Daleszyce, dnia 17.07.2024 r.
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Zamawiający: Parafia w Cisowie, Pw. Św. Wojciecha, Cisów nr 78, 26-021 Daleszyce, zaprasza do złożenia ofert na Zachowanie dziedzictwa kulturowego poprzez wykonanie prac remontowo - budowlanych w zabytkowym kościele p.w. św. Wojciecha w Cisowie.
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
2. Wymagania dotyczące:
2.1 terminu wykonania
Wymagany / pożądany termin realizacji zamówienia –od podpisania umowy do 31.07.2025 r.
2.2 parametrów technicznych – zgodnie z przedmiotem zamówienia,
2. 3 funkcjonalności – nie dotyczy
2.4 terminu płatności
- Należność będzie płatna przelewem na rachunek Wykonawcy w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury VAT wraz z wyżej wymienionymi dokumentami.
- Za dzień zapłaty wynagrodzenia uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
- Wynagrodzenie ryczałtowe, obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy.
2.5 gwarancji – 60 miesięcy
Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje:
Działanie inwestycyjne będzie polegać na zachowaniu, zabezpieczeniu i utrwaleniu substancji zabytku poprzez wykonanie izolacji przeciwwilgociowej odprowadzającej wody opadowe z dachu kościoła w celu osuszenia bardzo zawilgoconych fundamentów oraz murów kościoła. W ramach prowadzonej inwestycji zakupione zostaną materiały budowlane niezbędne do wykonania prac przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków. Zostanie wykonany pełnego zakresu prac budowlanych niezbędnych, aby poprawić wygląd na elewacji kościoła, przywrócić wartości estetyczne i odtworzyć pierwotny wygląd. Obiekt wymaga natychmiastowych prac konserwatorskich, by zapobiec całkowitej degradacji ich wartości historycznych i estetycznych.
Szczegółowy zakres prac do wykonania:
Prace odwodnieniowe:
- rozbiórka elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych o grubości do 15 cm – 13,5 m3,
- roboty ziemne z przewozem gruntu taczkami na odległość do 10 m (kat. gr. l-ll)- wykonanie wykopu pod opaskę – 5,77 m3,
- obrzeża plastikowe perforowane – opaska wokół kościoła – 115,5 m,
- izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne z folii – układane pod opaskę – 88,5 m2,
- nawierzchnia żwirowa – chodnik rozścielany ręcznie - grubość po zagęszczeniu 10 cm – 88,5 m2,
- wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami przedsiębiernymi 0.15 m3 na odkład
w gruncie kat. I-II - wykopy pod kanalizacje – 50,5 m3,
- rurociągi kanalizacji grawitacyjnej z rur gładkościennych PVC-U, PP i PE, łączonych kielichowe. Rury długości 3 m o śr. 160 mm – 158 m,
- montaż kształtek do rurociągów gładkościennych PVC-U, PP i PE łączonych kielichowo
o śr. 160 mm – 37 szt,
- podkłady z ubitych materiałów sypkich na podłożu gruntowym - izolacja rur odprowadzających wody opadowe – 31,6 m3,
- izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne z folii polietylenowej szerokiej zbiorników, basenów itp. - zabezpieczenie warstwy keramzytu – 35 m2,
- rozebranie nawierzchni z kostki betonowej – 53 m2,
- plantowanie skarp i dna rowów - kat. gr. III przy robotach wodno-melioracyjnych – 80 m2,
- ręczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego kat. l-lll – 160 m2,
- wywiezienie samochodami samowyładowczymi gruzu z rozbieranych konstrukcji gruzo-
i żużlobetonowych na odległość 20 km - 41.66 m3.
Nawierzchnie brukowe:
- podbudowa wyk. ręcznie z gruntu stabilizowanego cementem – 53 m3,
- chodniki z płyt betonowych 50x50x7 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową 53 m2,
- rusztowania ramowe przyścienne RR - 1/30 wysokości do 16 m – 973 m2.
2.7 inne
A. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami.
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną. Zamawiający pod pojęciem porozumiewania się drogą elektroniczną rozumie przesłanie dołączonego do wiadomości zeskanowanego pisma podpisanego przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy lub Zamawiającego. Pisma drogą elektroniczną należy przesyłać na adres email podany w zapytaniu ofertowym.
B. Opis sposobu udzielania wyjaśnień dotyczących Zapytania ofertowego.
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert - pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania wpłynie po upływie terminu składania wniosku lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku.
