Rozstrzygnięcie

Informacja o unieważnieniu postępowania

Rozstrzygnięcie - plik

Numer:

WIN.720.30.15.2022

Ostateczny termin składania ofert:

28-10-2022 09:00

Termin otwarcia ofert

28-10-2022 09:00

Kategoria

Zapytanie o cenę

Załącznik nr 3 do Regulaminu

do Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta i Gminy Daleszyce, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 złotych netto

Daleszyce, dnia 20.10.2022r.

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

1. Zamawiający: Gmina Daleszyce, Plac Staszica 9, Wydział Inwestycji Ochrony Środowiska i Nieruchomości zaprasza do złożenia ofert na
(opis przedmiotu zamówienia/nazwa):

Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Daleszyce w sezonie zimowym 2022/2023

2. Wymagania dotyczące:
• terminu wykonania: do 30.04.2023r.
• parametrów technicznych:

a) Określenie przedmiotu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zimowego utrzymania dróg gminnych
i wewnętrznych na terenie Miasta i Gminy Daleszyce polegająca na odśnieżaniu
w stopniu zapewniającym ich przejezdność i usuwaniu oblodzenia. Łączna długość dróg gminnych przeznaczonych do zimowego utrzymania wynosi ok.78,036km
(96 odcinków).
1.1. Zimowe utrzymanie ma zapewnić ciągłą, całodobową przejezdność dróg objętych niniejszym zamówieniem i polega na obustronnym odśnieżaniu jezdni dróg poprzez mechaniczne usuwanie śniegu z jezdni oraz zwalczanie śliskości zimowej poprzez zapobieganie śliskości i jej usuwanie za pomocą materiału uszorstniającego (materiał wykonawcy).
1.2. W ramach zimowego utrzymania dróg (zwany dalej „ZUD”) wykonawca zobowiązany jest do:
a) likwidacji skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg,
b) zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi;
c) prowadzenia akcji zimowej w dzień i w nocy, w dni robocze i święta, w różnych warunkach atmosferycznych - opady śniegu, marznącego deszczu, zawieje, zamiecie śnieżne, niskie temperatury itp.;
d) utrzymywania w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych i sprzętowych wraz z osprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy – w ilości zapewniającej wykonywanie ZUD zgodnie z wymaganiami zamawiającego;
w przypadku awarii sprzętu wykonawca jest zobowiązany wykonywać przedmiot umowy sprzętem zastępczym.
e) posiadania dostępu do materiałów uszorstniających oraz ich składowania - wykonawca ma obowiązek na własny koszt przygotować i magazynować mieszaniny uszorstniające (piasek o średnicy cząstek od 0,1 do 1 mm lub kruszywo naturalne lub sztuczne o uziarnieniu do 4 mm zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach;
f) prawidłowej organizacji pracy w celu uniknięcia zakłóceń w ruchu drogowym, aby odgarnięty śnieg nie powodował utrudnień w komunikacji pieszych oraz nie utrudniał wjazdów i wyjazdów;
g) przedkładania zamawiającemu na żądanie (fax-em lub drogą elektroniczną) raportu/ dziennika pracy z wykonania prac przy zimowym utrzymaniu dróg w dniu poprzednim – jeśli takie wystąpiły;
h) prowadzenia dokumentacji ZUD zawierającej: dziennik pracy zawierający co najmniej datę wykonania usługi, nazwę ulicy, ilość kilometrów dróg, na których wykonywano poszczególne usługi: odśnieżanie obustronne, zwalczanie śliskości (posypywanie), jednoczesne ośnieżanie i zwalczanie śliskości/posypywanie wg ustalonego
z zamawiającym wzoru

Lp.

