Daleszyce, dnia 05.01.2024 r.
WIN.271.30.2.2024
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
1. Zamawiający: Gmina Daleszyce, Plac Staszica 9, 26-021 Daleszyce, Wydział Inwestycji, Ochrony Środowiska i Nieruchomości zaprasza do złożenia ofert na:
(opis przedmiotu zamówienia/nazwa):
Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Miasta i Gminy Daleszyce
2. Wymagania dotyczące:
• terminu wykonania: sukcesywnie do 31.12.2024 r.
• parametrów technicznych:
a) Określenie przedmiotu zamówienia:
„Przedmiotem zamówienia jest remont ubytków w nawierzchniach dróg gminnych i wewnętrznych będących w zarządzie Burmistrza Miasta i Gminy Daleszyce w miejscach wskazanym przez zamawiającego”
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Powierzchnia ubytków do załatania wynosi 120m2 i jest wielkością szacunkową dlatego też zastrzega się możliwość zmiany ilości polegającej na zwiększeniu bądź zmniejszeniu w ramach zapotrzebowania.
2) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: nacięcie uszkodzonych miejsc piłą mechaniczną wokół ubytku z nadaniem regularnych kształtów, odkucie masy
w miejscu uszkodzenia, wybranie gruzu i oczyszczenie uszkodzonego miejsca, posmarowanie krawędzi oraz skropienie remontowanego miejsca emulsją z grysem
8 dm3/m2 frakcji 5-8, w miejscach, gdzie grubość ubytku w nawierzchni jest większa niż 5 cm wbudowanie rozkruszonej mieszanki bitumicznej lub kruszywa, rozścielenie mieszanki mineralno- asfaltowej na gr. 3-5 cm, mechaniczne zagęszczenie mieszanki przy użyciu walca lub płyty wibracyjnej, posmarowanie krawędzi wyremontowanego miejsca emulsją asfaltową i posypanie kruszywem, uprzątnięcie miejsca robót i wywóz gruzu
we własne miejsce składowania Wykonawcy.
3) Usługę należy wykonać maksymalnie w ciągu 48 godzin od otrzymania zgłoszenia.
4) Zgłoszenia ubytków do remontu odbywać się będą telefonicznie, mailowo lub pisemnie.
• gwarancja: 12 miesięcy
• realizacja zamówienia: zgodnie z pkt. 2 ppkt. a)
• inne: -
• Opis sposobu wyboru oferty najkorzystniejszej:
• O wyborze Wykonawcy decyduje najkorzystniejsza cenowo oferta za wykonanie przedmiotu zamówienia. W cenę oferty należy wliczyć wszystkie koszty wykonania zamówienia. Cena podana przez Wykonawcę za świadczoną usługę obowiązuje przez cały okres trwania umowy i nie będzie podlegała reklamacji.
• Miejsce i termin złożenia oferty:
Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: Urząd Miasta i Gminy Daleszyce 26-021 Daleszyce,
ul. Plac Staszica 9, do dnia 16.01.2024 r do godz. 9:00.
Ofertę należy zamieścić w zamkniętej kopercie. Na kopercie muszą znajdować się następujące oznaczenia; nazwa i adres Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Daleszyce 26-021 Daleszyce,
Plac Staszica 9, nazwa i adres składającego ofertę, tytuł: „Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Miasta i Gminy Daleszyce”
- Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy:
Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie wykonawcy, którego ofertę wybrano. Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert.
4. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) Administratorem danych osobowych jest Gmina Daleszyce, Plac Staszica 9,
26-021 Daleszyce, kontakt email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
2) Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym można się kontaktować w sprawie swoich danych osobowych, kontakt email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
3) Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 2 ust 1 Ustawy z dnia 6 września 2001 r.
o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2016 r., poz. 1764 ze zm.)
5) Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z obowiązującym prawem oraz przepisami
o archiwach.
6) Każda osoba posiada prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania - w ramach dopuszczonych przepisami prawa oraz prawo do przeniesienia danych.
7) Każda osoba posiada prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych, ale cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tej zgody przed jej wycofaniem.
8) W związku z przetwarzaniem każdy ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
9) Administrator nie zamierza przekazywać danych osobowych zawartych w formularzu do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych.
10) Dane osobowe zawarte w formularzu zostaną ujawnione jedynie organom upoważnionym do tego przepisami prawa.
11) W oparciu o dane osobowe zawarte w formularzu administrator nie będzie podejmował zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.
12) Podanie danych osobowych jest obowiązkowe ze względu na przepisy prawa (za wyjątkiem danych, na które wyrażono zgodę).
6. Załączniki
1) Wzór oferty