Informacja o dopuszczalności zmiany treści Zaproszenia do składania ofert.
W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść zapytania ofertowego. Dokonaną zmianę zapytania zamawiający przekaże niezwłocznie wszystkim wykonawcom.
Jeżeli w wyniku zmiany treści zapytania jest niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, zamawiający przedłuży termin składania ofert i poinformuje o tym wykonawców, którzy złożyli zapytanie.
Określenie warunków istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia, o ile zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
E. Opis sposobu przygotowania oferty.
1. Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby upoważnioną/ne do reprezentowania Wykonawcy. Wszystkie załączniki do oferty muszą być również podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.
2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone do oferty o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem ewentualnych kopii składanych wraz z ofertą.
3. W przypadku, gdy oferta zawiera informacje, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca winien w sposób niebudzący wątpliwości zastrzec nie później niż w terminie składania ofert, które spośród zawartych w ofercie informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i nie mogą być udostępniane oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Informacje te winny być umieszczone odrębnie od pozostałych informacji zawartych w ofercie, w osobnej wewnętrznej kopercie opisanej „Tajemnica Przedsiębiorstwa”. Strony należy ponumerować w taki sposób, aby umożliwić ich dopasowanie do pozostałej części oferty – należy zachować ciągłość numeracji stron oferty.
4. Wszelkie poprawki lub zmiany w treści oferty muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę.
5. Dokumenty wymagane przez Zamawiającego mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
6. Dokumenty sporządzone w języku obcym Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz
z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę.
7. Ofertę należy sporządzić zgodnie z załączonym formularzem ofertowym – treść oferty – Załącznik nr 1 do niniejszego Zaproszenia. + Załącznik nr 3 – Wykaz osób.
8. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na formularzu sporządzonym przez Wykonawcę, pod warunkiem, że ich treść odpowiadać będzie formularzowi określonemu przez Zamawiającego.
9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
10. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
11. Wykonawca nie przewiduje zamówień uzupełniających.
F. Opis sposobu obliczenia ceny oferty
W druku formularza ofertowego –Treść oferty – załącznik nr 1 do Zapytania należy podać cenę netto, wysokość podatku od towarów i usług VAT oraz cenę brutto (podmioty prowadzące działalność gospodarczą), inni oferenci cenę brutto. Cena brutto musi określać całkowitą wycenę przedmiotu zamówienia.
Cena ofertowa musi uwzględniać wszystkie należne Wykonawcy elementy wynagrodzenia wynikające z tytułu przygotowania oferty, realizacji i rozliczenia przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem należnego podatku VAT.
W wyniku nieuwzględnienia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia, Wykonawca ponosić będzie skutki błędów w ofercie. Od Wykonawcy wymagane jest bardzo szczegółowe zapoznanie się z przedmiotem zamówienia, a także sprawdzenie warunków wykonania zamówienia i skalkulowanie ceny oferty z należytą starannością.
Dla porównania ofert Zamawiający przyjmuje cenę brutto określoną w formularzu ofertowym.
Cena w walucie innej niż PLN zostanie obliczona na podstawie średniego kursu NBP
z ostatniego dnia roboczego poprzedzającego dzień otwarcia ofert.
G. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert
1. W niniejszym Zaproszeniu do składania ofert wybór ofert dokonany zostanie na podstawie:
1. Kryterium WAGA (%)
Cena (100%)
2. Sposób oceny ofert:
Punkty za poszczególne kryteria będą obliczane zgodnie z poniższym wzorem:
Kryterium – Cena (100 pkt).
P=Cn/Cob x[100]
gdzie:
P – liczba punktów przyznanych Wykonawcy za zaoferowaną cenę
CN – najniższa zaoferowana cena w postępowaniu
COB – cena zaoferowana w ofercie badanej
Maksymalna liczba punktów do zdobycia wynosi 100.
Wygrywa oferta, która otrzyma największą liczbę punktów.
H. Sposób wykonania i odbioru prac:
1. Wybór Wykonawców zamówienia odbędzie się na podstawie protokołu wyboru.
2. Płatności związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia będą poprzez zapisy zawarte
w umowie.
J. Wspólny Słownik (kod CPV):
45000000-7 Roboty budowlane
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
50800000-3 Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
K. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście
w siedzibie zamawiającego – Parafia w Cisowie, Cisów 15, 26-021 Daleszyce lub telefonicznie pod numerem tel. 790 350 777.
