Numer:

WIN.6320.1.2022

Ostateczny termin składania ofert:

18-11-2022 15:00

Termin otwarcia ofert

18-11-2022 15:00

Kategoria

Zapytanie o cenę

Znak: WIN.6320.1.2022

Załącznik nr 3 do Regulaminu
udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta i Gminy Daleszyce, których wartość
nie przekracza kwoty 130 000 złotych netto

 

Daleszyce, 2022-11-10

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

1. Zamawiający:
Gmina Daleszyce
26-021 Daleszyce, Pl. Staszica 9
NIP 657-25-25-617
Regon 291010040
Wydział Inwestycji, Ochrony Środowiska i Nieruchomości
tel. (041) 317-16-94, fax (041) 317-16-93
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

zaprasza do złożenia ofert na zadanie pn.: „Opracowanie analiz ryzyka dla ujęć wód podziemnych zlokalizowanych na terenie Gminy Daleszyce”.

Rodzaj zamówienia: usługa

Wspólny Słownik (kod CPV):
71800000-6 – Usługi konsultacyjne w zakresie dostawy wody i konsultacje dotyczące odpadów
71800000-0 – Usługi analizy

2. Wymagania:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie analiz ryzyka:
Zad. 1. Analiza ryzyka dla ujęcia wód podziemnych, zlokalizowanego na działkach o nr ewid. 3/1, 4/3, 4/4, 4/6, 4/7 obręb 0014 Smyków.
Zad. 2. Analiza ryzyka dla ujęcia wód podziemnych, zlokalizowanego na działce o nr ewid. 523/2
(studnia nr 1), działce o nr ewid. 1107/4 (studnia nr 2) obręb 0009 Mójcza.
Zad. 3. Analiza ryzyka dla ujęcia wód, zlokalizowanego na działkach o nr ewid 687/1, 688/1, 689/4, 689/6 obręb 0011 Niwy Daleszyckie.
Zad. 4. Analiza ryzyka dla ujęcia wód podziemnych, zlokalizowanego na działce o nr ewid. 860
obręb 0013 Słopiec.
Zad. 5. Analiza ryzyka dla ujęcia wód podziemnych, zlokalizowanego na działce o nr ewid. 37/2
(studnia główna), działce nr ewid. 2/1 (studnia awaryjna) obręb Marzysz.
Zad. 6. Analiza ryzyka dla ujęcia wód podziemnych, zlokalizowanego na działce o nr ewid. 262/2 obręb 0010 w Niestachów.
Zad. 7. Analiza ryzyka dla ujęcia wód podziemnych, zlokalizowanego na działce nr ewid. 1153/1
obręb 0015 Suków.
Zad. 8. Analiza ryzyka dla ujęcia wód podziemnych, zlokalizowanego na działce nr ewid. 1817/3
obręb 0001 miasto Daleszyce.
2.1. Analizy Ryzyka ujęć wód podziemnych mają obejmować ocenę zagrożeń zdrowotnych
z uwzględnieniem czynników negatywnie wpływających, na jakość ujmowanej wody, przeprowadzone w oparciu o analizy hydrogeologiczne lub hydrologiczne oraz dokumentację hydrogeologiczną lub hydrologiczną, analizy identyfikacji źródeł zagrożenia wynikających ze sposobu zagospodarowania terenu, a także o wyniki badania jakości ujmowanej wody.
Celem analiz ryzyka jest jednoznaczne ustalenie konieczności ustanowienia TOP dla analizowanych ujęć wody lub możliwości rezygnacji z tego szczególnego trybu ochrony zasobów wody wraz
z uzasadnieniem.
Ponadto do zadań Wykonawcy należało będzie:
1) Sporządzenie oraz złożenie wniosku na ustanowienie strefy ochrony pośredniej studni (ujęć wody), jeżeli z przeprowadzonej Analizy ryzyka wynikać będzie potrzeba jej ustanowienia.
2) Udzielanie wszelkich wyjaśnień oraz sporządzania ewentualnych dokumentów uzupełniających
w przypadku pojawienia się takich wymagań ze strony instytucji rozpatrującej złożoną dokumentację (Wojewoda Świętokrzyski).
3) Dokonanie niezbędnych poprawek oraz uzupełnień dokumentacji po ewentualnym braku akceptacji w terminie określonym przez Wojewodę Świętokrzyskiego.
4) Pozyskanie niezbędnych do realizacji zadania danych oraz w razie konieczności wykonania analiz wody surowej w akredytowanym laboratorium.
5) Zamawiający posiada aktualne pozwolenia wodnoprawne, które udostępni Wykonawcy.
6) Opracowanie analizy ryzyka należy wykonać w formie papierowej po 3 egzemplarze (w formacie A4) dla każdego ujęcia oraz przekazać na nośniku danych w plikach *PDF oraz w wersji edytowalnej *doc.
7) Wszelkie koszty związane z uzyskaniem materiałów niezbędnych do opracowania przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca.
8) Wszelkie dokumenty należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczególności ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne, ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska i przepisami wykonawczymi do tych ustaw.
9) Zaleca się, aby Wykonawca zapoznał się bezwzględnie z terenem, którego dotyczą przedmiotowe „analizy” i pozyskał dla siebie oraz na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i do wyceny usług.
Powyższe należy uzyskać własnym staraniem i kosztem w ramach wynagrodzenia ryczałtowego, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny. Niezbędne dokumenty, informacje oraz wizje lokalne i uzgodnienia Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać samodzielnie na własny koszt w cenie ryczałtowej podanej na formularzu ofertowym.

