Numer:

WIN.271.30.2.2024

Ostateczny termin składania ofert:

16-01-2024 09:00

Termin otwarcia ofert

16-01-2024 09:00

Kategoria

Zapytanie o cenę

Daleszyce, dnia 05.01.2024 r.

WIN.271.30.2.2024

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

1. Zamawiający: Gmina Daleszyce, Plac Staszica 9, 26-021 Daleszyce, Wydział Inwestycji, Ochrony Środowiska i Nieruchomości zaprasza do złożenia ofert na:
(opis przedmiotu zamówienia/nazwa):

Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Miasta i Gminy Daleszyce

2. Wymagania dotyczące:
• terminu wykonania: sukcesywnie do 31.12.2024 r.
• parametrów technicznych:
a) Określenie przedmiotu zamówienia:

„Przedmiotem zamówienia jest remont ubytków w nawierzchniach dróg gminnych  i wewnętrznych będących w zarządzie Burmistrza Miasta i Gminy Daleszyce w miejscach wskazanym przez zamawiającego”

1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

1) Powierzchnia ubytków do załatania wynosi 120m2 i jest wielkością szacunkową dlatego też zastrzega się możliwość zmiany ilości polegającej na zwiększeniu bądź zmniejszeniu w ramach zapotrzebowania.
2) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: nacięcie uszkodzonych miejsc piłą mechaniczną wokół ubytku z nadaniem regularnych kształtów, odkucie masy
w miejscu uszkodzenia, wybranie gruzu i oczyszczenie uszkodzonego miejsca, posmarowanie krawędzi oraz skropienie remontowanego miejsca emulsją z grysem
8 dm3/m2 frakcji 5-8, w miejscach, gdzie grubość ubytku w nawierzchni jest większa niż 5 cm wbudowanie rozkruszonej mieszanki bitumicznej lub kruszywa, rozścielenie mieszanki mineralno- asfaltowej na gr. 3-5 cm, mechaniczne zagęszczenie mieszanki przy użyciu walca lub płyty wibracyjnej, posmarowanie krawędzi wyremontowanego miejsca emulsją asfaltową i posypanie kruszywem, uprzątnięcie miejsca robót i wywóz gruzu
we własne miejsce składowania Wykonawcy.
3) Usługę należy wykonać maksymalnie w ciągu 48 godzin od otrzymania zgłoszenia.
4) Zgłoszenia ubytków do remontu odbywać się będą telefonicznie, mailowo lub pisemnie.
• gwarancja: 12 miesięcy
• realizacja zamówienia: zgodnie z pkt. 2 ppkt. a)
• inne: -
• Opis sposobu wyboru oferty najkorzystniejszej:
• O wyborze Wykonawcy decyduje najkorzystniejsza cenowo oferta za wykonanie przedmiotu zamówienia. W cenę oferty należy wliczyć wszystkie koszty wykonania zamówienia. Cena podana przez Wykonawcę za świadczoną usługę obowiązuje przez cały okres trwania umowy i nie będzie podlegała reklamacji.
• Miejsce i termin złożenia oferty:

Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: Urząd Miasta i Gminy Daleszyce 26-021 Daleszyce,
ul. Plac Staszica 9, do dnia 16.01.2024 r do godz. 9:00.
Ofertę należy zamieścić w zamkniętej kopercie. Na kopercie muszą znajdować się następujące oznaczenia; nazwa i adres Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Daleszyce 26-021 Daleszyce,
Plac Staszica 9, nazwa i adres składającego ofertę, tytuł: „Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Miasta i Gminy Daleszyce”
- Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy:
Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie wykonawcy, którego ofertę wybrano. Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert.
4. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) Administratorem danych osobowych jest Gmina Daleszyce, Plac Staszica 9,
26-021 Daleszyce, kontakt email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
2) Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym można się kontaktować w sprawie swoich danych osobowych, kontakt email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
3) Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 2 ust 1 Ustawy z dnia 6 września 2001 r.
o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2016 r., poz. 1764 ze zm.)
5) Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z obowiązującym prawem oraz przepisami
o archiwach.
6) Każda osoba posiada prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania - w ramach dopuszczonych przepisami prawa oraz prawo do przeniesienia danych.
7) Każda osoba posiada prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych, ale cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tej zgody przed jej wycofaniem.
8) W związku z przetwarzaniem każdy ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
9) Administrator nie zamierza przekazywać danych osobowych zawartych w formularzu do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych.
10) Dane osobowe zawarte w formularzu zostaną ujawnione jedynie organom upoważnionym do tego przepisami prawa.
11) W oparciu o dane osobowe zawarte w formularzu administrator nie będzie podejmował zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.
12) Podanie danych osobowych jest obowiązkowe ze względu na przepisy prawa (za wyjątkiem danych, na które wyrażono zgodę).

6. Załączniki
1) Wzór oferty

 



Metryczka

Załączniki

Brak załączników.

Historia zmian

Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został zmieniony.
Dodane załączniki
piątek, 05 styczeń 2024 12:58 Rafał Kraska
Artykuł został zmieniony.
Dodane załączniki
środa, 17 styczeń 2024 13:14 Rafał Kraska