Numer:

WIN.271.7.3.2022

Ostateczny termin składania ofert:

18-05-2022 12:00

Termin otwarcia ofert

18-05-2022 12:00

Kategoria

Zapytanie o cenę

Załącznik nr 3 do Regulaminu
do Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta i Gminy Daleszyce, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 złotych netto

Daleszyce , dnia 10.05.2022r.

 

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

1. Zamawiający: Gmina Daleszyce, z siedzibą Plac Staszica 9, 26 – 021 Daleszyce, Wydział Inwestycji, Ochrony Środowiska i Nieruchomości zaprasza do złożenia ofert na (opis przedmiotu zamówienia/nazwa):
Pełnienie dozoru hydrogeologicznego nad realizacją zadania pn. "Wykonanie otworu studziennego w miejscowości Szczecno - Komórki"
Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na pełnieniu nadzoru i dozoru hydrogeologicznego nad realizacją wykonania otworu poszukiwawczo – rozpoznawczego S-1 za wodą w utworach dewonu w miejscowości Szczecno, Gmina Daleszyce dla potrzeb wodociągu gminnego Szczecno – Komórki Znak: WIN.ZP.271.1.6.2022 ogłoszonym w dniu 21.03.2022 w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem ogłoszenie nr 2022/BZP 00092705. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia został określony w/w ogłoszeniu
https://bip.daleszyce.pl/index.php/zamowienia/42-wykonanie-otworu-studziennego-w-miejscowosci-szczecno-komorki-2
2. Wymagania:
2.1. Wymagany/pożądany termin realizacji zamówienia – od dnia podpisania umowy do: 30.06.2023 r. oraz w trakcie trwania gwarancji od Wykonawcy
2.2. W przypadku zmiany terminu realizacji robót geologicznych objętych dozorem, zmiany bądź zmniejszenia lub zwiększenia zakresu robót lub wystąpienia robót dodatkowych, Wykonawca przyjmuje, że zakres obowiązków Geologa dozorującego rozciąga się automatycznie na zmieniony zakres robót, roboty dodatkowe lub zmieniony termin realizacji, bez prawa do uzyskania z tego tytułu dodatkowego wynagrodzenia.
2.3. Geolog dozorujący roboty powinien wykonać powierzone mu zadanie z należytą starannością, z uwzględnieniem zawodowego charakteru prowadzonej działalności oraz we właściwym czasie, wynikającym z harmonogramu wykonania robót.
2.4. Obowiązki dozoru hydrogeologicznego podczas wiercenia:
1. Hydrogeolog sprawujący dozór nad wierceniami hydrogeologicznymi dot. projektowanego ujęcia (otwór poszukiwawczo – rozpoznawczy S-1 – otwór studzienny) w miejscowości Szczecno, gm. Daleszyce, pow. kielecki, woj. świętokrzyskie:
 czuwa nad prawidłowym wykonaniem projektowanych prac i robót geologicznych, w tym robót wiertniczych zgodnie z zatwierdzonym projektem robót geologicznych i przestrzeganiem ustalonej techniki wiercenia,
 dozoruje wykonanie badań hydrogeologicznych przewidzianych w projekcie robót geologicznych,
 informuje na bieżąco sprawującego nadzór kierownika o postępach prac i uzyskiwanych
w efekcie wynikach,
 zgłasza kierownikowi prac potrzebę ewentualnych zmian założeń projektowych prac,
w wyniku stwierdzonych rzeczywistych warunków hydrogeologicznych.
2. W szczególności osoba sprawująca dozór geologiczny nad wierceniami hydrogeologicznymi:
 sporządza na bieżąco profil geologiczny otworu, czyli zbiorcze zestawienie wyników wiercenia,
 dozoruje:
o pobór próbek gruntów podczas wiercenia oraz ich odpowiednie zabezpieczenie,
o przewiercanie warstw wodonośnych,
o próbne pompowanie otworu i jego zgodność z projektem lub podaje wytyczne prowadzenia próbnego pompowania w zależności od stwierdzonych warunków hydrogeologicznych,
 przeprowadza kontrolne pomiary w otworze: głębokości otworu, poziomu zwierciadła wody,
 dokonuje poboru próbek wody do badań laboratoryjnych (badania finansowane będą przez wykonawcę wiercenia),
 sprawdza zgodność konstrukcji filtra z założeniami projektowymi lub zgłasza kierownikowi prac potrzebę ewentualnych zmian sposobu zafiltrowania i zamykania ewentualnych poziomów wodonośnych w dostosowaniu do warunków hydrogeologicznych stwierdzonych podczas wiercenia.
2.5. Obowiązki dozoru hydrogeologicznego w przypadku konieczności likwidacji otworu studziennego:
 czuwa nad prawidłowym wykonaniem prac i robót geologicznych, związanych z likwidacją otworu studziennego S - 1 zgodnie z zatwierdzonym projektem robót geologicznych,
 opracuje schemat likwidacji otworu studziennego S – 1,
 opracuje powykonawczą dokumentację zlikwidowanego otworu zgodnie z Rozporządzeniem z dnia 6 grudnia 2016 r. w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących innych dokumentacji geologicznych.
2.6. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotowego zadania winno obejmować wszystkie koszty i ryzyko związane z wykonaniem przedmiotowego zadania bez możliwości negocjacji ceny w trakcie realizacji.
