Numer:

WIN.ZP.271.29.2.2023.MD

Ostateczny termin składania ofert:

14-12-2023 15:30

Termin otwarcia ofert

15-12-2023 07:30

Kategoria

Zapytanie o cenę

Znak sprawy: WIN.ZP.271.29.2.2023.MD

Załącznik nr 3
do Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta i Gminy Daleszyce, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 złotych netto

Daleszyce, dnia 08.12.2023 r.

 

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

1. Zamawiający: Urząd Miasta i Gminy w Daleszycach, 26-021 Daleszyce, Pl. Staszica 9, www.daleszyce.pl, Wydział Inwestycji, Ochrony Środowiska i Nieruchomości tel. (041) 317-16-93, zaprasza do złożenia ofert na „Wyłapywanie, transport, utrzymanie i utrzymywanie i zapewnienie kompleksowej opieki nad bezdomnymi zwierzętami odławianymi na terenie Gminy Daleszyce w od 01.01.2024 do 31.12.2024 r. w ramach zadania budżetowego pn.: “Schroniska dla zwierząt”.

Rodzaj zamówienia: usługa
2. Wymagania dotyczące:
2.1 terminu wykonania
Wymagany / pożądany termin realizacji zamówienia – od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
2.2 parametrów technicznych – nie dotyczy
2. 3 funkcjonalności – nie dotyczy
2.4 terminu płatności
- Rozliczenie zrealizowanych usług odbywać się będzie po cenach jednostkowych.
- Dopuszcza się płatności częściowe, nie częściej niż raz na miesiąc.
- Należność będzie płatna przelewem na rachunek Wykonawcy w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury VAT wraz z wyżej wymienionymi dokumentami.
- Za dzień zapłaty wynagrodzenia uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
- Wynagrodzenie ryczałtowe, obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy.
2.5 gwarancji – nie dotyczy
2.6 realizacja zamówienia - zgodnie z pkt. 1 Zaproszenia.
Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Wyłapywanie i transport bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Daleszyce do schroniska, a w przypadkach koniecznych do Lecznicy Weterynaryjnej, po uzyskaniu zgłoszenia od upoważnionego pracownika Urzędu Miasta i Gminy w Daleszycach. Usługa będzie realizowana zgodnie z obowiązującymi normami prawnymi w tym zakresie,
a w szczególności zgodnie z: ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (Dz.U.2023.1580), Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji
z dnia 26 sierpnia 1998 r. w sprawie zasady warunków wyłapywania bezdomnych zwierząt (Dz. U. z 1998 r. Nr 116 poz. 753) Ustawą z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości
i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1469), Rozporządzeniu Rady (WE) nr 1/2005 z dnia 22 grudnia 2004 r. w sprawie ochrony zwierząt podczas transportu
i związanych z tym działań oraz zmieniającym dyrektywy. Przez wyłapywanie zwierzęcia rozumieć należy odłowienie jednej sztuki zwierzęcia, z zastrzeżeniem, że suka ze ślepym miotem lub szczeniakami i kotka z kociętami traktowane są jako jedna sztuka.
2) Interwencje podejmowane będą przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, nie później niż 3 godziny od otrzymania zgłoszenia.
3) Prowadzenie obserwacji nowoprzyjętych zwierząt w okresie kwarantanny
z zapewnieniem im pożywienia, wody oraz opieki weterynaryjnej.
