Numer:

WIN.ZP.271.3.2.2025.UL

Ostateczny termin składania ofert:

19-05-2025 10:00

Termin otwarcia ofert

19-05-2025 10:00

Kategoria

Zapytanie o cenę

Załącznik nr 3 do Regulaminu
do Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta i Gminy Daleszyce, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 złotych netto

Daleszyce, dnia 09.05.2025 r.

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

1. Zamawiający:
Gmina Daleszyce, 26-021 Daleszyce, Pl. Staszica 9
www.daleszyce.pl
Wydział Inwestycji i Ochrony Środowiska
Referat Zamówień Publicznych
tel. (041) 317-16-94 wew. 258, fax (041) 317-16-93
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

zaprasza do złożenia ofert na (opis przedmiotu zamówienia/nazwa):
„Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. „Budowa kanalizacji i wodociągów w gminie Daleszyce”
Rodzaj zamówienia: usługa
(usługa/dostawa/robota budowlana)
Wspólny Słownik:
Kod CPV: 71520000 – 9 Usługi nadzoru budowlanego

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. „Budowa kanalizacji i wodociągów w gminie Daleszyce” dla części:
1. Budowa odcinka kanalizacja sanitarnej w miejscowości Danków – Wójtostwo.
2. Budowa odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Danków – Wójtostwo.
3. Budowa odcinka kanalizacji sanitarnej w miejscowości Daleszyce ul. Świętokrzyska.
4. Zakup i montaż 300 szt. wodomierzy.
5. Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Brzechów oraz odcinka sieci wodociągowej łączącej Daleszyce i Brzechów.

1.1. Sprawowany nadzór inwestorski wymagany będzie w zakresie robót budowlanych w branży: dla części 1 – 4 – sanitarnej;
dla części 5 – sanitarnej i elektrycznej.

Wymagane uprawnienia wykonawcze bez ograniczeń w specjalności: instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych - nie dopuszcza się składania ofert częściowych!

Zamawiający ustala Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w zakresie robót budowlanych
w branży sanitarnej koordynatorem zespołu nadzoru budowlanego.

Szczegółowy zakres zadania zgodny z dokumentacją i SWZ na stronie https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-426f54f4-d4e0-452a-9b3c-018dca1c5288, zadania pn.: Budowa kanalizacji i wodociągów w gminie Daleszyce,
nr referencyjny: WIN.ZP.271.1.4.2025.UL z dnia 03.04.2025 r.
Zadanie współfinansowane z Programu B3.1.1 Inwestycje w zrównoważoną gospodarkę wodno-ściekową na obszarach wiejskich.

