Numer:

WIN.ZP.271.4.1.2024.MD

Ostateczny termin składania ofert:

26-02-2024 15:30

Termin otwarcia ofert

26-02-2024 15:30

Kategoria

Zapytanie o cenę

Znak sprawy: WIN.ZP.271.4.1.2024.MD

Daleszyce, dnia 19.02.2023 r.

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

Zapytanie ofertowe

Urząd Miasta i Gminy w Daleszycach, 26-021 Daleszyce, Pl. Staszica 9, www.daleszyce.pl, Wydział Inwestycji, Ochrony Środowiska i Nieruchomości tel. (041) 317-16-93 wew.211; 208, , oferuje do sprzedaży: „AUTOBUS JELCZ L090M”

Rodzaj zamówienia: dostawa / sprzedaż
2. Wymagania dotyczące:
2.1 terminu wykonania
Wymagany termin realizacji zamówienia – po podpisaniu umowy kupna – sprzedaży, odbiór po wpłacie środków finansowych na konto Gminy Daleszyce.
2.2. terminu płatności
Termin zapłaty po podpisaniu umowy kupna – sprzedaży.
2.3. realizacja zamówienia

 

Określenie przedmiotu zamówienia:
DANE IDENTYFIKACYJNE POJAZDU
Marka: JELCZ
Model: L090MAS Rok produkcji: 2000
Wersja: autobus
Rodzaj pojazdu: Autobus* Nr rejestracyjny: TKI C380 VIN: SUJ090100Y0000161
Data pierwszej rejestracji
Data ważności badania technicznego
Data oględzin
Miejsce oględzin 2000/06/08 2022/08/31 2023/06/28 Suków świętokrzyskie
Wskazanie drogomierza
Okres eksploatacji pojazdu (00/06/08-23/06/29)
Opis rodzaju pojazdu
Charakter wykorzystania
Kolor powłoki lakierowej, (rodzaj lakieru)
Dop. masa całk.
Rodzaj autobusu
Liczba miejsc siedzących
Liczba osi / Rodzaj napędu / Skrzynia biegów
Rozstaw osi
Oznaczenie silnika
Jednostka napędowa
Pojemność / Moc silnika
Doładowanie
Liczba cylindrów / Układ cylindrów
Długość / Szerokość / Wysokość 757910 km
277 mieś.
autobus szkolny do przewozu uczniów pomarańczowy 1-warstwowy typu uni 12000 kg
szkolny 2 drzwiowy
45
2 / 4x2 / manualna
5275 mm
MAN D0824LFL09 z zapłonem samoczynnym 4580 ccm / 114kW (155KM) Turbosprężarka
4 / rzędowy
9500 mm / 2500 mm / 3240 mm
WYPOSAŻENIE STANDARDOWE
L.p. Nazwa elementu wyposażenia
* ABS - system zapobiegający blokowaniu kół
* Dach regulowany mechanicznie (2 szt.)
* Fotel kierowcy zawieszony pneumatycznie

 

4 * Ogrzewanie niezależne
5 *Zawieszenie tylne pneumatyczne

 

OPIS ZAMONTOWANEGO W POJEŹDZIE OGUMIENIA
Kolo Marka, typ Bieżnik [mm] Zużycie [% ]
Przednie lewe: CONTINENTAL 255/70 R22.5 140/137M HSR 1 TL (PRZÓD) 50
Przednie prawe: CONTINENTAL 255/70 R22.5 140/137M HSR 1 TL (PRZÓD) 50
Tylne LZ: CONTINENTAL 255/70 R22.5 140/137M HDR TL (NAPĘD) 16PR 50
Tylne LW: CONTINENTAL 255/70 R22.5 140/137M HDR TL (NAPĘD) 16PR 50
Tylne PZ: CONTINENTAL 255/70 R22.5 140/137M HDR TL (NAPĘD) 16PR 50
Tylne PW: CONTINENTAL 255/70 R22.5 140/137M HDR TL (NAPĘD) 16PR 50
Zapasowe: ♦CONTINENTAL 255/70 R22.5 140/137M 50
STAN TECHNICZNY POJAZDU