Data wykonania usługi

Nazwa ulicy, miejscowość

Ilość km

Zakres wykonanych prac (odśnieżanie obustronne, zwalczanie śliskości/posypywanie, jednoczesne odśnieżanie i zwalczanie śliskości/posypywanie)

Godziny prowadzenia robót

Użyty sprzęt

Podpis osoby potwierdzajacej

               

i) wyznaczenia osoby odpowiedzialnej za wykonywanie usług/kontakt z zamawiającym
w zakresie zimowego utrzymania dróg, z którą winien być kontakt przez całą dobę. Wykonawca wskaże właściwą osobę oraz numer telefonu w dniu podpisania umowy.
j) całodobowej dyspozycyjności osób prowadzących akcję zimowego utrzymania,
1.3. Rozpoczęcie każdej akcji ZUD nastąpi na wezwanie zamawiającego lub w związku
z wystąpieniem niekorzystnych warunków atmosferycznych.
1.4. Zamawiający podczas okresu realizacji przedmiotu zamówienia będzie komunikował się z wykonawcą pisemnie, za pomocą faksu, pocztą elektroniczną oraz telefonicznie.
1.5. Łączna długość dróg gminnych przeznaczonych do zimowego utrzymania wynosi ok. 78,036km i obejmuje miejscowości: Borków, Brzechów, Cisów, Daleszyce, Danków, Komórki, Kranów, Marzysz, Mójcza, Niestachów, Niwy, Sieraków, Słopiec, Smyków, Suków, Szczecno, Trzemosna, Widełki. Wykaz dróg objętych zimowym utrzymaniem, w poszczególnych miejscowościach, stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
1.6. Wymagania - standard zimowego utrzymania dróg:
a) obustronne odśnieżanie dróg na całej szerokości jezdni,
b) na jezdni zalega równa warstwa śniegu posypana środkami szorstkimi,
w szczególności na skrzyżowaniach, zakrętach, wzniesieniach i przystankach autobusowych,
c) rozpoczęcie prac nie później niż po 1 godzinie po zakończeniu opadu, w przypadku opadów ciągłych nie później niż po 2 godzinie rozpoczęcia opadów,
d) w przypadku opadów nocnych, rozpoczęcie prac wczesno porannych, tak aby na godzinę 6.30 odśnieżone zostały drogi dojazdowe do m.in. szkół, urzędu, ośrodka zdrowia, policji, remiz strażackich,
e) usuwanie i zwalczanie śliskości na bieżąco w miarę zaistniałych potrzeb (opady śniegu, mżawki, lodowica, gołoledź, szadź, szron, śliskość pośniegowa),
f) w przypadku gołoledzi, szronu, szadzi, śliskości pośniegowej, lodowicy rozpoczęcie prac związanych z usuwaniem i zwalczaniem śliskości nie później niż po 1 godzinie od stwierdzenia wystąpienia zjawiska;
g) przy wykonywaniu odśnieżania niedopuszczalnym jest składowanie śniegu na skrzyżowaniach, wjazdach oraz drogach publicznych – śnieg należy składować na poboczach dróg,
Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia przy użyciu sprzętu mechanicznego. Pojazdy wykonujące na drodze prace związane z zimowym utrzymaniem dróg, zgodnie z art. 54 ustawy Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.2021.450 t.j.) winny wysyłać żółty sygnał błyskowy odpowiadający warunkom określonym w § 38 rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U.2016.2022 t.j.). Części urządzeń zamontowanych na pojeździe winny spełniać warunki określone w § 39 wyżej wymienionego rozporządzenia.
1.7. Zimowe utrzymanie dróg obejmuje ponadto interwencyjne zapewnienie przejezdności na drogach na terenie Miasta i Gminy Daleszyce, które nie zostały objęte zimowym utrzymaniem.
1.8. Przystąpienie do interwencyjnego zapewnienia przejezdności dróg nastąpi na żądanie zamawiającego, na podstawie pisemnego lub telefonicznego zlecenia zamawiającego określającego zakres rzeczowy oraz termin wykonania. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić interwencyjną przejezdność dróg zgodnie z następującym standardem odśnieżania: jezdnie powinny być odśnieżone w miejscach zasp na szerokość co najmniej jednego pasa z wykonaniem mijanek i posypane na skrzyżowaniach. Wykonawca musi zlikwidować gołoledź, natomiast śliskość pośniegowa jest dopuszczalna. Na trasie dopuszcza się występowanie warstwy zajeżdżonego śniegu. Ewentualne zaspy powinny być usunięte.
1.9. Przez drogę należy rozumieć jezdnię z poboczami, zatokami,
1.10. Przez zwalczanie śliskości zimowej należy rozumieć usuwanie z nawierzchni drogi lodu lub zlodowaciałego śniegu przez posypanie drogi środkami chemicznymi lub materiałami szorstkimi.
1.11. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę, jak
i podwykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia,
1.12. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody, wypadki i kolizje drogowe i inne zdarzenia spowodowane zaniechaniem robót lub na skutek niedostatecznego lub niezgodnego z obowiązującymi przepisami wykonywania robót przy ZUD. Za bezpieczeństwo ruchu
w obrębie odcinków dróg, na których jest prowadzone zimowe utrzymanie od chwili ich rozpoczęcia aż do ostatecznego zakończenia odpowiada wykonawca.
1.13. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków wynikające z nieprawidłowej realizacji zamówienia.
1.14. Wykonawca zobowiązany będzie w trakcie realizacji niniejszego zamówienia posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków.
1.15. Wymagania sprzętowe: Wykonawca winien dysponować dopuszczonym do ruchu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, sprzętem umożliwiającym wykonanie części zamówienia, na którą składa ofertę. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć wykaz sprzętu zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.