1.2. Zleceniobiorca w ramach przedmiotowego zadania będzie odpowiedzialny m.in. za:
1) Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zgodnie z ustawą Prawo budowlane.
2) Dostosowanie godzin pracy do Wykonawcy robót budowlanych.
3) Monitorowanie postępów w realizacji inwestycji, zgodnie dokumentacją budowlaną, dokumentami przetargowymi na roboty budowlane oraz zatwierdzonymi harmonogramami.
4) Zwrócenie szczególnej uwagi na tereny skaliste lub podmokłe.
5) Nadzór nad realizacją ewentualnych robót nie ujętych w dokumentacji, których nie można było przewidzieć na etapie podpisywania umowy, a które są konieczne do wykonania
w celu prawidłowej realizacji inwestycji.
6) Bieżące nadzorowanie wykonywanych robót, analizy rozwiązań projektowych i zgłaszanie ewentualnych uwag.
7) Sprawdzanie i protokolarne potwierdzanie zgodności parametrów technicznych montowanych materiałów i urządzeń z obowiązującymi normami, przepisami
i wymaganiami Zamawiającego, tj. zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
8) W przypadku zastosowania materiałów zamiennych sprawdzenie, czy zastosowane materiały nie odbiegają od parametrów technicznych materiałów przewidzianych pierwotnie do zabudowania.
9) Sprawdzanie postępu robót, dokonywanie odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego robót, uwzględniając zapisy ujęte w umowie zawartej pomiędzy Zamawiającym
i Wykonawcą robót.
10) Po rozpoczęciu robót budowlanych nadzorowania budowy z taką częstotliwością oraz
w takich godzinach, aby była zapewniona skuteczność nadzoru, jednak nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu oraz na każde żądanie Zamawiającego zgodnie z harmonogramem wykonywanych prac/branży, gdy obecność inspektora nadzoru będzie nieodzowna, najpóźniej w następnym dniu od powiadomienia, a w sytuacjach wyjątkowych niezwłocznie. Raz w miesiącu Zamawiający wymaga raportu z postępu prac
w formie pisemnej wraz z dokumentacją fotograficzną postępu prac (przekazane emailem lub w papierze).
11) Uzgodnienie z Zamawiającym, Wykonawcą robót i autorem projektów ewentualnych zmian technologii oraz materiałów wykonania elementów robót, robót dodatkowych lub zamiennych.
12) Udział w naradach koordynacyjnych.
13) Sprawdzania i odbioru robót zanikających (ulegających zakryciu).
14) Udział w komisjach rozruchowych instalacji i urządzeń.
15) Sprawdzanie, jakości wykonywanych robót, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów budowlanych i urządzeń wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania ich na budowie.
16) Kontrolowanie prawidłowości realizacji zadania z planem BIOZ.
17) Zapewnienie przestrzegania i stosowania polskiego prawa budowlanego przez Wykonawcę robót, a zwłaszcza przepisów BHP.
18) Udzielanie stosownych wyjaśnień Wykonawcy robót odnośnie wszelkich wątpliwości powstałych w toku realizacji zadania.
19) Prowadzenie stałych konsultacji i fachowego doradztwa dla Zamawiającego.
20) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad w dzienniku budowy.
21) Dokonywanie w dzienniku budowy wpisów o gotowości do odbioru oraz udział
w czynnościach odbioru technicznego poszczególnych części określonych w umowie
z Wykonawcą robót oraz odbioru końcowego inwestycji i przekazania ich do użytkowania.
22) Sprawdzanie dokumentacji powykonawczej dostarczonej przez Wykonawcę robót.
23) Sprawdzanie i weryfikowanie obmiarów i kosztorysów powykonawczych.
24) W przypadku wyniknięcia po zakończeniu inwestycji kwestii spornych pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą robót budowlanych, Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do nieodpłatnego uczestnictwa w działaniach mających na celu rozstrzygnięcie tych kwestii poprzez sporządzanie niezbędnych dokumentów w tym m. in. opinii, weryfikacji itp. Przez cały okres udzielonej przez Wykonawcę robót budowalnych gwarancji i rękojmi.
25) Udział w odbiorach pogwarancyjnych oraz przeglądach gwarancyjnych, które winny odbywać się raz w roku przez okres trwania gwarancji/rękojmi, tj. 60 m-cy od zakończenia robót.
26) Udzielanie regularnych konsultacji i doradztwa technicznego Zamawiającemu, czynnego uczestnictwa we wszystkich kontrolach jakim poddawany będzie Zamawiający w obszarze realizacji projektu oraz udzielanie stosownych wyjaśnień.
27) Sprawdzanie certyfikatów materiałowych i innych niezbędnych dokumentów związanych
z realizowanym zadaniem oraz niezbędnych do właściwego użytkowania instalacji
i urządzeń.
28) Podczas nieobecności któregokolwiek z osób pełniących obowiązki Inspektora Nadzoru
w poszczególnych branżach, wynikającej z urlopu, przedłużającego się zwolnienia lekarskiego lub innego powodu, Zleceniobiorca zapewni czasowe zastępstwo tych osób na cały czas nieobecności zatrudnionych Inspektorów, by uniknąć zwłoki w realizacji robót budowlanych.
29) Po uzgodnieniu z Zamawiającym, wykonanie wszystkich innych czynności, niewymienionych w umowie, które zostaną uznane za niezbędne dla prawidłowej realizacji robót.
30) Zleceniobiorca będzie koordynował pracę osób pełniących funkcję Inspektorów Nadzoru
i odpowiadała za działania, zaniedbania i zaniechania osób pełniących te funkcje.
31) Wykonawca obowiązany jest posiadać polisę ubezpieczenia OC przez cały okres realizacji Umowy oraz okres gwarancyjny. Przed zawarciem Umowy Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu potwierdzenie posiadania polisy OC.
32) Wykonawca będzie koordynował pracę osób pełniących funkcję inspektorów nadzoru
i odpowiadała za działania, zaniedbania i zaniechania osób pełniących te funkcje.