Autobus nie ma aktualnych badań technicznych z uprawnionej stacji kontroli pojazdów - jest w przestoju-wyłączony z eksploatacji.
Silnik był wymieniony na fabrycznie nowy w 2017 r. przy przebiegu ok. 650 000 km.
Rozruch silnika bez trudności a praca prawidłowa w całym zakresie obrotów.
Brak możliwości sprawdzenia pojazdu w ruchu z powodu „zespolenia się" tarczy sprzęgłowej
i niemożliwości włączenia biegu.
Skrzynia biegów oraz most napędowy są w dobrym stanie technicznym.
Rama pojazdu pokryta jest miejscowymi rdzawymi nalotami.
Zasadniczy układ hamulcowy jest sprawny technicznego.
Koniecznym jest naprawa układu hamulca ręcznego.
Tarcze kół są miejscowo pokryte rdzawym nalotem
Nadwozie pasażerskie -pomalowane na kolor pomarańczowy - powłoka lakierowa wypłowiała, widoczne miejscowe spoęcherzenia lakieru i rdzawe wypływy, odspojenia powłoki lakierowej na naprawianych poszyciach nadwozia.
ściana tylna - liczne punktowe ogniska rdzy wokół otworu okiennego tylnej szyby
miejscowe ogniska rdzy wokół otworów okiennych ścian bocznych
miejscowe ubytki powłoki lakierowej i ogniska rdzy na elementach oblachowania dolnych części ścian bocznych
liczne ubytki powłoki lakierowej ramek okiennych ścian bocznych
Wykładziny tapicerskie siedzeń wykonane z tkaniny materiałowej -pojedyncze fotele
z naprawami poszycia
Ogumienie -firmowe Contienetal255/70R22,5-stan bieżnika dobry.
A. Informacje o sposobie porozumiewania się Sprzedającego z Kupującymi oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Kupującymi.
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Sprzedającemu i Kupującym przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną. Sprzedający pod pojęciem porozumiewania się drogą elektroniczną rozumie przesłanie dołączonego do wiadomości zeskanowanego pisma podpisanego przez osobę upoważnioną do reprezentowania Kupującego. Pisma drogą elektroniczną należy przesyłać na adres email podany w zapytaniu ofertowym.
B. Opis sposobu udzielania wyjaśnień dotyczących Zapytania ofertowego.
Kupujący może zwrócić się do Sprzedającego o wyjaśnienie treści Zapytania. Sprzedający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert - pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania wpłynął do Sprzedającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania wpłynie po upływie terminu składania wniosku lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Sprzedający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku.
C. Opis sposobu przygotowania oferty.
1. Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby upoważnioną/ne do reprezentowania Kupującego. Wszystkie załączniki do oferty muszą być również podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Kupującego.
2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone do oferty o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem ewentualnych kopii składanych wraz z ofertą.
4. Wszelkie poprawki lub zmiany w treści oferty muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę.
5. Dokumenty wymagane przez Sprzedającego mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Kupującego.
6. Dokumenty sporządzone w języku obcym Kupujący zobowiązany jest złożyć wraz
z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Kupującego.
7. Ofertę należy sporządzić zgodnie z załączonym formularzem ofertowym – treść oferty – Załącznik nr 1 do niniejszego Zaproszenia.
8. Sprzedający dopuszcza złożenie oferty na formularzu sporządzonym przez Kupującego, pod warunkiem, że ich treść odpowiadać będzie formularzowi określonemu przez Sprzedającego.
9. Sprzedający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
10. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
D. Opis sposobu obliczenia ceny oferty
W druku formularza ofertowego –Treść oferty – załącznik nr 1 do Zapytania należy podać cenę netto, wysokość podatku od towarów i usług VAT oraz cenę brutto (podmioty prowadzące działalność gospodarczą), inni oferenci cenę brutto.
E. Opis kryteriów, którymi Sprzedający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert
1. W niniejszym Zaproszeniu do składania ofert wybór ofert dokonany zostanie na podstawie:
1. Kryterium WAGA (%)
Cena (100%)
2. Sposób oceny ofert:
Punkty za poszczególne kryteria będą obliczane zgodnie z poniższym wzorem:
Kryterium – Cena (100 pkt).

