Daleszyce, dnia 28.06.2024 r.
WIN.271.40.9.2024
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
1. Zamawiający: Gmina Daleszyce, Plac Staszica 9, 26-021 Daleszyce, Wydział Inwestycji i Ochrony Środowiska, Referat Inwestycji i Drogownictwa, zaprasza do złożenia ofert na:
(opis przedmiotu zamówienia/nazwa):
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na zadaniu: „Budowa infrastruktury sportowej i kulturalnej wraz z odnawialnymi źródłami energii”
2. Wymagania dotyczące:
a) określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad inwestycją pn:
„Budowa sali gimnastycznej przy Szkole podstawowej w miejscowości Szczecno”
Wartość ofertowa nadzorowanego zadania brutto: 8 489 999,00 zł.
Wymagane uprawnienia wykonawcze bez ograniczeń w specjalności: konstrukcyjno – budowalnej, instalacji sanitarnych (w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych), instalacji elektrycznych (w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych) - nie dopuszcza się składania ofert częściowych (wymagany kompleksowy nadzór nad inwestycją)!
Wymagana minimum dwa razy w tygodniu (oraz na każde uzasadnione wezwanie) wizyta na terenie budowy, raz w miesiącu Zamawiający wymaga raportu z postępu prac w formie pisemnej wraz z dokumentacja fotograficzną postępu prac.
Szczegółowy zakres zadania zgodny z dokumentacją projektową i SWZ na stronie https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2df4d2a9-e1df-11ee-a01e-f641a8763d5f „Budowa infrastruktury sportowej i kulturalnej wraz z odnawialnymi źródłami energii”, nr referencyjny: WIN.ZP.271.1.3.2024.
b) Odbiór przedmiotu zamówienia:
Odbiór przedmiotu umowy nastąpi na podstawie protokołu odbioru robót.
3. Opis sposobu wyboru oferty najkorzystniejszej:
O wyborze Wykonawcy decyduje najkorzystniejsza cenowo oferta za wykonanie przedmiotu zamówienia. W cenę oferty należy wliczyć wszystkie koszty wykonania zamówienia. Cena podana przez Wykonawcę za świadczoną usługę obowiązuje przez cały okres trwania umowy i nie będzie podlegała reklamacji.
• terminu płatności: do 30 dni od prawidłowo dostarczonej faktury
• gwarancja i rękojmia: 60 miesięcy
• realizacja zamówienia: 17 m-cy od dnia podpisania umowy / do dnia zakończenia inwestycji.
• inne: termin realizacji może ulec wydłużeniu lub skróceniu odpowiednio do okresu wydłużenia/skrócenia okresu realizacji nadzorowanej inwestycji.
• Miejsce i termin złożenia oferty:
1) Oferty należy składać w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Daleszycach, Plac Staszica 9, 26-021 Daleszyce, (sekretariat - pokój 301), osobiście, pocztą, faksem na nr (041) 317-16-93, e-mailem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w terminie do dnia 15.07.2024 r. do godz. 10:00.
2) W przypadku oferty składanej za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście, ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie
w poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert. Koperta zawierająca ofertę winna być zaadresowana do zamawiającego, opatrzona nazwą, dokładnym adresem Wykonawcy oraz oznaczona w sposób następujący:
Oferta: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na zadaniu:
„Budowa infrastruktury sportowej i kulturalnej wraz z odnawialnymi źródłami energii”
3) W przypadku oferty składanej faksem lub e-mailem, ofertę należy złożyć w postaci skanów dokumentów. Wiadomość e-mail, powinna zostać zatytułowana:
Oferta: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na zadaniu:
„Budowa infrastruktury sportowej i kulturalnej wraz z odnawialnymi źródłami energii”
W przypadku przedłożenia przez Oferentów wymaganych dokumentów w postaci skanów (oferta złożona faksem/e–mailem), zobowiązuje się Wykonawcę, którego oferta została wybrana za najkorzystniejszą, do przedłożenia najpóźniej do dnia podpisania umowy, dokumentów w formie oryginalnej
Miejsce i termin otwarcia ofert
1) Oferty zostaną otwarte w siedzibie Zamawiającego najpóźniej w terminie do 3 dni roboczych od dnia składnia ofert.
2) Zamawiający nie przewiduje publicznej sesji otwarcia ofert.
Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie wykonawcy, którego ofertę wybrano.
• Inne:
1) Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:
a) Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście
w siedzibie zamawiające od Pn. do Pt. w godz. od 08:00 do 15:00, lub telefonicznie pod numerem tel. 41 317-16-94 wew. 153.
b) Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są: Emil Krzysiek.
c) Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego, nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert, kierując swoje pytanie w formie elektronicznej na adres
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
2) Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu / wraz
z ofertą należy złożyć:
- Formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do Zaproszenia do składania ofert).
- Stosowne pełnomocnictwa - jeśli dotyczy:
• przy składaniu oferty wspólnej pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia,
• jeżeli upoważnienie osób podpisujących ofertę nie wynika bezpośrednio z dokumentów dołączonych do oferty.
UWAGA!
• Wykonawca może przedłożyć tylko jedną ofertę cenową i nie może zmienić jej treści
w okresie trwania zamówienia.
• Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
• Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
• Oferta powinna zawierać: wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz załącznikami.
