Daleszyce, dnia 28.04.2025 r.
WIN.720.30.9.2025.PDz
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
1. Zamawiający: Gmina Daleszyce, Plac Staszica 9, 26-021 Daleszyce), Wydział Inwestycji i Ochrony Środowiska zaprasza do złożenia ofert na:
(opis przedmiotu zamówienia/nazwa):
„Wykaszanie poboczy przy drogach gminnych i wewnętrznych zlokalizowanych na obszarze Gminy Daleszyce”
2. Wymagania dotyczące:
• terminu wykonania: do 31.10.2025 r.
• parametrów technicznych:
a) Określenie przedmiotu zamówienia:
„Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z mechanicznym, koszeniem poboczy wzdłuż dróg gminnych i wewnętrznych zlokalizowanych na terenie Gminy Daleszyce”
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Suma metrów kwadratowych do wykoszenia – 181 968m2 x 2-krotne = 363 936,00m2. Szczegółowy wykaz dróg do wykoszenia przedstawia załącznik do niniejszego zaproszenia.
2) Zanieczyszczenia naniesione na jezdnię w wyniku prowadzenia robót Wykonawca winien natychmiast usunąć.
3) W trakcie prowadzenia robót odcinek drogi oraz sprzęt mechaniczny należy oznakować zgodnie z obowiązującym w tym zakresie przepisami.
4) Za szkody powstałe w stosunku do osób trzecich w wyniku prowadzonych robót odpowiada Wykonawca.
5) Odpowiedzialność za siebie i zatrudnionych pracowników oraz skutki prawne
i materialne złego prowadzenia robót ponosi Wykonawca.
6) Prace należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami z zachowaniem wszelkich środków ostrożności.
7) Zakres robót obejmuje dwukrotne koszenie poboczy w ciągu dróg gminnych
i wewnętrznych zlokalizowanych na obszarze gminy z tym, że pierwsze koszenie będzie wykonane do dnia 30.06.2025 r., a drugie do 30.09.2025 r.
8) Zamawiający przewiduje możliwość zlecenia dodatkowego koszenia poboczy w zakresie wskazanym przez pracownika Urzędu w terminie do 31.10.2025 r.
c) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Zgodnie z pkt. 2 ust. a)
Odbiór przedmiotu umowy nastąpi na podstawie protokołu odbioru.
3. Opis sposobu wyboru oferty najkorzystniejszej:
O wyborze Wykonawcy decyduje najkorzystniejsza cenowo oferta za wykonanie przedmiotu zamówienia. W cenę oferty należy wliczyć wszystkie koszty wykonania zamówienia. Cena podana przez Wykonawcę za świadczoną usługę obowiązuje przez cały okres trwania umowy i nie będzie podlegała reklamacji.
• terminu płatności: do 30 dni od prawidłowo dostarczonej faktury
• gwarancja i rękojmia: -
• realizacja zamówienia: zgodnie z pkt. 2 ppkt. b)
• inne: -
• Miejsce i termin złożenia oferty:
1) Oferty należy składać w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Daleszycach, 26-021 Daleszyce,
Plac Staszica 9, (sekretariat - pokój 301), osobiście, pocztą, faksem na nr (041) 317-16-93,
e-mailem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w terminie do dnia 07.05.2025 r. do godz. 9:00.
2) W przypadku oferty składanej za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście, ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie w poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert. Koperta zawierająca ofertę winna być zaadresowana do zamawiającego, opatrzona nazwą, dokładnym adresem Wykonawcy oraz oznaczona w sposób następujący:
Oferta: „Wykaszanie poboczy przy drogach gminnych i wewnętrznych zlokalizowanych na obszarze
Gminy Daleszyce”
3) W przypadku oferty składanej faksem lub e-mailem, ofertę należy złożyć w postaci skanów dokumentów. Wiadomość e-mail, powinna zostać zatytułowana: Oferta: „Wykaszanie poboczy przy drogach gminnych zlokalizowanych na obszarze Gminy Daleszyce”
W przypadku przedłożenia przez Oferentów wymaganych dokumentów w postaci skanów (oferta złożona faksem/e–mailem), zobowiązuje się Wykonawcę, którego oferta została wybrana za najkorzystniejszą, do przedłożenia najpóźniej do dnia podpisania umowy, dokumentów w formie oryginalnej
Miejsce i termin otwarcia ofert
1) Oferty zostaną otwarte w siedzibie Zamawiającego najpóźniej w terminie do 2 dni roboczych od dnia składnia ofert.