2.2. Wymagany/pożądany termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 28.12.2022 r.
2.3. Płatności będą dokonywane na podstawie faktury złożonej na dziennik podawczy Zamawiającego wraz z protokołem Odbioru podpisanym przez Zamawiającego. Termin zapłaty faktury Wykonawcy: do 30 dni licząc od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury wraz
z kompletnymi i poprawnymi dokumentami rozliczeniowymi. Wynagrodzenie wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia będzie wynagrodzeniem ryczałtowym niepodlegającym weryfikacji, w konsekwencji, czego konieczność wykonania prac, bez których przedmiot zamówienia nie mógłby być zrealizowany, a których Wykonawca wcześniej nie przewidział nie będzie miała wpływu na wysokość wynagrodzenia - nie będzie stanowiła podstaw do podwyższenia ceny określonej w ofercie. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego.
Wszelkie wątpliwości Wykonawca winien wyjaśnić z Zamawiającym na etapie przygotowywania oferty - po tym terminie roszczenia wynikające z niewyjaśnionych rozbieżności i wątpliwości nie będą uwzględnione.
2.4. Wykonawca jest zobowiązany przystąpić do usunięcia stwierdzonych wad i usterek przedmiotu umowy w terminie określonym przez Zamawiającego.
3. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście
w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miasta i Gminy w Daleszycach, Plac Staszica 9
lub telefonicznie pod numerem tel. 41 317-16-94 wew. 207.
Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest: Kinga Maciejska.
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego, nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert, kierując swoje pytanie w formie elektronicznej na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Zamawiający podkreśla, iż w celu zachowania reguł równego traktowania Wykonawców, nie będzie udzielał ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane do Zamawiającego pytania, w sprawach wymagających formy pisemnej. Wszelkie ewentualnie udzielone telefonicznie informacje nie będą wiążące dla Zamawiającego i Wykonawców, nie wywołują skutków prawnych dla toczącego się postępowania i nie mogą być podstawą jakichkolwiek roszczeń.
4. Opis wymagań stawianych wykonawcy:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
Posiadają wiedzę i doświadczenie, dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami do wykonania zamówienia posiadającymi wymagane uprawnienia, znajdują się
w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia.
Wykonawca może przedłożyć tylko jedną ofertę cenową i nie może zmienić jej treści
w okresie trwania zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
i wariantowych.

5. Opis sposobu wyboru oferty najkorzystniejszej: Najkorzystniejsza cena oraz pożądany termin
wykonania zamówienia.

6. Miejsce i termin złożenia oferty:
Oferty należy składać w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Daleszycach, 26-021 Daleszyce,
Pl. Staszica 9, sekretariat - pokój 301 osobiście, pocztą lub przesłać faksem na nr 41 317-16-93, albo drogą mailową na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w terminie do dnia 18.11.2022 r. do godz. 15:00. Oferty złożone faxem i e-mailem powinny być potwierdzone formą pisemną. Oferta winna być sporządzona na formularzu „Treść oferty” dołączonym do niniejszego zaproszenia.