P=Cob/Cw x[100]

gdzie:
P – liczba punktów przyznanych Kupującemu za zaoferowaną cenę
CW – najwyższa zaoferowana cena w postępowaniu
COB – cena zaoferowana w ofercie badanej

 

Maksymalna liczba punktów do zdobycia wynosi 100.
Wygrywa oferta, która otrzyma największą liczbę punktów.
J. Sposób wykonania i odbioru prac:

F. Wspólny Słownik (kod CPV):

34121000-1 – Autobusy i autokary,
34121100-2 – Autobusy transportu publicznego.

G. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: Imię i Nazwisko lub nazwę (firmę), siedzibę i adres Kupującego, którego ofertę wybrano, zostanie wysłana do Kupujących którzy złożyli ofertę drogą email.

H. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy:
Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana poprzez: email lub telefonicznie* Kupującemu, którego ofertę wybrano.
3. Miejsce oraz termin składania ofert
Ofertę należy złożyć w terminie do: 26.02.2024 r.
a. Osobiście w siedzibie Sprzedającego: Urząd Miasta i Gminy w Daleszycach, 26-021 Daleszyce, Pl. Staszica 9, sekretariat - pokój 301
b. Za pośrednictwem poczty (Poczta Polska, In Post itp.) lub przesyłką kurierską,
o zachowaniu terminu do złożenia oferty decyduje data i godzina wpływu oferty do Sprzedającego lub pocztą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

UWAGA!
Oferty składane za pośrednictwem poczty listownej, poczty elektronicznej -(temat wiadomości), kuriera lub osobiście, ofertę (tytuł tematu w wiadomości) należy umieścić w kopercie z adnotacją: „AUTOBUS JELCZ L090M”.
Kupujący ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Oferta powinna być napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką.

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
Administratorem danych osobowych jest Gmina Daleszyce, Plac Staszica 9, 26-021 Daleszyce, kontakt email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym można się kontaktować w sprawie swoich danych osobowych, kontakt email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 2 ust 1 Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2016 r., poz. 1764 ze zm.)
Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z obowiązującym prawem oraz przepisami o archiwach.
Każda osoba posiada prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania - w ramach dopuszczonych przepisami prawa oraz prawo do przeniesienia danych.
Każda osoba posiada prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych, ale cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tej zgody przed jej wycofaniem.
W związku z przetwarzaniem każdy ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Administrator nie zamierza przekazywać danych osobowych zawartych w formularzu do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych.
Dane osobowe zawarte w formularzu zostaną ujawnione jedynie organom upoważnionym do tego przepisami prawa.
W oparciu o dane osobowe zawarte w formularzu administrator nie będzie podejmował zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.
Podanie danych osobowych jest obowiązkowe ze względu na przepisy prawa (za wyjątkiem danych, na które wyrażono zgodę).

4. Załączniki:
- Załącznik nr 1 – treść oferty - formularz ofertowy,
- Załącznik nr 2 – wzór umowy,
- Załącznik nr 3 – dokumentacja fotograficzna.



Metryczka

Załączniki

Brak załączników.

Historia zmian

Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został zmieniony.
Dodane załączniki
poniedziałek, 19 luty 2024 12:21 Rafał Kraska
Artykuł został zmieniony. poniedziałek, 19 luty 2024 12:21 Rafał Kraska
Artykuł został zmieniony.
Dodane załączniki
środa, 28 luty 2024 13:03 Rafał Kraska