4) Przyjmowanie i przetrzymywanie w schronisku dla bezdomnych zwierząt, bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Daleszyce. Zapewnienie kompleksowej opieki nad bezdomnymi zwierzętami w tym niezbędnej opieki weterynaryjnej, podstawowych, niezbędnych warunków socjalno-bytowych przetrzymywanym zwierzętom, wykonywanie szczepień przeciwko wściekliźnie zwierząt przebywających w schronisku.
5)Przyjęcie do schroniska dla bezdomnych zwierząt wyłapanych w okresie obowiązywania umowy 30 szt. psów. Zamawiający zastrzega sobie zwiększenie lub zmniejszenie liczby zwierząt jeżeli zajdzie taka potrzeba. Rozliczeniu będzie podlegała faktyczna ilość odłowionych zwierząt po cenie ofertowej.
6) Przetrzymywanie złapanych zwierząt w schronisku przez okres 14 dni, będącej kwarantanną sanitarną oraz okresem oczekiwania na ewentualnego dotychczasowego właściciela. Po tym okresie zwierzęta mogą być przekazywane innym opiekunom.
7) Bezpłatnego zwrotu zwierząt (umieszczonych w schronisku w wyniku ich złapania) właścicielom po udokumentowaniu przez nich swoich praw właścicielskich do zwierzęcia. Wyłapane zwierzę oddane prawowitemu właścicielowi w ogólnym rozrachunku liczone będzie jako 50% wartości ofertowej za 1 sztukę. Powiadomienie Zamawiającego
o odebraniu zwierzęcia ze schroniska przez właściciela. W przypadku braku reakcji właściciela na zgłoszenie postępujemy zgodnie.
8) Dysponowanie siatkami do zarzucania oraz wystrzeliwanymi do odławiania zwierząt.
9) Usypianie ślepych miotów.
10) Utylizację padłych zwierząt.
11) Weryfikacja odłowionych zwierząt przy użyciu czytnika oraz oznakowanie bezdomnych zwierząt mikrochipem. W przypadku gdy zwierzę będzie posiadało właściciela należy postępować zgodnie z pkt. 1 ppkt. 7.
12) Sterylizacji albo kastracji zwierząt oraz kompleksowe szczepienie.
13) Poszukiwanie nowych opiekunów dla bezdomnych zwierząt, odebranych z terenu Gminy Daleszyce, przekazywanie tych zwierząt do adopcji osobom zdolnym zapewnić właściwą opiekę i należyte warunki utrzymania. Przedkładanie informacji na temat liczby wydanych do adopcji zwierząt, z podaniem szczegółowych danych dot. zwierzęcia.
14) Wykonywanie i przekazywanie Zamawiającemu fotografii wyłapanych zwierząt, niezwłocznie po zdarzeniu.
15) Prowadzenie ewidencji przyjmowanych i wydawanych zwierząt (wraz z dokumentacją fotograficzną) ze szczegółową charakterystyką przyjmowanych do schroniska zwierząt oraz przebiegiem ich pobytu w schronisku, w tym wykonywanych zabiegach weterynaryjnych. Zapewnienie w/w opieki bezdomnym zwierzętom nastąpi zgodnie
z obowiązującymi normami, a w szczególności z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997r.
o ochronie zwierząt oraz Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23.06.2004r. w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia schronisk dla zwierząt (Dz.U. z 2022 r. poz.175).
16) Składanie Zamawiającemu miesięcznych raportów zawierające poniższe dane:
- ilość przyjętych zwierząt z terenu Gminy Daleszyce,
- wykaz zwierząt oddanych do adopcji,
- aktualny stan zwierząt odłowionych z terenu Gminy Daleszyce,
- wykaz zwierząt, które poddano zabiegowi eutanazji - z podaniem przyczyny,
- wykaz padłych zwierząt,
- ilość zwierząt oznakowanych mikroczipem,
- wykaz zwierząt odebranych przez właściciela,
Raport Wykonawca będzie przekazywał w formie pisemnej na wskazany przez Zamawiającego adres: Urząd Miasta i Gminy w Daleszycach, Plac Staszica 9, 26-021 Daleszyce do 10 dnia miesiąca następującego po miesiącu, którego dotyczy sprawozdanie wraz z informacją na temat liczby odłowionych bezdomnych zwierząt w danym miesiącu na terenie gminy Daleszyce.