• Dokumenty składane w formie kserokopii winny być poświadczone za zgodność
z oryginałem przez Wykonawcę - osobę upoważnioną do podpisania oferty.
• Zamawiający nie będzie rozpatrywał ofert niespełniających warunków zamówienia oraz ofert niekompletnych.
• Zamawiający wymaga by oferta wraz z załącznikami oraz dokumenty składane na wezwanie (jeżeli dotyczy) były sporządzone w języku polskim, trwałą i czytelną techniką. Jeżeli oryginalny dokument został sporządzony w innym języku wymaga się oprócz tego dokumentu złożenia jego tłumaczenia na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
• Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.
4. Opis wymagań stawianych wykonawcy:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
Posiadają wiedzę i doświadczenie, dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami
do wykonania zamówienia posiadającymi wymagane uprawnienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia.
Wraz z ofertą należy złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału
w postępowaniu:
1. Formularz ofertowy;
2. Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, którym zostanie powierzone wykonanie niniejszego zamówienia na stanowiskach wymienionych poniżej, składając oświadczenie wg wzoru załączonego do niniejszego zaproszenia wraz z zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej Izby Inżynierów, tj:
- inspektor nadzoru posiadający uprawnienia do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi objętymi zamówieniem branży instalacyjnej w zakresie instalacji cieplnych, wodnokanalizacyjnych, wentylacyjnych zrzeszony we właściwej Izbie Inżynierów Budownictwa z doświadczeniem zawodowym min. 5 lat (w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru, kierownika budowy lub kierownika robót) oraz udokumentowaniem prowadzenia robót z zakresu obiektów użyteczności publicznej o wartości pojedynczego kontraktu nie mniejszej niż 4 000 000,00 zł brutto;
- inspektor nadzoru posiadający uprawnienia do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi objętymi zamówieniem branży konstrukcyjno - budowlanej zrzeszony we właściwej Izbie Inżynierów Budownictwa z doświadczeniem zawodowym min. 5 lat
(w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru, kierownika budowy lub kierownika robót)
oraz udokumentowaniem prowadzenia robót z zakresu obiektów użyteczności publicznej
o wartości pojedynczego kontraktu nie mniejszej niż 4 000 000,00 zł brutto;
- inspektor nadzoru posiadający uprawnienia do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi objętymi zamówieniem branży elektrycznej zrzeszony we właściwej Izbie Inżynierów Budownictwa z doświadczeniem zawodowym min. 5 lat (w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru, kierownika budowy lub kierownika robót) oraz udokumentowaniem prowadzenia robót z zakresu obiektów użyteczności publicznej o wartości pojedynczego kontraktu nie mniejszej niż 4 000 000,00 zł brutto.
3. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.
4. Okres związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert.
5. Opis sposobu wyboru oferty najkorzystniejszej:
− Kryteria oceny ofert stanowi 100% cena.
− Oferta z najniższą ceną złożona przez Wykonawcę, spełniającego określone wymagania zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
− Zamawiający ustala, że obowiązującym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie ryczałtowe.
− Jeżeli cena oferty będzie budzić wątpliwości, Zamawiający zwróci się do Wykonawcy
o udzielenie wyjaśnień dotyczących elementów oferty, mających wpływ na wysokość ceny.
− W przypadku złożenia dwóch ofert o takiej samej wartości, Zamawiający wezwie Wykonawców do powtórnego złożenia ofert. Przy czym wartość złożonej oferty nie może być większa od wcześniej zaproponowanej.
− Zamawiający, w toku badania i oceny ofert, może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
− Zamawiający poprawia oczywiste omyłki pisarskie i oczywiste omyłki rachunkowe,
z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.
Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku gdy:
− jej treść nie odpowiada treści zaproszenia do składania ofert oraz opisowi przedmiotu zamówienia przedstawionemu przez Zamawiającego;
− jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
− została złożona po terminie.
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
− nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
− postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą;
− nie wpłynęła żadna oferta;
− cena najkorzystniejszej oferty lub ofert z najkorzystniejszą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia - nie stosuje się
w przypadku zwiększenia przez Zamawiającego dostępnych środków;
− wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że przeprowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
6. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) Administratorem danych osobowych jest Gmina Daleszyce, Plac Staszica 9,
26-021 Daleszyce, kontakt email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
2) Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Daleszyce jest Pan Robert Pytlik,
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. 604 901 125
3) Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym można się kontaktować w sprawie swoich danych osobowych, kontakt email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
4) Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
5) Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 2 ust 1 Ustawy z dnia 6 września 2001r.
o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2016 r., poz. 1764 ze zm.)
6) Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z obowiązującym prawem oraz przepisami
o archiwach.
7) Każda osoba posiada prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania - w ramach dopuszczonych przepisami prawa oraz prawo do przeniesienia danych.
8) Każda osoba posiada prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych,
ale cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano
na podstawie tej zgody przed jej wycofaniem.
9) W związku z przetwarzaniem każdy ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
10) Administrator nie zamierza przekazywać danych osobowych zawartych w formularzu
do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych.
11) Dane osobowe zawarte w formularzu zostaną ujawnione jedynie organom upoważnionym do tego przepisami prawa.
12) W oparciu o dane osobowe zawarte w formularzu administrator nie będzie podejmował zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.
13) Podanie danych osobowych jest obowiązkowe ze względu na przepisy prawa (za wyjątkiem danych, na które wyrażono zgodę).