2.7. Wynagrodzenie Wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia będzie wynagrodzeniem ryczałtowym niepodlegającym weryfikacji w konsekwencji czego, konieczność wykonania prac, bez których przedmiot zamówienia nie mógłby być zrealizowany, a których Wykonawca wcześniej nie przewidział nie będzie miała wpływu na wysokość wynagrodzenia - nie będzie stanowiła podstaw do podwyższenia ceny określonej
w ofercie. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego.
2.8. Wykonawca oświadcza, że osoba/y sprawująca/e dozór posiada/ją stosowną wiedzę, doświadczenie i uprawnienia budowlane niezbędne do realizacji przedmiotowej umowy oraz że zawodowo trudni/ą się wykonywaniem tego typu działalności.
2.9. Jeżeli w trakcie wykonywania przedmiotu umowy zajdzie konieczność zlecenia wykonania robót dodatkowych nie przewidzianych w umowie z Wykonawcą robót budowlanych, Wykonawca powinien niezwłocznie zawiadomić o tym pisemnie lub drogą elektroniczną Zamawiającego celem podjęcia decyzji co do ich ewentualnego zlecenia.
2.10. Bez pisemnej zgody Zamawiającego Wykonawca nie jest upoważniony do zlecenia Wykonawcy robót budowlanych jakichkolwiek robót dodatkowych.
2.11. Bez zgody Zamawiającego Wykonawca nie jest upoważniony do wydawania Wykonawcy robót budowlanych poleceń wykonywania robót powodujących skutki finansowe.
2.12. Złożenie oferty cenowej na przedmiotowe zapytanie nie gwarantuje otrzymania zlecenia na wykonanie przedmiotowego zadania.
2.13. Dopuszcza się częściowe fakturowanie.
2.14. Płatności będą dokonywane na podstawie faktury złożonej na dziennik podawczy Zamawiającego. Termin zapłaty faktury Wykonawcy: do 30 dni licząc od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
2.15. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście
w siedzibie zamawiającego - Urząd Miasta i Gminy w Daleszycach, Pl. Staszica 9, adres do korespondencji ul. Sienkiewicza 11, 26 – 021 Daleszyce pok. nr 12 lub telefonicznie pod numerem tel. 41 317-16-94 (wew. 106).
Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami:
- Michał Cichocki – Kierownik Wydziału Inwestycji, Ochrony Środowiska i Nieruchomości
w UMiG w Daleszycach tel. 41 317 – 16 – 94 wew. 107
- Jerzy Meresiński – Zastępca Kierownika Wydziału Inwestycji, Ochrony Środowiska
i Nieruchomości w UMiG w Daleszycach tel. 41 317 – 16 – 94 wew. 107
- Joanna Grzesik – Pracownik Wydziału Inwestycji, Ochrony Środowiska i Nieruchomości
w UMiG w Daleszycach tel. 41 317 – 16 – 94 wew. 106.
2.16. Sposobu wyboru oferty najkorzystniejszej: Najkorzystniejsza cena oraz pożądany termin wykonania zamówienia.
2.17. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
Posiadają wiedzę i doświadczenie, dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami do wykonania zamówienia posiadającymi wymagane uprawnienia, znajdują się
w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia.
W celu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów:
˗ Prawidłowo wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1.
- Wykaz wykonanych robót budowlanych w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – załącznik nr 2.
˗ Stosowne pełnomocnictwa - jeśli dotyczy: 1) przy składaniu oferty wspólnej pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia, 2) jeżeli upoważnienie osób podpisujących ofertę nie wynika bezpośrednio z dokumentów dołączonych do oferty.
Wykonawca może przedłożyć tylko jedną ofertę cenową i nie może zmienić jej treści
w okresie trwania zamówienia.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:
a. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie prowadzenia działalności wykonał, co najmniej dwie usługi, której zakres obejmował pełnienie dozoru hydrogeologicznego nad zadaniem polegającym na wykonaniu otworów studziennych metodą mechaniczno - udarową o głębokości minimum 60 m z podaniem podmiotów, na rzecz, których usługi zostały wykonane oraz załączy dowody, że usługi te zostały wykonane należycie. W celu potwierdzenia spełniania powyższych warunków, stosowne dokumenty lub oświadczenia należy dołączyć do oferty.
2.18. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. Oferta cenowa musi zostać przedłożona na formularzu ofertowym.
2.19. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrócenia się o dodatkowe wyjaśnienia informacji w złożonych ofertach.
2.20. Zamawiający nie będzie rozpatrywał ofert niespełniających warunków zamówienia oraz ofert niekompletnych.
2.21. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego, nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert, kierując swoje pytanie w formie elektronicznej na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
2.22. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
2.23. Oferta powinna być napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką.
Oferta powinna zawierać: wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz załącznikami.
Oferta niekompletna zostanie odrzucona.
Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty.
Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie składania ofert będą odsyłane bez otwierania.