17) Udzielanie pomocy weterynaryjnej bezdomnym, rannym zwierzętom, w tym zabieranie ich z miejsca wypadku, po kolizjach drogowych i innych, u których wymagana jest interwencja weterynaryjna i transport do lekarza weterynarii, w ciągu 1 godziny od otrzymania zgłoszenia dokonanego przez pracownika Urzędu Miasta Gminy
w Daleszycach lub Policji. Każdorazowe zgłoszenie policji należy przekazać upoważnionemu pracownikowi Urzędu Miasta i Gminy Daleszyce w następnym dniu roboczym.
18) Wykonanie badań i leczenie rannych, bezdomnych zwierząt oraz wykonywanie niezbędnych zabiegów lekarsko – weterynaryjnych, sprawowanie opieki, karmienie zgodnie z potrzebami oraz zapewnienie stałego dostępu do wody zwierzętom przebywającym w gabinecie, do czasu wyleczenia i umieszczenia w schronisku lub do śmierci zwierzęcia z przyczyn doznanych obrażeń w wyniku wypadku. Zgodnie
z art. 33 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (Dz.U.2023.1580) lekarz weterynarii jako osoba posiadająca stosowną wiedzę i kompetencje
w możliwie najlepszy sposób dokona kwalifikacji przypadku i oceni, czy zwierzę kwalifikuje się do leczenia, czy ze względów humanitarnych lepszym rozwiązaniem będzie uśpienie. W przypadku uśpienia zwierzęcia z przyczyny doznanych obrażeń (do 3 dni od zdarzenia) w wyniku wypadku oraz w przypadku ucieczki psa w czasie transportu lub ze schroniska w ogólnym rozrachunku liczone będzie jako 50% wartości ofertowej za 1 sztukę.
19) W przypadku odłowu psa, który pogryzł człowieka należy dostarczyć go do lekarza weterynarii wskazanego przez Powiatowego Lekarza Weterynarii w Kielcach w celu poddania go 15 dniowej obserwacji na koszt Wykonawcy.
20) Prowadzenie rejestru przyjmowanych, rannych, bezdomnych zwierząt, z określeniem liczby zebranych, rannych zwierząt, stanu zdrowia oraz ewentualnej przyczyny śmierci.
21) Udział w akcjach edukacyjnych oraz akcjach adopcyjnych prowadzonych przez organizacje pozarządowe lub placówki oświatowe na terenie Miasta i Gminy Daleszyce Wymagane uczestnictwo w przynajmniej jednej akcji edukacyjnej (festyn, impreza plenerowa), pogadance lub prelekcji w placówce szkolnej.
22) W ramach kontroli realizacji zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo do wejścia na teren schroniska w każdym czasie w okresie realizacji umowy, dokonania kontroli zwierząt i dokumentacji dotyczącej zwierząt przetrzymywanych w schronisku. Jeżeli kontrola stwierdzi, że zwierzęta są chore i w złej kondycji, zostaną one odebrane,
a ich leczeniem zostanie obciążony Wykonawca.23) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów zawartych w ustawie z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (Dz.U.2023.1580), oraz Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych
i Administracji z dnia 26 sierpnia 1998r. w sprawie zasad i warunków wyłapywania zwierząt (Dz. U. z 1998 r. Nr 116, poz.753).
24) Wykonanie usługi następować będzie na podstawie zgłoszenia telefonicznego przez Zamawiającego lub Policję, najpóźniej w ciągu 3 godzin od zgłoszenia. Przed podjęciem interwencji zgłoszonej przez Policję, Wykonawca jest zobowiązany każdorazowo powiadomić upoważnionego pracownika Urzędu Miasta Gminy Daleszyce o tym zgłoszeniu niezwłocznie, najpóźniej w następnym dniu roboczym.