• Opis sposobu wyboru oferty najkorzystniejszej:
O wyborze Wykonawcy decyduje najkorzystniejsza cenowo oferta za wykonanie przedmiotu zamówienia. W cenę oferty należy wliczyć wszystkie koszty wykonania zamówienia.
Cena podana przez Wykonawcę za świadczoną usługę obowiązuje przez cały okres trwania umowy i nie będzie podlegała reklamacji.
Wykonawcom zostaną przyznane punkty według wzoru:

C = Cmin / Cx x 100

C- ilość przyznanych punktów danej ofercie za cenę
Cmin – minimalna cena zaoferowana w postępowaniu
Cx – cena rozpatrywanej oferty

Wygrywa oferta która uzyska najwyższą średnią arytmetyczną przyznanych punktów za oferowane pozycje.

• terminu płatności: do 30 dni od prawidłowo dostarczonej faktury
• gwarancji: -
• realizacja zamówienia: zgodnie z pkt. 2 ppkt. a)
• inne: -

• Miejsce i termin złożenia oferty:

Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: Urząd Miasta i Gminy Daleszyce 26-021 Daleszyce, Plac Staszica 9 do dnia 28.10.2022r do godz. 9:00.

Ofertę należy zamieścić w zamkniętej kopercie. Na kopercie muszą znajdować się następujące oznaczenia; nazwa i adres Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Daleszyce 26-021 Daleszyce, Plac Staszica 9, nazwa i adres składającego ofertę, tytuł: „Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Daleszyce w sezonie zimowym 2022/2023” oraz napis:
NIE OTWIERAĆ PRZED TERMINEM OTWARCIA OFERT tj.: 28.10.2022r.
- Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy:
Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie wykonawcy, którego ofertę wybrano. Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert.
4. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) Administratorem danych osobowych jest Gmina Daleszyce, Plac Staszica 9,
26-021 Daleszyce, kontakt email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
2) Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym można się kontaktować w sprawie swoich danych osobowych, kontakt email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
3) Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 2 ust 1 Ustawy z dnia 6 września 2001 r.
o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2016 r., poz. 1764 ze zm.)
5) Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z obowiązującym prawem oraz przepisami
o archiwach.
6) Każda osoba posiada prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania - w ramach dopuszczonych przepisami prawa oraz prawo do przeniesienia danych.
7) Każda osoba posiada prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych, ale cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tej zgody przed jej wycofaniem.
8) W związku z przetwarzaniem każdy ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
9) Administrator nie zamierza przekazywać danych osobowych zawartych w formularzu do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych.
10) Dane osobowe zawarte w formularzu zostaną ujawnione jedynie organom upoważnionym do tego przepisami prawa.
11) W oparciu o dane osobowe zawarte w formularzu administrator nie będzie podejmował zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.
12) Podanie danych osobowych jest obowiązkowe ze względu na przepisy prawa (za wyjątkiem danych, na które wyrażono zgodę).

6. Załączniki
1) Wzór oferty
2) Wykaz sprzętu
3) Wykaz dróg do ZUD
4) Treść oferty



Metryczka

Załączniki

Brak załączników.

Historia zmian

Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został zmieniony.
Dodane załączniki
piątek, 21 październik 2022 12:01 Michał Kapela