Numer:

WIN.271.6.5.2024

Ostateczny termin składania ofert:

02-09-2024 09:00

Termin otwarcia ofert

02-09-2024 09:00

Kategoria

Zapytanie o cenę

Daleszyce, dnia 23.08.2024 r.

Znak sprawy: WIN.271.6.5.2024

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

1. Zamawiający:

Gmina Daleszyce, 26-021 Daleszyce, Pl. Staszica 9, Wydział Inwestycji i Ochrony Środowiska Referat Inwestycji i Drogownictwa tel. (041) 317-16-94 wew. 103, 153, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
zaprasza do złożenia ofert na (opis przedmiotu zamówienia/nazwa):

„Budowa słupów oświetlenia ulicznego przy drodze powiatowej 1322T w Daleszycach ul. Świętokrzyska”

Rodzaj zamówienia: usługa
(usługa/dostawa/robota budowlana)

Wspólny Słownik:

CPV 34928510-6 Uliczne słupy oświetleniowe

Przedmiotem zamówienia jest budowa słupów oświetlenia ulicznego przy drodze powiatowej 1322T w Daleszycach ul. Świętokrzyska – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia.

Wykonawca związany jest ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz
z upływem terminu składania ofert.

2. Wymagania dotyczące:
Terminu wykonania zamówienia: 30.11.2024 r.
Parametrów technicznych: zgodnie z dokumentacją projektową.
Funkcjonalności: zgodnie z dokumentacją projektową.
Terminu płatności:
− Zapłata nastąpi po przedłożeniu prawidłowo wystawionej faktury w terminie 30 dni od daty doręczenia do tutejszego Urzędu na wskazany przez Wykonawcę nr konta. Błędnie wystawiony rachunek lub faktura VAT spowoduje ponowne rozpoczęcie biegu 30 – dniowego terminu płatności liczonego od dnia dostarczenia prawidłowych dokumentów rozliczeniowych.
− Za dzień zapłaty wynagrodzenia uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
Gwarancji: – 60 miesięcy
Realizacja zamówienia: zgodnie z OPZ.

Inne:
1) Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:
a) Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście
w siedzibie zamawiające, lub telefonicznie pod numerem tel. 41 317-16-94 wew. 103 od Pn. do Pt. w godz. od 08:00 do 15:00
b) Pracownik uprawniony do kontaktów z wykonawcami : Adrian Łosak.

2) Opis wymagań stawianych wykonawcy:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
Posiadają wiedzę i doświadczenie, dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia.

3. Miejsce i termin złożenia oferty:

1) Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty, kuriera lub dostarczona osobiście na adres: Urząd Miasta i Gminy Daleszyce 26-021 Daleszyce, Plac Staszica 9, do dnia 02.09.2024 r. do godz. 9:00 (sekretariat - pokój 301),

2) Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie w poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert. Koperta zawierająca ofertę winna być zaadresowana do zamawiającego, opatrzona nazwą, dokładnym adresem Wykonawcy oraz oznaczona w sposób następujący:

Oferta: „Budowa słupów oświetlenia ulicznego przy drodze powiatowej 1322T w Daleszycach ul. Świętokrzyska”

UWAGA!
• Wykonawca może przedłożyć tylko jedną ofertę cenową i nie może zmienić jej treści w okresie trwania zamówienia.
• Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
• Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
• Oferta powinna zawierać: wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz załącznikami.
• Dokumenty składane w formie kserokopii winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - osobę upoważnioną do podpisania oferty.
• Zamawiający nie będzie rozpatrywał ofert niespełniających warunków zamówienia oraz ofert niekompletnych.
• Zamawiający wymaga by oferta wraz z załącznikami oraz dokumenty składane na wezwanie (jeżeli dotyczy) były sporządzone w języku polskim, trwałą i czytelną techniką. Jeżeli oryginalny dokument został sporządzony w innym języku wymaga się oprócz tego dokumentu złożenia jego tłumaczenia na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
• Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.