UWAGA!
Złożenie oferty cenowej na przedmiotowe zapytanie nie gwarantuje otrzymania zlecenia
na wykonanie przedmiotowego zadania.
W przypadku oferty składanej za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście, ofertę należy umieścić w kopercie z adnotacją: „Opracowanie analiz ryzyka dla ujęć wód podziemnych zlokalizowanych
na terenie Gminy Daleszyce”.
W przypadku oferty składanej drogą mailową, ofertę należy złożyć w postaci skanów dokumentów wykonanych z podpisanych dokumentów. Wiadomość e-mail, powinna zostać zatytułowana: „Opracowanie analiz ryzyka dla ujęć wód podziemnych zlokalizowanych na terenie Gminy Daleszyce”.
Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Oferta powinna być napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką.
Oferta powinna zawierać: wypełniony i podpisany formularz „Treść oferty” wraz
z załącznikami.
Oferta niekompletna zostanie odrzucona.
Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. W przypadku ustanowienia pełnomocnika – należy do oferty załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli oferta i załączniki nie będą podpisane przez osobę/y wskazaną/e w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej wykonawcy) z podaniem zamawiającego, jakiego zamówienie dotyczy oraz jego przedmiotu.
Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać, do jakich czynności prawnych dana osoba/y została/y umocowana/e w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza za zgodność z oryginałem.
Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie składania ofert będą odsyłane bez otwierania.
Zamawiający, w toku badania i oceny ofert, może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Zamawiający poprawia oczywiste omyłki pisarskie i oczywiste omyłki rachunkowe,
z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.
Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku, gdy:
1) jej treść nie odpowiada treści zaproszenia do składania ofert oraz opisowi przedmiotu zamówienia przedstawionemu przez Zamawiającego;
2) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
3) przedstawi nieprawdziwe informacje;
4) złożył ofertę po terminie.
Zamawiający unieważni postępowanie w przypadku, gdy:
– cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższy kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
– nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
– wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
– postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków niniejszego zapytania ofertowego, jego odwołania lub zawieszenia bez podania przyczyny. Wszelkie zmiany niniejszego zapytania ofertowego lub informacje o jego odwołaniu zamieszczone zostaną na stronie internetowej http://bip.daleszyce.pl/.
7. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę i adres oraz cenę Wykonawcy, którego ofertę wybrano zostanie przekazana telefonicznie oraz opublikowana na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta i Gminy w Daleszycach.
Wybrana oferta złożona faxem lub drogą mailową powinna być dostarczona Zamawiającemu
w formie oryginału w dniu podpisania umowy.
8. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy:
Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie Wykonawcy, którego ofertę wybrano.
W przypadku, gdy wybrany Wykonawca odstąpi od podpisania umowy z Zamawiającym, możliwe jest podpisanie przez Zamawiającego umowy z kolejnym Wykonawcą, który w postępowaniu uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.

9. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych), publ. Dz. Urz. EU L 119 z 04.05.2016, str. 1- zwanej dalej „RODO” informuję, że:
1) Administratorem danych osobowych jest Gmina Daleszyce, Pl. Staszica 9, 26-021 Daleszyce, kontakt email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
2) Administrator wyznaczył inspektora danych osobowych, z którym można się kontaktować
w sprawie swoich danych osobowych, kontakt e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
3) Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4) Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r.
o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2016 r., poz. 1764 ze zm.).
5) Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z obowiązującym prawem oraz przepisami
o archiwach.
6) Każda osoba posiada prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania – w ramach dopuszczonych przepisami prawa
oraz prawo do przeniesienia danych.
7) Każda osoba posiada prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych,
ale cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano
na podstawie tej zgody przed jej wycofaniem.
8) W związku z przetwarzaniem każdy ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
9) Administrator nie zamierza przekazywać danych osobowych zwartych w formularzu
do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych.
10) Dane osobowe zawarte w formularzu zostaną ujawnione jedynie organom upoważnionym do tego przepisami prawa.
11) W oparciu o dane osobowe zawarte w formularzu administrator nie będzie podejmował zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.
12) Podanie danych osobowych jest obowiązkowe ze względu na przepisy prawa
(za wyjątkiem danych, na które wyrażono zgodę).

10. Załączniki:
1) Załącznik nr 1 - Formularz oferty
2) Załącznik nr 2 - Wykaz wykonanych usług



Metryczka

Załączniki

Brak załączników.

Historia zmian

Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został zmieniony.
Dodane załączniki
czwartek, 10 listopad 2022 14:51 Rafał Kraska