Rozstrzygnięcie

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

Rozstrzygnięcie - plik

Informacja z otwarcia ofert - plik

Numer:

WI.ZP.271.3.1.2022.UL

Ostateczny termin składania ofert:

04-03-2022 12:00

Termin otwarcia ofert

04-03-2022 12:00

Kategoria

Zapytanie o cenę

Załącznik nr 3 do Regulaminu
do Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta i Gminy Daleszyce, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 złotych netto

Daleszyce, dnia 25.02.2022r.

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

1. Zamawiający:
Gmina Daleszyce, 26-021 Daleszyce, Pl. Staszica 9
www.daleszyce.pl
Adres do korespondencji:
Gmina Daleszyce
ul. Sienkiewicza 11, 26-021 Daleszyce
Wydział Inwestycji
Referat Zamówień Publicznych
tel. (041) 317-16-94 wew. 106, fax (041) 317-16-93
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

zaprasza do złożenia ofert na (opis przedmiotu zamówienia/nazwa):
„Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad inwestycją pn. „Rozbudowa i przebudowa świetlicy wiejskiej przy OSP w Szczecnie”

Rodzaj zamówienia: usługa
(usługa/dostawa/robota budowlana)
Wspólny Słownik:
Kod CPV: 71520000 - 9 – Usługi nadzoru budowlanego

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad inwestycją pn. „Rozbudowa i przebudowa świetlicy wiejskiej przy OSP w Szczecnie”.
Powyższy projekt jest finansowany z programu „Inwestycje w obiekty pełniące funkcje kulturalne” operacja typu „Kształtowanie przestrzeni publicznej” w ramach działania „Podstawowe usługi
i odnowa wsi na obszarach wiejskich” objętego PROW na lata 2014 – 2020.
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branży; konstrukcyjno-budowlanej; elektrycznej; sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych nad inwestycja polegającą na rozbudowie i rozbudowie świetlicy wiejskiej przy OSP w Szczecnie. Szczegółowy zakres zadania zgodny z SIWZ dostępnym na stronie: http://bip.daleszyce.pl/index.php/zamowienia/21-rozbudowa-i-przebudowa-swietlicy-wiejskiej-przy-osp-w-szczecnie , w zadaniu pod nazwą „Rozbudowa i przebudowa świetlicy wiejskiej przy OSP
w Szczecnie”, znak: WIN.ZP.271.1.1.2022.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia.
Wykonawca związany jest ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz
z upływem terminu składania ofert.

2. Wymagania dotyczące:
Terminu wykonania zamówienia:
Wymagany / pożądany termin realizacji zamówienia – 15 miesięcy od dnia podpisania umowy oraz przez okres rękojmi i gwarancji.
Parametrów technicznych: nie dotyczy
Funkcjonalności: nie dotyczy
Terminu płatności:
− Zamawiający nie dopuszcza częściowego fakturowania robót.
− Zapłata nastąpi w terminie 30 dni licząc od dnia doręczenia Zamawiającemu faktury wraz z protokołem odbioru robót końcowych z kompletnymi dokumentami odbiorowymi – na wskazany przez Wykonawcę nr konta. Błędnie wystawiony rachunek lub faktura VAT spowoduje ponowne rozpoczęcie biegu 30 – dniowego terminu płatności liczonego od dnia dostarczenia prawidłowych dokumentów rozliczeniowych.
− Za dzień zapłaty wynagrodzenia uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
Gwarancji: zgodnie z warunkami umowy – załącznik nr 4 do zaproszenia.
Realizacja zamówienia: zgodnie z OPZ.

Inne:
1) Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:
a) Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście
w siedzibie Zamawiające od Pn. do Pt. w godz. od 08:00 do 15:00, lub telefonicznie pod numerem tel. 41 317-16-94 wew. 106.
b) Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są: Mariusz Świercz.
c) Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego, nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert, kierując swoje pytanie w formie elektronicznej na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zamawiający podkreśla, iż w celu zachowania reguł równego traktowania Wykonawców, nie będzie udzielał ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane do Zamawiającego pytania, w sprawach wymagających formy pisemnej. Wszelkie ewentualnie udzielone telefonicznie informacje nie będą wiążące dla Zamawiającego i Wykonawców, nie wywołują skutków prawnych dla toczącego się postępowania i nie mogą być podstawą jakichkolwiek roszczeń.
2) Opis wymagań stawianych wykonawcy:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
Posiadają wiedzę i doświadczenie, dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobą posiadającą uprawnienia wykonawcze bez ograniczeń w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej; elektrycznej; sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
Wykonawca może dysponować jedną osobą na poświadczenie w/w warunków.

3) Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu / wraz
z ofertą należy złożyć:
- Formularz ofertowy (Załącznik nr 2 do Zaproszenia do składania ofert).
- Wykaz osób (Załącznik. nr 3 do Zaproszenia do składania ofert) z Kopią stosownych uprawnień budowlanych wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, jeżeli wobec wskazanej osoby powstaje taki obowiązek (ważne na dzień otwarcia ofert).
- Stosowne pełnomocnictwa - jeśli dotyczy:
• przy składaniu oferty wspólnej pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia,
• jeżeli upoważnienie osób podpisujących ofertę nie wynika bezpośrednio z dokumentów dołączonych do oferty.
• Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. W przypadku ustanowienia pełnomocnika – należy do oferty załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli oferta i załączniki nie będą podpisane przez osobę/y wskazaną/e w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej wykonawcy) z podaniem zamawiającego, jakiego zamówienie dotyczy oraz jego przedmiotu.
Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać do jakich czynności prawnych dana osoba/y została/y umocowana/e [w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza za zgodność z oryginałem.