Zamawiający, w toku badania i oceny ofert, może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku gdy:
1) jej treść nie odpowiada treści zaproszenia do składania ofert oraz opisowi przedmiotu zamówienia przedstawionemu przez Zamawiającego;
2) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
3) przedstawi nieprawdziwe informacje;
4) złożył ofertę po terminie.
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
- nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
- postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą;
- gdy nie wpłynęła żadna oferta;
- wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że przeprowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
- cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, która Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny oferty najkorzystniejszej.
2.24. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę
i adres oraz cenę Wykonawcy, którego ofertę wybrano zostanie opublikowana na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta i Gminy w Daleszyce najpóźniej w terminie 7 dni od dnia składania ofert.
2.25. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie wykonawcy, którego ofertę wybrano.
3. Miejsce i termin złożenia oferty
Oferty należy składać w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Daleszycach, 26 – 021 Daleszyce, Pl. Staszica 9, adres do korespondencji: ul. Sienkiewicza 11, 26 – 021 Daleszyce sekretariat - pocztą, przesłać faksem na nr (41) 317 – 16 – 93, e-mailem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w terminie do dnia 18.05.2022 r. do godz. 12.00 Oferty złożone faxem i e-mailem powinny być potwierdzona formą pisemną. Oferta winna być sporządzona na „Formularzu oferty cenowej” - druk do pobrania na stronie internetowej http://bip.daleszyce.pl/.
W przypadku oferty składanej za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście, ofertę należy umieścić w kopercie z adnotacją: „OFERTA NA PEŁNIENIE DOZORU HYDROGEOLOGICZNEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA PN. "WYKONANIE OTWORU STUDZIENNEGO W MIEJSCOWOŚCI SZCZECNO - KOMÓRKI"
W przypadku oferty składanej drogą mailową, ofertę należy złożyć w postaci skanów dokumentów wykonanych z podpisanych dokumentów. Wiadomość e-mail, powinna zostać zatytułowana: „OFERTA NA PEŁNIENIE DOZORU HYDROGEOLOGICZNEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA PN. "WYKONANIE OTWORU STUDZIENNEGO
W MIEJSCOWOŚCI SZCZECNO - KOMÓRKI"
W przypadku przedłożenia przez Oferentów wymaganych dokumentów w postaci skanów (oferta złożona drogą e – mailową), faxów zobowiązuje się Wykonawcę, którego oferta została wybrana za najkorzystniejszą, do przedłożenia najpóźniej do dnia podpisania umowy, oryginałów wymaganych do niniejszego zapytania dokumentów.
4. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) Administratorem danych osobowych jest Gmina Daleszyce, Plac Staszica 9, 26-021 Daleszyce, kontakt email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
2) Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym można się kontaktować w sprawie swoich danych osobowych, kontakt email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
3) Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 2 ust 1 Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2016 r., poz. 1764 ze zm.)
5) Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z obowiązującym prawem oraz przepisami
o archiwach.
6) Każda osoba posiada prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania - w ramach dopuszczonych przepisami prawa oraz prawo do przeniesienia danych.
7) Każda osoba posiada prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych, ale cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tej zgody przed jej wycofaniem.
8) W związku z przetwarzaniem każdy ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
9) Administrator nie zamierza przekazywać danych osobowych zawartych w formularzu do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych.
10) Dane osobowe zawarte w formularzu zostaną ujawnione jedynie organom upoważnionym do tego przepisami prawa.
11) W oparciu o dane osobowe zawarte w formularzu administrator nie będzie podejmował zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.
12) Podanie danych osobowych jest obowiązkowe ze względu na przepisy prawa (za wyjątkiem danych, na które wyrażono zgodę).
6. Załączniki
1) Formularz Ofertowy – załącznik nr 1
2) ) Wykaz wykonanych robót budowlanych w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – załącznik nr 2
3.Wzór umowy – załącznik nr 3



Metryczka

Załączniki

Brak załączników.

Historia zmian

Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został zmieniony.
Dodane załączniki
środa, 11 maj 2022 14:30 Rafał Kraska
Artykuł został zmieniony. środa, 11 maj 2022 14:30 Rafał Kraska
Artykuł został zmieniony. środa, 11 maj 2022 14:30 Rafał Kraska