynosi co najmniej 6%,
‒ kontakt w sprawie naboru na stanowisko osobiście lub tel. 041 317 16 93,
‒ aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta i Gminy po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
‒ oferty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni ulegną komisyjnemu zniszczeniu,
‒ Burmistrz Miasta i Gminy zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu bez podania przyczyn,
‒ lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne zostanie ogłoszona na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta i Gminy oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu (bip.daleszyce.pl).
Rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się w dniu: 28 października 2022 r. od godz. 9:00.

 

Burmistrz Miasta i Gminy Daleszyce
/-/ Dariusz Meresiński

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO) (Dz. Urz. UE L119/1) informujemy, że:
Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Daleszyce z siedzibą w Daleszycach, ul. Sienkiewicza 11, 26-021 Daleszycach, kontakt e-mail pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze.
Osobom uczestniczącym w rekrutacji przysługuje prawo żądania od administratora dostępu do ich danych osobowych dotyczących sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia danych.
Przysługuje tym osobom również prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w każdym czasie.
Na działania Administratora przysługuje ww. osobom skarga do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.



Metryczka

Załączniki

Brak załączników.

Historia zmian

Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został zmieniony. wtorek, 11 październik 2022 09:56 Rafał Kraska
Artykuł został zmieniony.
Dodane załączniki
wtorek, 11 październik 2022 11:17 Rafał Kraska
Artykuł został zmieniony. środa, 26 październik 2022 10:51 Rafał Kraska