1.3. Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych na 5 części opisanych w pkt. 1.
Wykonawca uprawniony jest do złożenia oferty na dowolną ilość części.

 

2. Wymagania dotyczące:
Terminu wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30.10.2025 /do dnia zakończenia inwestycji. Termin realizacji może ulec wydłużeniu lub skróceniu odpowiednio do okresu wydłużenia/skrócenia okresu realizacji nadzorowanej inwestycji.
Parametrów technicznych: zgodnie z OPZ
Funkcjonalności: zgodnie z OPZ
Terminu płatności: zgodnie z projektem umowy załącznik nr 2 do Zaproszenia do składnia ofert.
Gwarancji: Wymagany termin gwarancji: 60 miesięcy, zgodnie z warunkami umowy załącznik nr 2 Zaproszenia do składania ofert.
Realizacja zamówienia: Zgodnie z OPZ
Inne:
1) Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:
a) Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście
w siedzibie Zamawiającego od Pn. do Pt. w godz. od 08:00 do 15:00, lub telefonicznie pod numerem tel. 41 317-16-94 (wew. 207).
b) Pracownikiem uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami jest: Joanna Grzesik.
c) Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego, nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert, kierując swoje pytanie w formie elektronicznej na adres
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .
Zamawiający podkreśla, iż w celu zachowania reguł równego traktowania Wykonawców, nie będzie udzielał ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane do Zamawiającego pytania, w sprawach wymagających formy pisemnej. Wszelkie ewentualnie udzielone telefonicznie informacje nie będą wiążące dla Zamawiającego i Wykonawców, nie wywołują skutków prawnych dla toczącego się postępowania i nie mogą być podstawą jakichkolwiek roszczeń.

2) Opis wymagań stawianych wykonawcy:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie, dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobowym oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia.
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie (załącznik nr 3 Zaproszenia do składani ofert), że dysponuje n/w osobami:
UWAGA(1)!
Zamawiający nie wymaga składania innych podmiotowych środków dowodowych w zakresie opisanych warunków, ale Wykonawca będzie zobowiązany udowodnić na każdym etapie prowadzonego postępowania, że złożone oświadczenie odpowiada prawdzie, jeżeli Zamawiający poweźmie wątpliwości co do prawdziwości złożonego oświadczenia.
Dla Część nr od 1 do 3
• Inspektorem nadzoru robót sanitarnych posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania budowami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), oraz posiadający min. 3-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru lub kierownika budowy/robót na co najmniej jednej zakończonej inwestycji (zrealizowanej w ramach jednej umowy/kontraktu) związanej z budową lub rozbudową lub przebudową lub modernizacją sieci kanalizacyjnej lub wodociągowej (z podaniem, przedmiotu usługi, dat wykonania
i podmiotów na rzecz, których był wykonywany nadzór) o wartości pojedynczego kontraktu nie mniejszej niż: 100 000,00zł brutto.
Dla Część nr 4
• Inspektorem nadzoru robót sanitarnych posiadającym uprawnienia budowlane
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz posiada min. 3 – letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru lub kierownika budowy/robót na co najmniej jednej zakończonej inwestycji polegającej na wykonaniu systemu pomiarowego na sieci wodociągowej (z podaniem, przedmiotu usługi, dat wykonania
i podmiotów na rzecz, których był wykonywany nadzór) o wartości pojedynczego kontraktu nie mniejszej niż: 50 000,00zł brutto.
Dla Część nr 5
• Inspektorem nadzoru robót sanitarnych posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania budowami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), oraz posiadający min. 3-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru lub kierownika budowy/robót na co najmniej jednej zakończonej inwestycji (zrealizowanej w ramach jednej umowy/kontraktu) związanej z budową lub rozbudową lub przebudową lub modernizacją sieci kanalizacyjnej lub wodociągowej (z podaniem, przedmiotu usługi, dat wykonania
i podmiotów na rzecz, których był wykonywany nadzór) o wartości pojedynczego kontraktu nie mniejszej niż: 1 000 000,00zł brutto.
• Inspektorem nadzoru robót elektrycznych posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania budowami w specjalności instalacji elektrycznych (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), oraz posiadający min. 3-letnie doświadczenie zawodowe, jako inspektor nadzoru lub kierownik robót/budowy, robót elektrycznych na co najmniej jednej zakończonej inwestycji (zrealizowanej w ramach jednej umowy/kontraktu) związanej
z budową lub rozbudową lub przebudową lub modernizacją sieci kanalizacyjnej lub wodociągowej (z podaniem, przedmiotu usługi, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których był wykonywany nadzór) o wartości pojedynczego kontraktu nie mniejszej niż: 100 000,00zł brutto.
Uwaga (2) !
W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część Wykonawca może wykazać się tą samą osobą do wszystkich części, zgodnie z wymaganymi uprawnieniami dla danej części.

3) Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
− Formularz ofertowy Załącznik nr 1 Zaproszenia do składania ofert;
− Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
oraz o braku podstaw do wykluczenia (Załącznik nr 3 Zaproszenia do składania ofert);
− Stosowne pełnomocnictwa - jeśli dotyczy:
• przy składaniu oferty wspólnej pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia,
• jeżeli upoważnienie osób podpisujących ofertę nie wynika bezpośrednio z dokumentów dołączonych do oferty.
• Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. W przypadku ustanowienia pełnomocnika – należy do oferty załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli oferta i załączniki nie będą podpisane przez osobę/y wskazaną/e w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej wykonawcy) z podaniem zamawiającego, jakiego zamówienie dotyczy oraz jego przedmiotu.
Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać do jakich czynności prawnych dana osoba/y została/y umocowana/e [w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza za zgodność z oryginałem.

3. Miejsce i termin złożenia oferty
1) Oferty należy składać w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Daleszycach, 26-021 Daleszyce, Pl. Staszica 9, (sekretariat - pokój 301), osobiście, pocztą, lub e-mailem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w terminie do dnia 19.05.2025 r. do godz. 10:00.
2) W przypadku oferty składanej za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście, ofertę wraz
z zał. należy złożyć w zamkniętej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie w poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert. Koperta zawierająca ofertę winna być zaadresowana do zamawiającego, opatrzona nazwą, dokładnym adresem Wykonawcy oraz oznaczona w sposób następujący:
Oferta: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. „Budowa kanalizacji i wodociągów w gminie Daleszyce”,
znak sprawy:WIN.ZP.271.3.2.2025.UL.

3) W przypadku oferty składanej e-mailem, ofertę wraz z zał. należy podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Wiadomość e-mail, powinna zostać zatytułowana:
„Oferta: Inspektor Nadzoru, znak sprawy:WIN.ZP.271.3.2.2025.UL”.
W treści wiadomości:
Oferta: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. „Budowa kanalizacji i wodociągów w gminie Daleszyce”, znak sprawy: WIN.ZP.271.3.2.2025.UL

4) Zamawiający nie przewiduje publicznej sesji otwarcia ofert.

UWAGA(3)!
• Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składani ofert.
• Wykonawca może przedłożyć tylko jedną ofertę cenową i nie może zmienić jej treści
w okresie trwania zamówienia.
• Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
• Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
• Oferta powinna zawierać: wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz załącznikami.
• Dokumenty składane w formie kserokopii winny być poświadczone za zgodność
z oryginałem przez Wykonawcę - osobę upoważnioną do podpisania oferty.
• Zamawiający nie będzie rozpatrywał ofert niespełniających warunków zamówienia oraz ofert niekompletnych.
• Zamawiający wymaga by oferta wraz z załącznikami oraz dokumenty składane na wezwanie (jeżeli dotyczy) były sporządzone w języku polskim, trwałą i czytelną techniką. Jeżeli oryginalny dokument został sporządzony w innym języku wymaga się oprócz tego dokumentu złożenia jego tłumaczenia na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
• Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.