3) Opis sposobu wyboru oferty najkorzystniejszej:
− Kryteria oceny ofert stanowi 100% cena.
− Oferta z najniższą ceną złożona przez Wykonawcę, spełniającego określone wymagania zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
− Zamawiający ustala, że obowiązującym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie ryczałtowe.
− Jeżeli cena oferty będzie budzić wątpliwości, Zamawiający zwróci się do Wykonawcy
o udzielenie wyjaśnień dotyczących elementów oferty, mających wpływ na wysokość ceny.
− W przypadku złożenia dwóch ofert o takiej samej wartości, Zamawiający wezwie Wykonawców do powtórnego złożenia ofert. Przy czym wartość złożonej oferty nie może być większa od wcześniej zaproponowanej.
− Zamawiający, w toku badania i oceny ofert, może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
− Zamawiający poprawia oczywiste omyłki pisarskie i oczywiste omyłki rachunkowe,
z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.

Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku gdy:
− jej treść nie odpowiada treści zaproszenia do składania ofert oraz opisowi przedmiotu zamówienia przedstawionemu przez Zamawiającego;
− jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
− została złożona po terminie.

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
− nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
− postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą;
− nie wpłynęła żadna oferta;
− cena najkorzystniejszej oferty lub ofert z najkorzystniejszą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia - nie stosuje się
w przypadku zwiększenia przez Zamawiającego dostępnych środków;
− wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że przeprowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
4) Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
- Oferty zostaną otwarte w siedzibie Zamawiającego najpóźniej w terminie do 5 dni roboczych od dnia składnia ofert.
- Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę
i adres oraz cenę Wykonawcy, którego ofertę wybrano zostanie opublikowana na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta i Gminy w Daleszycach.
5) Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy:
Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana drogą e-email, lub telefonicznie wykonawcy, którego ofertę wybrano.

4. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) Administratorem danych osobowych jest Gmina Daleszyce, Plac Staszica 9, 26-021 Daleszyce, kontakt email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
2) Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym można się kontaktować w sprawie swoich danych osobowych, kontakt email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
3) Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 2 ust 1 Ustawy z dnia 6 września 2001 r.
o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2020 r., poz. 2167 ze zm.)
5) Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z obowiązującym prawem oraz przepisami
o archiwach.
6) Każda osoba posiada prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania - w ramach dopuszczonych przepisami prawa oraz prawo do przeniesienia danych.
7) Każda osoba posiada prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych,
ale cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano
na podstawie tej zgody przed jej wycofaniem.
8) W związku z przetwarzaniem każdy ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
9) Administrator nie zamierza przekazywać danych osobowych zawartych w formularzu
do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych.
10) Dane osobowe zawarte w formularzu zostaną ujawnione jedynie organom upoważnionym
do tego przepisami prawa.
11) W oparciu o dane osobowe zawarte w formularzu administrator nie będzie podejmował zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.
12) Podanie danych osobowych jest obowiązkowe ze względu na przepisy prawa (za wyjątkiem danych, na które wyrażono zgodę).

5. Załączniki
1) Załącznik nr 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
2) Załącznik nr 2 Formularz ofertowy
3) Załącznik nr 3 Projekt umowy
4) Załącznik nr 4 Dokumentacja projektowa



Metryczka

Załączniki

Tytuł Typ Rozmiar Data Dodany przez
Zaproszenie do składania ofert pdf 1.67 MB 2024-08-26 12:57:40 Michał Kapela
Załącznik nr 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia docx 24.47 KB 2024-08-26 12:57:40 Michał Kapela
Załącznik nr 2 Formularz ofertowy docx 16.13 KB 2024-08-26 12:57:40 Michał Kapela
Załącznik nr 3 Projekt umowy doc 64.50 KB 2024-08-26 12:57:40 Michał Kapela
Załącznik nr 4 Dokumentacja projektowa zip 40.34 MB 2024-08-26 12:57:40 Michał Kapela

Historia zmian

Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został zmieniony.
Dodane załączniki
poniedziałek, 26 sierpień 2024 12:57 Michał Kapela