2.7 inne
A. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami.
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną. Zamawiający pod pojęciem porozumiewania się drogą elektroniczną rozumie przesłanie dołączonego do wiadomości zeskanowanego pisma podpisanego przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy lub Zamawiającego. Pisma drogą elektroniczną należy przesyłać na adres email podany w zapytaniu ofertowym.
B. Opis sposobu udzielania wyjaśnień dotyczących Zapytania ofertowego.
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert - pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania wpłynie po upływie terminu składania wniosku lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku.
Informacja o dopuszczalności zmiany treści Zaproszenia do składania ofert.
W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść zapytania ofertowego. Dokonaną zmianę zapytania zamawiający przekaże niezwłocznie wszystkim wykonawcom.
Jeżeli w wyniku zmiany treści zapytania jest niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, zamawiający przedłuży termin składania ofert i poinformuje o tym wykonawców, którzy złożyli zapytanie.
Określenie warunków istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia, o ile zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
E. Opis sposobu przygotowania oferty.
1. Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby upoważnioną/ne do reprezentowania Wykonawcy. Wszystkie załączniki do oferty muszą być również podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.
2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone do oferty o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem ewentualnych kopii składanych wraz z ofertą.
3. W przypadku, gdy oferta zawiera informacje, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca winien w sposób niebudzący wątpliwości zastrzec nie później niż w terminie składania ofert, które spośród zawartych w ofercie informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i nie mogą być udostępniane oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Informacje te winny być umieszczone odrębnie od pozostałych informacji zawartych w ofercie, w osobnej wewnętrznej kopercie opisanej „Tajemnica Przedsiębiorstwa”. Strony należy ponumerować w taki sposób, aby umożliwić ich dopasowanie do pozostałej części oferty – należy zachować ciągłość numeracji stron oferty.
4. Wszelkie poprawki lub zmiany w treści oferty muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę.
5. Dokumenty wymagane przez Zamawiającego mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
6. Dokumenty sporządzone w języku obcym Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz
z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę.
7. Ofertę należy sporządzić zgodnie z załączonym formularzem ofertowym – treść oferty – Załącznik nr 1 + załącznik nr 3 do niniejszego Zaproszenia.
8. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na formularzu sporządzonym przez Wykonawcę, pod warunkiem, że ich treść odpowiadać będzie formularzowi określonemu przez Zamawiającego.
9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
10. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
11. Wykonawca nie przewiduje zamówień uzupełniających.
F. Opis sposobu obliczenia ceny oferty
W druku formularza ofertowego –Treść oferty – załącznik nr 1 do Zapytania należy podać cenę netto, wysokość podatku od towarów i usług VAT oraz cenę brutto (podmioty prowadzące działalność gospodarczą), inni oferenci cenę brutto. Cena brutto musi określać całkowitą wycenę przedmiotu zamówienia.
Cena ofertowa musi uwzględniać wszystkie należne Wykonawcy elementy wynagrodzenia wynikające z tytułu przygotowania oferty, realizacji i rozliczenia przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem należnego podatku VAT.
W wyniku nieuwzględnienia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia, Wykonawca ponosić będzie skutki błędów w ofercie. Od Wykonawcy wymagane jest bardzo szczegółowe zapoznanie się z przedmiotem zamówienia, a także sprawdzenie warunków wykonania zamówienia i skalkulowanie ceny oferty z należytą starannością.
Dla porównania ofert Zamawiający przyjmuje cenę brutto określoną w formularzu ofertowym.
Cena w walucie innej niż PLN zostanie obliczona na podstawie średniego kursu NBP
z ostatniego dnia roboczego poprzedzającego dzień otwarcia ofert.
G. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert
1. W niniejszym Zaproszeniu do składania ofert wybór ofert dokonany zostanie na podstawie:
1. Kryterium WAGA (%)
Cena (100%)
2. Sposób oceny ofert:
Punkty za poszczególne kryteria będą obliczane zgodnie z poniższym wzorem:
Kryterium – Cena (100 pkt).