 

4. Opis sposobu wyboru oferty najkorzystniejszej:
O wyborze Wykonawcy decyduje najkorzystniejsza cenowo oferta za wykonanie przedmiotu zamówienia. W cenę oferty należy wliczyć wszystkie koszty wykonania zamówienia. Cena podana przez Wykonawcę za świadczoną usługę obowiązuje przez cały okres trwania umowy i nie będzie podlegała reklamacji.
− Kryteria oceny ofert stanowi 100% cena.
− Oferta z najniższą ceną złożona przez Wykonawcę, spełniającego określone wymagania zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
− Zamawiający ustala, że obowiązującym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie ryczałtowe.
− Jeżeli cena oferty będzie budzić wątpliwości, Zamawiający zwróci się do Wykonawcy
o udzielenie wyjaśnień dotyczących elementów oferty, mających wpływ na wysokość ceny.
− W przypadku złożenia dwóch ofert o takiej samej wartości, Zamawiający wezwie Wykonawców do powtórnego złożenia ofert. Przy czym wartość złożonej oferty nie może być większa od wcześniej zaproponowanej.
− Zamawiający, w toku badania i oceny ofert, może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
− Zamawiający poprawia oczywiste omyłki pisarskie i oczywiste omyłki rachunkowe,
z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.

Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku gdy:
− jej treść nie odpowiada treści zaproszenia do składania ofert oraz opisowi przedmiotu zamówienia przedstawionemu przez Zamawiającego;
− jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
− została złożona po terminie

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
− nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
− postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą;
− nie wpłynęła żadna oferta;
− cena najkorzystniejszej oferty lub ofert z najkorzystniejszą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia - nie stosuje się
w przypadku zwiększenia przez Zamawiającego dostępnych środków;
− wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że przeprowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
− bez podania przyczyny, na żądanie Zamawiającego.

5. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę
i adres oraz cenę Wykonawcy, którego ofertę wybrano zostanie opublikowana na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta i Gminy w Daleszycach oraz na stronie internetowej http://bip.daleszyce.pl.

6. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy:
Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana email lub telefonicznie wykonawcy, którego ofertę wybrano.

7. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) Administratorem danych osobowych jest Gmina Daleszyce, Plac Staszica 9, 26-021 Daleszyce, kontakt email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
2) Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym można się kontaktować w sprawie swoich danych osobowych, kontakt email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
3) Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 2 ust 1 Ustawy z dnia 6 września 2001 r.
o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2016 r., poz. 1764 ze zm.)
5) Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z obowiązującym prawem oraz przepisami
o archiwach.
6) Każda osoba posiada prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania - w ramach dopuszczonych przepisami prawa oraz prawo do przeniesienia danych.
7) Każda osoba posiada prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych, ale cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tej zgody przed jej wycofaniem.
8) W związku z przetwarzaniem każdy ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
9) Administrator nie zamierza przekazywać danych osobowych zawartych w formularzu do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych.
10) Dane osobowe zawarte w formularzu zostaną ujawnione jedynie organom upoważnionym do tego przepisami prawa.
11) W oparciu o dane osobowe zawarte w formularzu administrator nie będzie podejmował zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.
12) Podanie danych osobowych jest obowiązkowe ze względu na przepisy prawa (za wyjątkiem danych, na które wyrażono zgodę).

8. Załączniki
1) Załącznik nr 1 Formularz ofertowy
2) Załącznik nr 2 Projekt umowy
3) Załącznik nr 3 Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia

 



Metryczka

Załączniki

Tytuł Typ Rozmiar Data Dodany przez
Zaproszenie do składania ofert pdf 301.55 KB 2025-05-09 15:00:58 Rafał Kraska
Załączniki zip 730.59 KB 2025-05-09 15:00:58 Rafał Kraska

Historia zmian

Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został zmieniony.
Dodane załączniki
piątek, 09 maj 2025 15:00 Rafał Kraska