Osobą uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest: ks. Andrzej Kaleta.
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego, nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert, kierując swoje pytanie w formie elektronicznej na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zamawiający podkreśla, iż w celu zachowania reguł równego traktowania Wykonawców, nie będzie udzielał ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane do Zamawiającego pytania, w sprawach wymagających formy pisemnej. Wszelkie ewentualnie udzielone telefonicznie informacje nie będą wiążące dla Zamawiającego
i Wykonawców, nie wywołują skutków prawnych dla toczącego się postępowania i nie mogą być podstawą jakichkolwiek roszczeń.
UWAGA!
Złożenie oferty cenowej na przedmiotowe zapytanie nie gwarantuje otrzymania zlecenia na wykonanie przedmiotowego zadania.
W przypadku oferty składanej za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście, ofertę należy umieścić w kopercie z adnotacją: „Zachowanie dziedzictwa kulturowego poprzez wykonanie prac remontowo - budowlanych w zabytkowym kościele p.w. św. Wojciecha w Cisowie”
Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Oferta powinna być napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką.
Oferta powinna zawierać: wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 1) + Załącznik nr 3 – Wykaz osób.
Oferta niekompletna zostanie odrzucona.
Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. W przypadku ustanowienia pełnomocnika – należy do oferty załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli oferta i załączniki nie będą podpisane przez osobę/y wskazaną/e
w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej wykonawcy) z podaniem zamawiającego, jakiego zamówienie dotyczy oraz jego przedmiotu.
Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać do jakich czynności prawnych dana osoba/y została/y umocowana/e [w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza za zgodność z oryginałem.
Oferta, która wpłynie po wyznaczonym terminie składania ofert będzie odesłana bez otwierania.
Zamawiający, w toku badania i oceny ofert, może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Zamawiający poprawia oczywiste omyłki pisarskie i oczywiste omyłki rachunkowe,
z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.
Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku gdy:
1) jej treść nie odpowiada treści zaproszenia do składania ofert oraz opisowi przedmiotu zamówienia przedstawionemu przez Zamawiającego;
2) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
3) przedstawi nieprawdziwe informacje;
4) złożył ofertę po terminie;
5) podmiot nie jest wpisany do rejestru podmiotów nadzorowanych i nie posiada nadanego numeru weterynaryjnego.
L. Zamawiający unieważni postępowanie w przypadku gdy:
- cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższy kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
- nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
- wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
-postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia.
- bez podania przyczyny.
M. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano zostanie opublikowana na tablicy ogłoszeń parafii i stronie internetowej http://bip.daleszyce.pl/ Urzędu Miasta i Gminy Daleszyce.
N. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy:
Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana faksem/ e:mail lub telefonicznie* wykonawcy, którego ofertę wybrano.
3. Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć w terminie do: 19.08.2024 r.
a. Osobiście w siedzibie Zamawiającego: Parafia w Cisowie, Cisów 78, 26-021 Daleszyce
b. Za pośrednictwem poczty (Poczta Polska, In Post itp.) lub przesyłką kurierską,
o zachowaniu terminu do złożenia oferty decyduje data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego lub pocztą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Oferta winna być sporządzona na „Formularzu oferty cenowej”.
4. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
Administratorem danych osobowych jest Gmina Daleszyce, Plac Staszica 9, 26-021 Daleszyce, kontakt email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym można się kontaktować w sprawie swoich danych osobowych, kontakt email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 2 ust 1 Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2016 r., poz. 1764 ze zm.)
Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z obowiązującym prawem oraz przepisami o archiwach.
Każda osoba posiada prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania - w ramach dopuszczonych przepisami prawa oraz prawo do przeniesienia danych.
Każda osoba posiada prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych, ale cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tej zgody przed jej wycofaniem.
W związku z przetwarzaniem każdy ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Administrator nie zamierza przekazywać danych osobowych zawartych w formularzu do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych.
Dane osobowe zawarte w formularzu zostaną ujawnione jedynie organom upoważnionym do tego przepisami prawa.
W oparciu o dane osobowe zawarte w formularzu administrator nie będzie podejmował zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.
Podanie danych osobowych jest obowiązkowe ze względu na przepisy prawa (za wyjątkiem danych, na które wyrażono zgodę).
6. Załączniki
1) Załącznik nr 1 – Druk oferty,
2) Załącznik nr 2 – Projekt umowy,
3) Załącznik nr 3 – Wykaz osób.