UWAGA!
• Wykonawca może przedłożyć tylko jedną ofertę cenową i nie może zmienić jej treści
w okresie trwania zamówienia.
• Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
• Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
• Oferta powinna zawierać: wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz załącznikami. Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty.
• Zamawiający nie będzie rozpatrywał ofert niespełniających warunków zamówienia oraz ofert niekompletnych.
• Zamawiający wymaga by oferta wraz z załącznikami oraz dokumenty składane na wezwanie były sporządzone w języku polskim, trwałą i czytelną techniką. Jeżeli oryginalny dokument został sporządzony w innym języku wymaga się oprócz tego dokumentu złożenia jego tłumaczenia na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
• Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie składania ofert nie będą rozpatrywane oraz będą odsyłane bez otwierania.
4) Opis sposobu wyboru oferty najkorzystniejszej:
− Kryteria oceny ofert stanowi 100% cena.
− Oferta z najniższą ceną złożona przez Wykonawcę, spełniającego określone wymagania zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
− Zamawiający ustala, że obowiązującym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie ryczałtowe.
− Jeżeli cena oferty będzie budzić wątpliwości, Zamawiający zwróci się do Wykonawcy
o udzielenie wyjaśnień dotyczących elementów oferty, mających wpływ na wysokość ceny.
− W przypadku złożenia dwóch ofert o takiej samej wartości, Zamawiający wezwie Wykonawców do powtórnego złożenia ofert. Przy czym wartość złożonej oferty nie może być większa od wcześniej zaproponowanej.
− Zamawiający, w toku badania i oceny ofert, może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
− Zamawiający poprawia oczywiste omyłki pisarskie i oczywiste omyłki rachunkowe,
z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.

Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku gdy:
− jej treść nie odpowiada treści zaproszenia do składania ofert oraz opisowi przedmiotu zamówienia przedstawionemu przez Zamawiającego;
− jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
− została złożona po terminie

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
− nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
− postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą;
− nie wpłynęła żadna oferta;
− cena najkorzystniejszej oferty lub ofert z najkorzystniejszą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia - nie stosuje się
w przypadku zwiększenia przez Zamawiającego dostępnych środków;
− wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że przeprowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
5) Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę
i adres oraz cenę Wykonawcy, którego ofertę wybrano zostanie opublikowana na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta i Gminy w Daleszyce oraz na stronie internetowej http://bip.daleszyce.pl.
6) Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy:
Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana faksem lub email lub telefonicznie wykonawcy, którego ofertę wybrano.

3. Miejsce i termin złożenia oferty
1) Oferty należy składać w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Daleszycach, 26-021 Daleszyce, ul. Sienkiewicza 11, (sekretariat - pokój 2), osobiście, pocztą,
faksem na nr (041) 317-16-93, e-mailem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w terminie do dnia 04.03.2021 r. do godz. 11:00.
2) W przypadku oferty składanej za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście, ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie
w poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert. Koperta zawierająca ofertę winna być zaadresowana do zamawiającego, opatrzona nazwą, dokładnym adresem Wykonawcy oraz oznaczona w sposób następujący:
Oferta: „Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad inwestycją pn. „Rozbudowa i przebudowa świetlicy wiejskiej przy OSP w Szczecnie”

3) W przypadku oferty składanej faksem lub e-mailem, ofertę należy złożyć w postaci skanów dokumentów. Wiadomość e-mail, powinna zostać zatytułowana: Oferta: „Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad inwestycją pn. „Rozbudowa i przebudowa świetlicy wiejskiej przy OSP w Szczecnie”
W przypadku przedłożenia przez Oferentów wymaganych dokumentów w postaci skanów (oferta złożona faksem/e–mailem), zobowiązuje się Wykonawcę, którego oferta została wybrana za najkorzystniejszą, do przedłożenia najpóźniej do dnia podpisania umowy, dokumentów zgodnie z w pkt. 2.3) Zaproszenia do składania ofert.

Miejsce i termin otwarcia ofert
1) Oferty zostaną otwarte w siedzibie Zamawiającego najpóźniej w terminie do 2 dni roboczych od dnia składnia ofert.
2) Zamawiający nie przewiduje publicznej sesji otwarcia ofert.

4. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) Administratorem danych osobowych jest Gmina Daleszyce, Plac Staszica 9, 26-021 Daleszyce, kontakt email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
2) Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym można się kontaktować w sprawie swoich danych osobowych, kontakt email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
3) Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 2 ust 1 Ustawy z dnia 6 września 2001 r.
o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2016 r., poz. 1764 ze zm.)
5) Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z obowiązującym prawem oraz przepisami
o archiwach.
6) Każda osoba posiada prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania - w ramach dopuszczonych przepisami prawa oraz prawo do przeniesienia danych.
7) Każda osoba posiada prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych, ale cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tej zgody przed jej wycofaniem.
8) W związku z przetwarzaniem każdy ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
9) Administrator nie zamierza przekazywać danych osobowych zawartych w formularzu do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych.
10) Dane osobowe zawarte w formularzu zostaną ujawnione jedynie organom upoważnionym do tego przepisami prawa.
11) W oparciu o dane osobowe zawarte w formularzu administrator nie będzie podejmował zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.
12) Podanie danych osobowych jest obowiązkowe ze względu na przepisy prawa (za wyjątkiem danych, na które wyrażono zgodę).

5. Załączniki
1) Załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia
2) Załącznik nr 2 Formularz ofertowy
3) Załącznik nr 3 Wykaz osób
4) Załącznik nr 4 Projekt umowy



Metryczka

Załączniki

Brak załączników.

Historia zmian

Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został zmieniony.
Dodane załączniki
piątek, 25 luty 2022 14:45 Rafał Kraska
Artykuł został zmieniony. niedziela, 06 marzec 2022 12:16 Super User