P=Cn/Cob x[100]

gdzie:
P – liczba punktów przyznanych Wykonawcy za zaoferowaną cenę
CN – najniższa zaoferowana cena w postępowaniu
COB – cena zaoferowana w ofercie badanej

Maksymalna liczba punktów do zdobycia wynosi 100.
Wygrywa oferta, która otrzyma największą liczbę punktów.
H. Sposób wykonania i odbioru prac:

1. Wybór Wykonawców zamówienia odbędzie się na podstawie protokołu wyboru.
2. Płatności związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia będą poprzez zapisy zawarte
w umowie.
J. Wspólny Słownik (kod CPV):
85200000-1 – usługi weterynaryjne
98380000-0 – usługi psiarni
K. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście
w siedzibie zamawiającego - Urząd Miasta i Gminy w Daleszycach, Plac Staszica 9, pok.
nr 208 lub telefonicznie pod numerem tel. 41 317-16-94 (wew. 208).
Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami są: Marcin Długosz
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego, nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert, kierując swoje pytanie w formie elektronicznej na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .
Zamawiający podkreśla, iż w celu zachowania reguł równego traktowania Wykonawców, nie będzie udzielał ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane do Zamawiającego pytania, w sprawach wymagających formy pisemnej. Wszelkie ewentualnie udzielone telefonicznie informacje nie będą wiążące dla Zamawiającego
i Wykonawców, nie wywołują skutków prawnych dla toczącego się postępowania i nie mogą być podstawą jakichkolwiek roszczeń.
UWAGA!
Złożenie oferty cenowej na przedmiotowe zapytanie nie gwarantuje otrzymania zlecenia na wykonanie przedmiotowego zadania.
W przypadku oferty składanej za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście, ofertę należy umieścić w kopercie z adnotacją: „Wyłapywanie, transport, utrzymanie i utrzymywanie
i zapewnienie kompleksowej opieki nad bezdomnymi zwierzętami odławianymi na terenie Gminy Daleszyce w od 01.01.2024 do 31.12.2024 r. w ramach zadania budżetowego pn.: “Schroniska dla zwierząt”.
Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Oferta powinna być napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką.
Oferta powinna zawierać: wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 1) wraz Oświadczeniem (Załącznik nr 3).
Oferta niekompletna zostanie odrzucona.
Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. W przypadku ustanowienia pełnomocnika – należy do oferty załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli oferta i załączniki nie będą podpisane przez osobę/y wskazaną/e
w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej wykonawcy) z podaniem zamawiającego, jakiego zamówienie dotyczy oraz jego przedmiotu.
Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać do jakich czynności prawnych dana osoba/y została/y
umocowana/e [w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza za zgodność
z oryginałem.
Oferta, która wpłynie po wyznaczonym terminie składania ofert będą odsyłane bez otwierania.
Zamawiający, w toku badania i oceny ofert, może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

Zamawiający poprawia oczywiste omyłki pisarskie i oczywiste omyłki rachunkowe,
z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.

Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku gdy:
1) jej treść nie odpowiada treści zaproszenia do składania ofert oraz opisowi przedmiotu zamówienia przedstawionemu przez Zamawiającego;
2) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
3) przedstawi nieprawdziwe informacje;
4) złożył ofertę po terminie;

L. Zamawiający unieważni postępowanie w przypadku gdy:
- cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższy kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
- nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
- wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
-postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

M. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano zostanie opublikowana na tablicy ogłoszeń lub stronie internetowej http://bip.daleszyce.pl/ Urzędu Miasta i Gminy Daleszyce.

N. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy:
Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana faksem/ e:mail lub telefonicznie* wykonawcy, którego ofertę wybrano.

3. Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć w terminie do: 14.12.2023 r.
a. Osobiście w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy w Daleszycach, 26-021 Daleszyce, Pl. Staszica 9, sekretariat - pokój 301
b. Za pośrednictwem poczty (Poczta Polska, In Post itp.) lub przesyłką kurierską,
o zachowaniu terminu do złożenia oferty decyduje data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego lub pocztą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Oferta winna być sporządzona na „Formularzu oferty cenowej” + „Załącznik nr 3 – Oświadczenie”.

4. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
Administratorem danych osobowych jest Gmina Daleszyce, Plac Staszica 9, 26-021 Daleszyce, kontakt email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym można się kontaktować w sprawie swoich danych osobowych, kontakt email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 2 ust 1 Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2016 r., poz. 1764 ze zm.)
Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z obowiązującym prawem oraz przepisami o archiwach.
Każda osoba posiada prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania - w ramach dopuszczonych przepisami prawa oraz prawo do przeniesienia danych.
Każda osoba posiada prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych, ale cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tej zgody przed jej wycofaniem.
W związku z przetwarzaniem każdy ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Administrator nie zamierza przekazywać danych osobowych zawartych w formularzu do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych.
Dane osobowe zawarte w formularzu zostaną ujawnione jedynie organom upoważnionym do tego przepisami prawa.
W oparciu o dane osobowe zawarte w formularzu administrator nie będzie podejmował zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.
Podanie danych osobowych jest obowiązkowe ze względu na przepisy prawa (za wyjątkiem danych, na które wyrażono zgodę).

6. Załączniki
1) Załącznik nr 1 – Druk oferty,
2) Załącznik nr 2 - Projekt umowy,
3) Załącznik nr 3 – Oświadczenie,
4) Załącznik nr 4 - Opis przedmiotu zamówienia.

 



Metryczka

Załączniki

Brak załączników.

Historia zmian

Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został zmieniony.
Dodane załączniki
piątek, 08 grudzień 2023 08:47 Rafał Kraska
Artykuł został zmieniony.
Dodane załączniki
poniedziałek, 18 grudzień 2023 10:58 Super User