Załącznik nr 3 do Regulaminu
do Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta i Gminy Daleszyce, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 złotych netto
Daleszyce , dnia 11.04.2022r.
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
1. Zamawiający:
Gmina Daleszyce, 26-021 Daleszyce, Pl. Staszica 9
www.daleszyce.pl
Adres do korespondencji:
Gmina Daleszyce
ul. Sienkiewicza 11, 26-021 Daleszyce
Wydział Inwestycji, Ochrony Środowiska i Nieruchomości
tel. (041) 317-16-94 wew. 106, fax (041) 317-16-93
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
nazwa i adres Wykonawcy
Zaprasza do złożenia ofert na (opis przedmiotu zamówienia/nazwa):
Zakup, dostawa, rozładunek i montaż urządzeń zabawowych na potrzeby placu zabaw w ramach zadania budżetowego: ,,Doposażenie placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Borkowie’’.
Rodzaj zamówienia: dostawa
(usługa/dostawa/robota budowlana)
Wspólny Słownik:
Kod CPV: 37535200-9 – wyposażenie placu zabaw
Rodzaj zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż urządzeń zabawowych na potrzeby placu zabaw w miejscowości Borków dz. nr ew. 230/2 gm. Daleszyce, powiat Kielecki, woj. świętokrzyskie zgodnie z dokumentacja projektową załączoną przez Zamawiającego.
W skład zamówienia wchodzi tylko i wyłącznie zakup, dostawa, rozładunek i montaż sprzętu wymienionego w dokumentacji technicznej tj.:
1) Karuzela tarczowa z siedziskami, zawierająca płytę stalową (strefa bezpieczeństwa 5,5m);
2) Zestaw zabawowy – zjeżdżalnia o całkowitej wysokości 2,1m
(strefa bezpieczeństwa 7,4 x 3,8m).
Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 1.
2. Wymagania dotyczące:
terminu wykonania: 29.06.2022r.
parametrów technicznych:
1) Karuzela tarczowa z siedziskami, zawierająca płytę stalową (strefa bezpieczeństwa 5,5m);
2) Zestaw zabawowy – zjeżdżalnia o całkowitej wysokości 2,1m (strefa bezpieczeństwa 7,4 x 3,8m).
funkcjonalności: plac zabaw w miejscowości Borków dz. nr ew. 230/2 gm. Daleszyce, powiat Kielecki, woj. świętokrzyskie
terminu płatności:
− Zamawiający nie dopuszcza częściowego fakturowania robót.
− Zapłata nastąpi w terminie 30 dni licząc od dnia doręczenia Zamawiającemu faktury wraz z protokołem odbioru robót końcowych z kompletnymi dokumentami odbiorowymi – na wskazany przez Wykonawcę nr konta. Błędnie wystawiony rachunek lub faktura VAT spowoduje ponowne rozpoczęcie biegu 30 – dniowego terminu płatności liczonego od dnia dostarczenia prawidłowych dokumentów rozliczeniowych.
− Za dzień zapłaty wynagrodzenia uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
gwarancji: 24 miesiące
realizacji zamówienia: 29.06.2022r.
inne:
1) Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:
a) Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiające od Pn. do Pt. w godz. od 08:00 do 15:00, lub telefonicznie pod numerem tel. 41 317-16-94 wew. 106.
b) Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są: Mariusz Świercz.
c) Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego, nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert, kierując swoje pytanie w formie elektronicznej na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zamawiający podkreśla, iż w celu zachowania reguł równego traktowania Wykonawców, nie będzie udzielał ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane do Zamawiającego pytania, w sprawach wymagających formy pisemnej. Wszelkie ewentualnie udzielone telefonicznie informacje nie będą wiążące dla Zamawiającego i Wykonawców, nie wywołują skutków prawnych dla toczącego się postępowania i nie mogą być podstawą jakichkolwiek roszczeń.
2) Opis sposobu wyboru oferty najkorzystniejszej:
− Kryteria oceny ofert stanowi 100% cena.
− Oferta z najniższą ceną złożona przez Wykonawcę, spełniającego określone wymagania zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
− Jeżeli cena oferty będzie budzić wątpliwości, Zamawiający zwróci się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień dotyczących elementów oferty, mających wpływ na wysokość ceny.
− W przypadku złożenia dwóch ofert o takiej samej wartości, Zamawiający wezwie Wykonawców do powtórnego złożenia ofert. Przy czym wartość złożonej oferty nie może być większa od wcześniej zaproponowanej.
− Zamawiający, w toku badania i oceny ofert, może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
− Zamawiający poprawia oczywiste omyłki pisarskie i oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.
Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku gdy:
− jej treść nie odpowiada treści zaproszenia do składania ofert oraz opisowi przedmiotu zamówienia przedstawionemu przez Zamawiającego;
− jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
− została złożona po terminie
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
− nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
− postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą;
− nie wpłynęła żadna oferta;
− cena najkorzystniejszej oferty lub ofert z najkorzystniejszą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia nie stosuje się w przypadku zwiększenia przez Zamawiającego dostępnych środków;
− wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że przeprowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
3) Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu / wraz z ofertą należy złożyć:
- Formularz ofertowy (Załącznik nr 2 do Zaproszenia do składania ofert).
UWAGA!
• Wykonawca może przedłożyć tylko jedną ofertę cenową i nie może zmienić jej treści w okresie trwania zamówienia.
• Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
• Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
• Oferta powinna zawierać: wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz załącznikami. Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty.
• Zamawiający nie będzie rozpatrywał ofert niespełniających warunków zamówienia oraz ofert niekompletnych.
• Zamawiający wymaga by oferta wraz z załącznikami oraz dokumenty składane na wezwanie były sporządzone w języku polskim, trwałą i czytelną techniką. Jeżeli oryginalny dokument został sporządzony w innym języku wymaga się oprócz tego dokumentu złożenia jego tłumaczenia na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
• Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie składania ofert nie będą rozpatrywane oraz będą odsyłane bez otwierania.
4) Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę i adres oraz cenę Wykonawcy, którego ofertę wybrano zostanie opublikowana na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta i Gminy w Daleszyce oraz na stronie internetowej http://bip.daleszyce.pl.
5) Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy:
Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana
faksem lub email lub telefonicznie wykonawcy, którego ofertę wybrano.
3. Miejsce i termin złożenia oferty
1) Oferty należy składać w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Daleszycach, 26-021 Daleszyce, ul. Sienkiewicza 11, (sekretariat - pokój 2), osobiście, pocztą,
faksem na nr (041) 317-16-93, e-mailem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 19.04.2022r. do godz. 15:00.
2) W przypadku oferty składanej za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście, ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie w poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert. Koperta zawierająca ofertę winna być zaadresowana do zamawiającego, opatrzona nazwą, dokładnym adresem Wykonawcy oraz oznaczona w sposób następujący:
Oferta: Zakup, dostawa, rozładunek i montaż urządzeń zabawowych na potrzeby placu zabaw dz. nr ew. 230/2 gm. Daleszyce, powiat Kielecki, woj. świętokrzyskie w ramach zadania budżetowego: ,,Doposażenie placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Borkowie’’.
3) W przypadku oferty składanej faksem lub e-mailem, ofertę należy złożyć w postaci skanów dokumentów. Wiadomość e-mail, powinna zostać zatytułowana:
Oferta: Zakup, dostawa, rozładunek i montaż urządzeń zabawowych na potrzeby placu zabaw dz. nr ew. 230/2 gm. Daleszyce, powiat Kielecki, woj. świętokrzyskie w ramach zadania budżetowego: ,,Doposażenie placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Borkowie’’.
W przypadku przedłożenia przez Oferentów wymaganych dokumentów w postaci skanów (oferta złożona faksem/e–mailem), zobowiązuje się Wykonawcę, którego oferta została wybrana za najkorzystniejszą, do przedłożenia najpóźniej do dnia podpisania umowy.
4. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) Administratorem danych osobowych jest Gmina Daleszyce, Plac Staszica 9, 26-021 Daleszyce, kontakt email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
2) Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym można się kontaktować w sprawie swoich danych osobowych, kontakt email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
3) Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 2 ust 1 Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2016 r., poz. 1764 ze zm.)
5) Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z obowiązującym prawem oraz przepisami o archiwach.
6) Każda osoba posiada prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania - w ramach dopuszczonych przepisami prawa oraz prawo do przeniesienia danych.
7) Każda osoba posiada prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych, ale cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tej zgody przed jej wycofaniem.
8) W związku z przetwarzaniem każdy ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
9) Administrator nie zamierza przekazywać danych osobowych zawartych w formularzu do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych.
10) Dane osobowe zawarte w formularzu zostaną ujawnione jedynie organom upoważnionym do tego przepisami prawa.
11) W oparciu o dane osobowe zawarte w formularzu administrator nie będzie podejmował zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.
12) Podanie danych osobowych jest obowiązkowe ze względu na przepisy prawa (za wyjątkiem danych, na które wyrażono zgodę).
5. Załączniki
1) Załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia
2) Załącznik nr 2 Formularz ofertowy
3) Załącznik nr 3 Projekt umowy