2) Zamawiający nie przewiduje publicznej sesji otwarcia ofert.
Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie wykonawcy, którego ofertę wybrano.
• Inne:
1) Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:
a) Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście
w siedzibie zamawiające od Pn. do Pt. w godz. od 08:00 do 15:00, lub telefonicznie pod numerem tel. 41 317-16-94 wew. 103.
b) Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest: Paweł Dziewięcki.
c) Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego, nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert, kierując swoje pytanie w formie elektronicznej na adres
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
2) Opis wymagań stawianych wykonawcy:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
Posiadają wiedzę i doświadczenie, dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia.
3) Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu / wraz
z ofertą należy złożyć:
- Formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do Zaproszenia do składania ofert).
- Stosowne pełnomocnictwa - jeśli dotyczy:
• przy składaniu oferty wspólnej pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia,
• jeżeli upoważnienie osób podpisujących ofertę nie wynika bezpośrednio z dokumentów dołączonych do oferty.
UWAGA!
• Wykonawca może przedłożyć tylko jedną ofertę cenową i nie może zmienić jej treści
w okresie trwania zamówienia.
• Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
• Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
• Oferta powinna zawierać: wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz załącznikami.
• Dokumenty składane w formie kserokopii winny być poświadczone za zgodność
z oryginałem przez Wykonawcę - osobę upoważnioną do podpisania oferty.
• Zamawiający nie będzie rozpatrywał ofert niespełniających warunków zamówienia oraz ofert niekompletnych.
• Zamawiający wymaga by oferta wraz z załącznikami oraz dokumenty składane na wezwanie (jeżeli dotyczy) były sporządzone w języku polskim, trwałą i czytelną techniką. Jeżeli oryginalny dokument został sporządzony w innym języku wymaga się oprócz tego dokumentu złożenia jego tłumaczenia na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
• Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.
4) Opis sposobu wyboru oferty najkorzystniejszej:
− Kryteria oceny ofert stanowi 100% cena.
− Oferta z najniższą ceną złożona przez Wykonawcę, spełniającego określone wymagania zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
− Zamawiający ustala, że obowiązującym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie ryczałtowe.
− Jeżeli cena oferty będzie budzić wątpliwości, Zamawiający zwróci się do Wykonawcy
o udzielenie wyjaśnień dotyczących elementów oferty, mających wpływ na wysokość ceny.
− W przypadku złożenia dwóch ofert o takiej samej wartości, Zamawiający wezwie Wykonawców do powtórnego złożenia ofert. Przy czym wartość złożonej oferty nie może być większa od wcześniej zaproponowanej.
− Zamawiający, w toku badania i oceny ofert, może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
− Zamawiający poprawia oczywiste omyłki pisarskie i oczywiste omyłki rachunkowe,
z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.
Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku gdy:
− jej treść nie odpowiada treści zaproszenia do składania ofert oraz opisowi przedmiotu zamówienia przedstawionemu przez Zamawiającego;
− jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
− została złożona po terminie.
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
− nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
− postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą;
− nie wpłynęła żadna oferta;
− cena najkorzystniejszej oferty lub ofert z najkorzystniejszą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia - nie stosuje się
w przypadku zwiększenia przez Zamawiającego dostępnych środków;
− wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że przeprowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
4. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) Administratorem danych osobowych jest Gmina Daleszyce, Plac Staszica 9,
26-021 Daleszyce, kontakt email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
2) Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym można się kontaktować w sprawie swoich danych osobowych, kontakt email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
3) Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 2 ust 1 Ustawy z dnia 6 września 2001 r.
o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2016 r., poz. 1764 ze zm.)
5) Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z obowiązującym prawem oraz przepisami
o archiwach.
6) Każda osoba posiada prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania - w ramach dopuszczonych przepisami prawa oraz prawo do przeniesienia danych.
7) Każda osoba posiada prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych,
ale cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano
na podstawie tej zgody przed jej wycofaniem.
8) W związku z przetwarzaniem każdy ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
9) Administrator nie zamierza przekazywać danych osobowych zawartych w formularzu
do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych.
10) Dane osobowe zawarte w formularzu zostaną ujawnione jedynie organom upoważnionym do tego przepisami prawa.
11) W oparciu o dane osobowe zawarte w formularzu administrator nie będzie podejmował zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.
12) Podanie danych osobowych jest obowiązkowe ze względu na przepisy prawa (za wyjątkiem danych, na które wyrażono zgodę).
5. Załączniki
1) Wzór oferty
2) Wykaz dróg do wykaszania